Proximus Persbericht: Netflix binnenkort op Proximus TV
- Chinaski
- Plus Member
- Berichten: 196
- Lid geworden op: 31 jul 2007, 04:43
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 1 keer
Ik heb nog de oude v3, geen netflix op terug te vinden, abbo loopt al wel, ik contacteerde proximus ivm een recente decoder, maar ze lijken niet echt mee te willen werken, men ging na 15 minuutjes terugbellen maar dit is niet gebeurd. Ook de afstandsbediening hangt ondertussen half uit elkaar dus ik ga toch blijven aandringen. Na jaren gebruik mag men wel een upgrade toestaan imho
Black is the colour of my true love's hair
-
- Pro Member
- Berichten: 237
- Lid geworden op: 02 jan 2011, 01:02
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 37 keer
Ok, ik heb nu een V5 decoder, digitale TV werkt perfect, maar als ik netflix opstart krijg ik steeds een foutmelding dat er geen verbinding is. Decoder heeft verbinding want anders zou TV kijken ook niet lukken.
Volgens mij moet mijn BBox2 nog een update krijgen eerst. Wat is de laatste firmwareversie van de BBox2?
Volgens mij moet mijn BBox2 nog een update krijgen eerst. Wat is de laatste firmwareversie van de BBox2?
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
De "update" bestaat erin om je decoder (b-box2) op "fully routed' te zetten.
Dat is geen nieuwe firmwareversie, gewoon een instelling.
Probeer dat manueel te doen, en de b-box2 te herstarten.
Dat is geen nieuwe firmwareversie, gewoon een instelling.
Probeer dat manueel te doen, en de b-box2 te herstarten.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Pro Member
- Berichten: 237
- Lid geworden op: 02 jan 2011, 01:02
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 37 keer
Mijn BBox2 staat al lang full routed, maar toch werkt het niet. Dit krijg ik bij 'Controleer uw netwerk':
Het is alsof Netflix geblokkeerd wordt. Weet er iemand hoe je een factory reset doet op een V5 decoder?
Het is alsof Netflix geblokkeerd wordt. Weet er iemand hoe je een factory reset doet op een V5 decoder?
-
- Elite Poster
- Berichten: 1492
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Dat probleem is er met meerdere netflix apparaten spijtig genoeg. Om je even een idee te geven, mijn bluray 5.1 surround systeem waar ook netflix op draait, ondersteunt geen surround in netflixElectribe schreef:Vandaag werkt het plots wel, zonder dat ik iets aangepast heb. Maar helaas enkel stereo geluid, geen 5.1
- alfadude
- Elite Poster
- Berichten: 770
- Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 7 keer
Geen 5.1? Dan hoef ik al niet meer te kijken of dit op mijn V4 beschikbaar komt.
Ik vind het onbegrijpelijk dat dit niet ondersteund wordt.
Gelukkig doet mijn chromecast dit wel perfect.
Ik vind het onbegrijpelijk dat dit niet ondersteund wordt.
Gelukkig doet mijn chromecast dit wel perfect.
Errare humanum est. Perseverare diabolicum
-
- Starter
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 22 maa 2009, 11:59
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Iemand al feedback of Netflix ondertussen ook beschikbaar is voor de V4 decoder?
-
- Elite Poster
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Eerst uitgerold op de V5 dan de V5 mini en pas later op de V4.
Op de v5's is de nieuwe software ook nog niet voor iedereen ingeladen
Maar je wilt op de hoogte gehouden te worden van de
beschikbaarheid van Netflix op uw Proximus TV kan je dit hier : hou mij op de hoogte
Op de v5's is de nieuwe software ook nog niet voor iedereen ingeladen
Maar je wilt op de hoogte gehouden te worden van de
beschikbaarheid van Netflix op uw Proximus TV kan je dit hier : hou mij op de hoogte
-
- Starter Plus
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 17 nov 2012, 23:50
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Heb gekozen voor een alternatieve oplossing: V4 decoder ingeruild voor een V5.(zonder meerkost)
Eens de V5 aangesloten bij het booten meteen software update gekregen en dus ook Netflix.
