Mobile Vikings : Gratis mobiel tv-kijken

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 173 keer
Bedankt: 103 keer

De android app zuipt geheugen:alle andere programmas worden afgesloten (heb 1GB ram), crashed soms (cm11 & windows7) spontaan.
Ik zou er nog niet voor betalen.
Aanbod is beperkt tot tvlaanderen light :( terwijl ik basis packet heb (oude basis van 11,80€/maand met HD zenders);
beont
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 9 keer

Ik ben feite heel tevreden met Bhaalu !
Alleen de kwaliteit is absoluut niet om naar huis te schrijven, maar het is gratis 8)
Telenet zou feite hetzelfde mogen aanbieden voor de prijs dat ze vragen voor hun digitale tv...
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 130 keer

MaT schreef:
Slafes schreef: Voor MaT, wat staat hier dan? :)

Afbeelding
Wat is een viking? Iemand die enkel registreert zonder sim of iedereen?
Zijn 'viking leven' kan misschien beëindigd worden door mobile vikings zelf na een bepaalde periode zonder aankoop sim?

Ik blijf erbij: ookal is MV een zeer vrijgevige provider met straffe stunts, dat lijkt me toch net iets te mooi om waar te zijn.
Of het moet zijn dat ze andere plannen hebben om aan deze simloze vikings te verdienen.
Toch is het zo ;-)
Zoals het er staat: Geen addertjes. Een Vikingaccount met of zonder simkaart is voldoende.
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster

MaT schreef:Waarschijnlijk kan je nu bhaalu nemen door enkel viking te worden om de drempel te verlagen voor mensen die het niet zien zitten om direct over te stappen hiervoor.
Ik geloof niet dat dat zal blijven duren. De vikings zonder sim zullen na een tijdje waarschijnlijk wel een uitnodiging krijgen om alsnog een sim aan te vragen en over te stappen.
Het is zoals de voorwaarden het nu zeggen: Een Vikingaccount met of zonder simkaart is voldoende om van gratis bhaalu mobiel te genieten. Je zal uiteindelijk niet voor een blok komen te staan om verplicht een simkaart aan te vragen om hiervan verder te genieten.
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster

honda4life schreef:Ik weet nog steeds niet hoe ik het "gratis" moet interpreteren...
Is het niks bijkomstig betalen, nooit? Wat is het addertje onder het gras?
Geen addertje. Bhaalu mobiel is geheel gratis als je je registreert met een Vikingaccount.

https://mobilevikings.be/nl/bhaalu/

"Ze moeten daarvoor zelfs geen simkaart aankopen. Ja, dat lees je goed. Iedereen die interesse heeft in ons innovatieve aanbod kan Viking worden en zo gratis bhaalu Mobiel krijgen. Hoe? Je moet je alleen registreren als Viking via deze link en je dan inschrijven voor bhaalu Mobiel. No strings attached."
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 426 keer
Bedankt: 208 keer

Kan je dit ook voor een box gebruiken? Zo ja heb je dan de mogelijkheden van de box? (90 dagen, HD) ?
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Het is de mobiele versie dus niet te gebruiken met een box...
Heronic
Elite Poster
Elite Poster

Jammer, ik vroeg het mij gewoon af.
Je de Mobiele licentie op gelijk welk apparaat gebruiken, het is toestel-onafhankelijk. Wil je op meerdere apparaten tegelijk kijken? Dan heb je meerdere Mobiele licenties en lidmaatschappen nodig. Heb je ook een bhaalu Box in huis? Dan gelden de opnameregels van je Box (30/90) ook voor bhaalu Mobiel (en Stick)! Trouwens, bij een bhaalu Box is bhaalu Mobiel automatisch inbegrepen.
Ik dacht dat alles gewoon "5€" was en het verschil zat in de aankoop. (mobiel, stick, box)
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 193 keer
Provider
Te Koop forum

