Mobile Vikings : Gratis mobiel tv-kijken

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Proficiat, je hebt nu officieel 199.999 Vikingvrienden! Klopt, Viking 200.000 is intussen aan boord van onze Drakkar gestapt. Hoog tijd om te vieren en daarvoor trekken we alle registers open: we hebben altijd gestreden voor gratis mobiel internet en nu is het tijd voor de volgende stap: gratis mobiele televisie voor alle Vikings met bhaalu Mobiel.

Met bhaalu Mobiel van onze partner bhaalu kun je alle zenders van je bestaande digitale tv-abonnement opnemen, en wordt uitgesteld kijken kinderspel. Zolang bhaalu en Mobile Vikings hun overtuiging in de praktijk kunnen blijven brengen, zal je bhaalu Mobiel-account gratis zijn. Dat betekent televisie kijken op je smartphone, tablet of pc, waar en wanneer je maar wilt.

Zien je vrienden groen van jaloezie? Geen probleem, er is een manier om ze te bedaren. Als ze voor 23/07/2014 Viking worden, kunnen ook zij hiervan profiteren. Ze moeten daarvoor zelfs geen simkaart aankopen. Ja, dat lees je goed. Iedereen die interesse heeft in ons innovatieve aanbod, kan Viking worden en zo gratis bhaalu Mobiel krijgen. Hoe? Je moet je enkel registreren als Viking via deze link en je dan inschrijven voor bhaalu Mobiel. No strings attached.

Zijn jij en je vrienden fans van de Rode Duivels? De aftrap van het WK is morgen, dus zo hebben jullie altijd Brazilië in jullie broekzak!

Waarom bieden we jou en je vrienden dit aan? In echte Vikingstijl willen we innovatie en innovatieve ideëen over de hele wereld verspreiden, samen met jou. Als 2e grootste community operator ter wereld eisen we het recht op gratis mobiel internet, en in dit geval ook gratis mobiele televisie, op voor iedereen. Door onze krachten te bundelen met bhaalu kunnen we ons ecosysteem verder uitbreiden en mobiel blijven innoveren. Samen met onze partners stellen we alles in het werk om je in de toekomst meer van dergelijke initiatieven aan te bieden. Harrr!!!

Viking groet,

Het Mobile Vikings-team
https://mobilevikings.be

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1664
Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

mooi een besparing van 49euro setup en 5 euro/maand lidgeld...

iemand al ervaring of dit werkt met chromecast?
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1218
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

knappe actie !
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Knappe actie ja, alleen jammer voor de reeds betalende klanten... Kunnen deze op de één of andere manier overstappen?
cougare
Plus Member
Plus Member
Berichten: 185
Lid geworden op: 21 nov 2007, 13:24
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 9 keer

@Slafes

Ik heb mn gsm nummer gekoppeld aan mn bhaalu account. Hierdoor is er een licentie bij gekomen.
Daarna heb ik mn betaalde licentie stop gezet ;-)
johand
Premium Member
Premium Member
Berichten: 483
Lid geworden op: 07 sep 2011, 07:38
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 14 keer

Nu dat Colruyt mobile er de brui aan geeft is MV misschien een goed alteratief aan 10€/maand abo?
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

cougare schreef:@Slafes

Ik heb mn gsm nummer gekoppeld aan mn bhaalu account. Hierdoor is er een licentie bij gekomen.
Daarna heb ik mn betaalde licentie stop gezet ;-)
Dat had ik ook wel door, maar je hebt mogelijk net een accountje genomen en een jaar op voorhand betaald...

Nu ja, fijn om wat meer nieuwe klanten aan te trekken, en hopelijk komen ze niet van een kale reis thuis en blijft Bhaalu bestaan natuurlijk. :)
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Aanmelden is heel simpel: via deze link mobiele televisie
Ik had al een Bhaalu (test) account met dezelfde user-id als mijn Mobile Vikings account.
Daarmee ingelogd, en ik kreeg 3 extra mobiele licenties.

Als je dus meerdere SIMs hebt op één Mobile Vikings account, krijg je één Bhaalu account, met een aantal mobiele licenties (één per SIM kaart).