Lijkt prima te werken.
Eens de V5 aangesloten bij het booten meteen software update gekregen en dus ook Netflix.
Lijkt prima te werken.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1315
- Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
- Locatie: Oostende
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 66 keer
Ik denk eerder dat het voor januari of februari 2015 zal zijn eer dat Netflix zal geïnstalleerd worden op de V4 decoders en dan zullen we al mogen blij zijn dat het in die 2 maanden zal gebeuren.powaq schreef:Hier in ieder geval nog niet. Ik ben bang dat dat nog even gaat duren.
[ Post made via mobile device ]
-
- Elite Poster
- Berichten: 1492
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Waarom duurt dat bij proximus altijd zo lang (verschillende maanden) en wordt bij Telenet iedereen gelijktijdig geupdate ivm de decoder?
-
- Starter Plus
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 17 nov 2012, 23:50
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Ondertussen Netflix intensief gebruikt op de V5 decoder, echter het gebeurt regelmatig dat de app crasht hier. Daarmee bedoel ik dan vooral bij het starten van een film of episode: buffer vult zich volledig, er volgt enkele seconden beeld en vervolgens blijft het beeld hangen. Enigste oplossing op dat moment is de decoder uit/aanschakelen met de switch aan de achterkant. Soms blijft de Netflix app ook wel eens hangen bij het bufferen.
De afgelopen paar dagen met intensief gebruik deed dit zich 2x per dag voor.
Nochans heb ik een 70/6 profiel en waren er op dat moment geen downloads actief. De decoder is via Ethernet verbonden rechstreeks met de Bbox3.
De afgelopen paar dagen met intensief gebruik deed dit zich 2x per dag voor.
Nochans heb ik een 70/6 profiel en waren er op dat moment geen downloads actief. De decoder is via Ethernet verbonden rechstreeks met de Bbox3.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1315
- Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
- Locatie: Oostende
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 66 keer
En daar kan het probleem liggen met die ethernet adapters, als er storingen zijn op het electriciteitsnet dan werken die ethernet adapters niet goed en dan heb je problemen met de werking van die Netflix, ik zou zeggen probeer die V5 decoder eens met een UTP kabel te verbinden met uw Bbox 3 en kijk dan of die problemen zich nog voordoen.
-
- Starter Plus
- Berichten: 41
- Lid geworden op: 17 nov 2012, 23:50
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt: de decoder is rechtstreeks via Ethernet aangesloten en dus zonder powerlines..apestaart schreef:En daar kan het probleem liggen met die ethernet adapters, als er storingen zijn op het electriciteitsnet dan werken die ethernet adapters niet goed en dan heb je problemen met de werking van die Netflix, ik zou zeggen probeer die V5 decoder eens met een UTP kabel te verbinden met uw Bbox 3 en kijk dan of die problemen zich nog voordoen.
[ Post made via mobile device ]
- Heronic
- Elite Poster
- Berichten: 2736
- Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
- Locatie: Bij mijn vrouw
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
[youtube]ucwpNLDAin8[/youtube]apestaart schreef:Er wordt niet alleen gedronken maar velen die zich drogeren met drugs op zulke dagen.
Behalve mijne kleinen want das nen braven..
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?
-
- Plus Member
- Berichten: 107
- Lid geworden op: 19 nov 2008, 09:59
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 26 keer
Inderdaad onbegrijpelijk. Werken huurfilms op Proximus TV gewoon (VOD) wel in 5.1?alfadude schreef:Geen 5.1? Dan hoef ik al niet meer te kijken of dit op mijn V4 beschikbaar komt.
Ik vind het onbegrijpelijk dat dit niet ondersteund wordt.
Gelukkig doet mijn chromecast dit wel perfect.