Lees ik nu niet goed, want het lijkt dat deze actie is verlengd tot half 2015 ?
Maar als je nu eens al die series kunt bekijken op een Toscaanse heuvel met een fris glas Chianti, of tijdens de tapas aan een Spaanse costa? Goed nieuws! Naast alle bestaande Vikings, profiteert iedereen die zich voor midden 2015 registreert als Viking van een gratis abonnement op bhaalu Mobiel. Je hoeft je daarvoor enkel te registreren als Mobile Viking en/of je te abonneren op bhaalu Mobiel - no strings attached. Nee dus. Je zal die langverwachte afsluiter van je tv-serie niet moeten missen.
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole // 3B Kodi-18 // 3B+ Node-Red+Grafana > Mqtt > Esp32 Display
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 222 keer

Staat ook gewoon op hun homepage: Aanbod verlengd.

In alle geval, met de collega's waar ik mee samen legde voor een betalend abo, zijn we allemaal overgestapt naar het gratis abo. 50 euro gespaard. Jammer van de activatiekosten die we betaald hebben.
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster

lacer schreef:Lees ik nu niet goed, want het lijkt dat deze actie is verlengd tot half 2015 ?
Maar als je nu eens al die series kunt bekijken op een Toscaanse heuvel met een fris glas Chianti, of tijdens de tapas aan een Spaanse costa? Goed nieuws! Naast alle bestaande Vikings, profiteert iedereen die zich voor midden 2015 registreert als Viking van een gratis abonnement op bhaalu Mobiel. Je hoeft je daarvoor enkel te registreren als Mobile Viking en/of je te abonneren op bhaalu Mobiel - no strings attached. Nee dus. Je zal die langverwachte afsluiter van je tv-serie niet moeten missen.
Heel goed gelezen :-)
Het inschrijven is verlengd tot dan. Maar eens je ingeschreven bent is er dus geen tijdslimiet en blijft bhaaluTV gewoon werken :-)
Het is dus interessant voor nieuwe inschrijvers die er nu dus ook van kunnen meegenieten.
TiTanium
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
Bedankt: 472 keer
Provider

Ik heb ondertussen al deftig wat vikingpunten verzameld, heb er al veel warm gemaakt om van jimmobile en telenet naar mobile vikings te gaan. Men ouders zijn er ieder geval weg van. Men moeder heeft veel beter internetverbinding dan haar telenet mobile, hetgeen dat hun het meest aanspreekt is de geldigheid van hun belwaarde. Die vervalt namelijk niet na elke maand, Alleen bonussen vervallen dus ze weten dat ze elke maand moeten herladen.
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Heronic
Elite Poster
Elite Poster

Het hangt af van je belgedrag natuurlijk. Je moet al elke maand je bedrag opbellen om te herladen om er efficiënt gebruik van te maken en geen "slapend" krediet op te bouwen. Natuurlijk aan 0.20€pm kom je er vast sneller aan.

Ik doe maanden met 10€ en dat aan een tarief van 0.05€pm naar vast en 0.15€pm naar mobiel. Ik bel dan ook voornamelijk naar vaste nummers.
Mocht het niet nodig zijn om het nummer volledig in te geven zou ik zelfs call through gebruiken om via fvd aan 0.057 naar mobiel te bellen.
Geef toe 0.05 en 0.057 dat zijn nogal tarieven he :wink:

Dus het voordeel van de bonus en data zouden mij gewoon duur uitkomen. Helaas.
TiTanium
Moderator
Moderator
Provider

Bellen is aan € 0.15 als je voor € 15 herlaadt. Belwaarde kan eventueel achteraf nog omgezet worden indien nodig. Met hetgeen ze nu hadden waren ze op het einde van de rit hun overige minuten kwijt, nu kunnen ze een stukje terug recupereren.
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Heronic
Elite Poster
Elite Poster

Belwaarde kan omgezet worden?
TiTanium
Moderator
Moderator
Provider

thoorn :)
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”