Inderdaad een fantastisch initiatief, vooral omdat het (nog) niet verbonden is aan je MV belkrediet of herlaadbeurten ...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

johand schreef:Nu dat Colruyt mobile er de brui aan geeft is MV misschien een goed alteratief aan 10€/maand abo?
Je kan nu gewoon een Mobile Vikings account aanmaken, en later beslissen of je uw bestaande sims wil porteren.
Maar zelfs zonder SIM, kan je met je MV account nu reeds een gratis Bhaalu account aanmaken.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
johand
Premium Member
Premium Member
Berichten: 483
Lid geworden op: 07 sep 2011, 07:38
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 14 keer

Ik had het eigelijk over bellen, surfen en, smsen... sorry voor het misverstand. Ligt MV nog goed in de markt voor de kleine verbruiker?
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

philippe_d schreef:Maar zelfs zonder SIM, kan je met je MV account nu reeds een gratis Bhaalu account aanmaken.
Welke klant gaat er dan nog betalend Bhaalu nemen als je zo via deze omweg gratis kan kijken? Of zie ik het addertje ineens niet meer?
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Nu ook op de frontpage: http://userbase.be/nieuws/telecom/1029- ... tis-bhaalu

Via de stick of via de Bhaalu-box eh. Of extra abonnementen omdat je 2 tv's hebt. Wat hier eigenlijk gebeurt is dat deze samenwerking een win-win is; Bhaalu heeft heel veel moeite om in de pers te raken of reclame te maken wegens actieve boycot van de televisiezenders. Via deze actie willen ze Bhaalu groot genoeg krijgen dat stoppen zinloos wordt...
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Slafes schreef:
philippe_d schreef:Maar zelfs zonder SIM, kan je met je MV account nu reeds een gratis Bhaalu account aanmaken.
Welke klant gaat er dan nog betalend Bhaalu nemen als je zo via deze omweg gratis kan kijken? Of zie ik het addertje ineens niet meer?
Zien je vrienden groen van jaloezie? Geen probleem, er is een manier om ze te bedaren. Als ze voor 23/07/2014 Viking worden, kunnen ook zij hiervan profiteren. Ze moeten daarvoor zelfs geen simkaart aankopen.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

volgens mij gaan er teleurgesteld zijn, als ze doorhebben dat ze die 5€/maand moeten betalen na proefperiode
Het enigste ze eigenlijk gratis krijgen is volgens mij toch de licentie van 49€ (wat natuurlijk ook wel mooi is)
de koe zegt boe
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Win-Win? Ik weet niet wat MV aan Bhaalu betaalt per klant maar als betalende klanten gaan afhaken omdat ze gratis bij MV kunnen kijken, zonder zelfs maar een sim te hebben, wat kunnen ze er dan aan verdienen?

Momenteel is het win-win voor de klant, maar voor hoelang? Zinloos om te stoppen? Als morgen de rechtbank zegt: boeken dicht is het gewoon voorbij hoor. Als morgen geen winst wordt gemaakt maar verlies is het ook boeken toe hoor. Kijk maar naar Weepeetv...

Ik begrijp dat het een commerciële zet is voor zowel MV en Bhaalu, maar er moeten ook inkomsten zijn natuurlijk. Ik als betalende klant zou het dan ook niet meer dan normaal vinden dat ik ofwel meer functionaliteit krijg, of ergens anders één of andere uitbreiding, maar krak hetzelfde gratis aanbieden en ondertussen klanten laten betalen vind ik er toch net iets over eigenlijk.

Bambipower, ofwel lees ik verkeerd maar er staat toch bij dat het een cadeau is van 49 euro voor de licentie en 5 euro maandelijks...
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Momenteel is het win-win voor de klant, maar voor hoelang? Zinloos om te stoppen? Als morgen de rechtbank zegt: boeken dicht is het gewoon voorbij hoor. Als morgen geen winst wordt gemaakt maar verlies is het ook boeken toe hoor. Kijk maar naar Weepeetv...
Dat is wat deze soort providers doen, constant zand in de ogen van de consument strooien: alles kan precies gratis. Vind het vreemd dat een bedrijf dat kan blijven volhouden, er moet toch meer aan de hand zijn hier?
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