-
- Pro Member
- Berichten: 237
- Lid geworden op: 02 jan 2011, 01:02
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 37 keer
Er is trouwens ook geen 1080p via de decoder, het hoogste dat je kan instellen is 1080i. Bij mij loopt het geluid zelfs niet eens synchroon, loopt altijd een klein beetje achter. Ik vind dat zo storend om iemand zijn mond te zien bewegen en dan te merken dat het geluid niet overeen komt met het beeld. Of als iemand op een deur klopt of bij een explosie... Het scheelt misschien niet heel veel (ik schat zo'n 1/4e van een seconde), maar het is meer dan genoeg om voor mij de pret te bederven.
Voor mij geen Netflix op de decoder dus, voorlopig blijf ik bij de Windows 8 app die wel 1080p en 5.1 geeft, en waarbij het geluid tenminste synchroon loopt. Er zitten nog wel wat bugs in die app, zoals ondertitels die niet selecteerbaar zijn, maar daar zijn workarounds voor (eerst terug geluid selecteren, dan wordt keuze van ondertitels terug zichtbaar).
Voor mij geen Netflix op de decoder dus, voorlopig blijf ik bij de Windows 8 app die wel 1080p en 5.1 geeft, en waarbij het geluid tenminste synchroon loopt. Er zitten nog wel wat bugs in die app, zoals ondertitels die niet selecteerbaar zijn, maar daar zijn workarounds voor (eerst terug geluid selecteren, dan wordt keuze van ondertitels terug zichtbaar).
-
- Elite Poster
- Berichten: 1315
- Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
- Locatie: Oostende
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 66 keer
Als die app op mijn V4 decoder zal geïnstalleerd zal zijn en ik merk dat er mankementen zijn dan zal dat rap gedaan zijn om dat met de decoder te bekijken en ga ik Netflix opnieuw bekijken met mijn laptop die ik met een HDMI kabel verbindt met mijn TV toestel.
-
- Pro Member
- Berichten: 258
- Lid geworden op: 06 jan 2011, 22:40
- Twitter: RikLeys
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 27 keer
Ik weet niet of dit nuttige info is, ik kreeg op twitter als antwoord op de vraag of ze weten wanneer het op de v4's gaat zijn:
"momenteel enkel beschikbaar op de V5. Er is nog geen verdere planning beschikbaar. Mvg, BV"
Heb zelf chromecast dus geen ramp hier.
"momenteel enkel beschikbaar op de V5. Er is nog geen verdere planning beschikbaar. Mvg, BV"
Heb zelf chromecast dus geen ramp hier.
-
- Elite Poster
- Berichten: 944
- Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 62 keer
Really? Dat maakt het compleet waardeloos in mijn ogen. Onbegrijpelijk. Kan me niet voorstellen dat die decoders dat niet aankunnen.Electribe schreef:Er is trouwens ook geen 1080p via de decoder, het hoogste dat je kan instellen is 1080i.
En die tweet is ook al zorgwekkend.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Het is wel de bedoeling om dit op de V4's te integreren en dat zegt Proximus ook, alleen gaan ze eerst de uitrol op V5 en V5mini volledig afwerken, en het zal ook de bedoeling zijn om het daar eerst wat te evolueren.
Zoals het wel stilletjes aan bekend is, plakken de Proximus medewerkers er niet vlug een definitieve datum op.
Zoals het wel stilletjes aan bekend is, plakken de Proximus medewerkers er niet vlug een definitieve datum op.
- tommekentom
- Premium Member
- Berichten: 571
- Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
- Twitter: MisterTommie
- Locatie: Lille, FR
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 24 keer
- Contacteer:
Zou de facturering ooit via Proximus verlopen ?
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
-
- Starter
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 22 maa 2009, 11:59
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Hier ondertussen verbetering: gisteren avond ganse avond gekeken, en geen gestotter of freeze meer voorgehad.diederik schreef:Hier ook regelmatig uitvallen van geluid en freeze (fractie van een seconde) via de decoder.
Even verder opvolgen wel natuurlijk.
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Hier tegenwoordig een groot aantal crashes, waarna enkel een restart van de decoder helpt. Jammer
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Berichten: 5891
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
hier al maanden rechtstreeks van bbox3 naar smartTV via ethernet kabel. Werkt perfect...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA