Ik zou er nog niet voor betalen.
Aanbod is beperkt tot tvlaanderen light

Toch is het zoMaT schreef:Wat is een viking? Iemand die enkel registreert zonder sim of iedereen?Slafes schreef: Voor MaT, wat staat hier dan?
Zijn 'viking leven' kan misschien beëindigd worden door mobile vikings zelf na een bepaalde periode zonder aankoop sim?
Ik blijf erbij: ookal is MV een zeer vrijgevige provider met straffe stunts, dat lijkt me toch net iets te mooi om waar te zijn.
Of het moet zijn dat ze andere plannen hebben om aan deze simloze vikings te verdienen.
Het is zoals de voorwaarden het nu zeggen: Een Vikingaccount met of zonder simkaart is voldoende om van gratis bhaalu mobiel te genieten. Je zal uiteindelijk niet voor een blok komen te staan om verplicht een simkaart aan te vragen om hiervan verder te genieten.MaT schreef:Waarschijnlijk kan je nu bhaalu nemen door enkel viking te worden om de drempel te verlagen voor mensen die het niet zien zitten om direct over te stappen hiervoor.
Ik geloof niet dat dat zal blijven duren. De vikings zonder sim zullen na een tijdje waarschijnlijk wel een uitnodiging krijgen om alsnog een sim aan te vragen en over te stappen.
Geen addertje. Bhaalu mobiel is geheel gratis als je je registreert met een Vikingaccount.honda4life schreef:Ik weet nog steeds niet hoe ik het "gratis" moet interpreteren...
Is het niks bijkomstig betalen, nooit? Wat is het addertje onder het gras?
Ik dacht dat alles gewoon "5€" was en het verschil zat in de aankoop. (mobiel, stick, box)Je de Mobiele licentie op gelijk welk apparaat gebruiken, het is toestel-onafhankelijk. Wil je op meerdere apparaten tegelijk kijken? Dan heb je meerdere Mobiele licenties en lidmaatschappen nodig. Heb je ook een bhaalu Box in huis? Dan gelden de opnameregels van je Box (30/90) ook voor bhaalu Mobiel (en Stick)! Trouwens, bij een bhaalu Box is bhaalu Mobiel automatisch inbegrepen.
Maar als je nu eens al die series kunt bekijken op een Toscaanse heuvel met een fris glas Chianti, of tijdens de tapas aan een Spaanse costa? Goed nieuws! Naast alle bestaande Vikings, profiteert iedereen die zich voor midden 2015 registreert als Viking van een gratis abonnement op bhaalu Mobiel. Je hoeft je daarvoor enkel te registreren als Mobile Viking en/of je te abonneren op bhaalu Mobiel - no strings attached. Nee dus. Je zal die langverwachte afsluiter van je tv-serie niet moeten missen.
Heel goed gelezenlacer schreef:Lees ik nu niet goed, want het lijkt dat deze actie is verlengd tot half 2015 ?
Maar als je nu eens al die series kunt bekijken op een Toscaanse heuvel met een fris glas Chianti, of tijdens de tapas aan een Spaanse costa? Goed nieuws! Naast alle bestaande Vikings, profiteert iedereen die zich voor midden 2015 registreert als Viking van een gratis abonnement op bhaalu Mobiel. Je hoeft je daarvoor enkel te registreren als Mobile Viking en/of je te abonneren op bhaalu Mobiel - no strings attached. Nee dus. Je zal die langverwachte afsluiter van je tv-serie niet moeten missen.