Slafes schreef: Bambipower, ofwel lees ik verkeerd maar er staat toch bij dat het een cadeau is van 49 euro voor de licentie en 5 euro maandelijks...
inderdaad, verkeerd gelezen van mij

hier ook weer meer info : http://trends.knack.be/economie/nieuws/ ... ign=trends
de koe zegt boe
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3018
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer

Lord Utopia schreef:
Momenteel is het win-win voor de klant, maar voor hoelang? Zinloos om te stoppen? Als morgen de rechtbank zegt: boeken dicht is het gewoon voorbij hoor. Als morgen geen winst wordt gemaakt maar verlies is het ook boeken toe hoor. Kijk maar naar Weepeetv...
Dat is wat deze soort providers doen, constant zand in de ogen van de consument strooien: alles kan precies gratis. Vind het vreemd dat een bedrijf dat kan blijven volhouden, er moet toch meer aan de hand zijn hier?
Bij Whatsapp/dropbox/... is dat nochtans goed afgegaan. Het grootste deel van die hun gebruikers betalen ook juist niets. Waarom zouden ze dat niet kunnen volhouden?
Het enigste wat ze moeten doen is het streamen van wat content, dat lukt aardig voor diensten zoals netflix en andere voor evenveel geld, om nog maar te zwijgen van het geld dat netflix steekt in eigen series.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Als je je registreert op Bhaalu tegenwoordig moet je bvb bij Telenet ook je login geven... Ik vind dit toch wel een brug te ver gaan eigenlijk.

In alle geval, we wachten met Bhaalu ook al een hele poos op HD kanalen, extra zenders,... Lijken er ook niet meteen te komen en meer klanten wil toch ook zeggen meer brandbreedte voorzien?
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

ja kan ook je factuur mailen ipv je logins te geven
de koe zegt boe
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

En Bhaalu bestaat niet alleen in BE hé...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

Lijken er ook niet meteen te komen en meer klanten wil toch ook zeggen meer brandbreedte voorzien?
Werkt via amazon... dus bandbreedte genoeg ---> aan spotprijzen
de koe zegt boe
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

We vragen dat je de gegevens van je Telenet account invult omdat je zo kunt aantonen dat je over een geldig TV-abonnement beschikt.

Dit is de account waarmee je inlogt op mijn.telenet.be

Ik kon enkel kiezen om te versturen, of om deze stap later in te voeren. Nergens staat er nog iets van je factuur doorsturen.

Edit: als ik klik op "deze stap later uitvoeren" krijg ik het volgende: We begrijpen dat je je account gegevens nu niet bij de hand hebt en snel van bhaalu wilt genieten maar je dient wel binnen de 7 dagen te bewijzen dat je een geldig TV abonnement hebt. Anders kun je niet meer naar bhaalu kijken. De volgende keer dat je opnieuw inlogt bij bhaalu zal je terug de mogelijkheid hebben om je TV-provider te verifiëren.

@Krisken, Weepee bestaat ook niet enkel in België en toch was het TV avontuur snel afgelopen.
Laatst gewijzigd door ubremoved_22196 op 11 jun 2014, 18:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Ik weet nog steeds niet hoe ik het "gratis" moet interpreteren...
Is het niks bijkomstig betalen, nooit? Wat is het addertje onder het gras?
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

idem, is het de bedoeling om gratis op je GSM-toestel te kijken (lees: via netwerk van MV?) of kan je gewoon op je computer, gsm, ... alles bekijken?
Afbeelding
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

Kan ook via de computer.
honda4life schreef:Ik weet nog steeds niet hoe ik het "gratis" moet interpreteren...
Is het niks bijkomstig betalen, nooit? Wat is het addertje onder het gras?
Addertjes:
Ze kunnen altijd de actie ongedaan maken.
Bij mobiel kijken gaat je MV dataverbruik de hoogte in, wat hun extra inkomsten oplevert.
Het zou me niet verbazen moesten ze binnenkort met een HD aanbod of andere extra dienst komen waar je voor moet bijbetalen.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Ik heb net even naar Bhaalu gemaild met de vraag wat mij als betalende klant zou weerhouden om niet over te stappen naar het gratis alternatief zonder zelfs maar klant te zijn van MV. Heb gevraagd of betalende klanten een meerwaarde gaan krijgen op hun abo of dat betalende klanten gratis overgezet worden naar een gratis account.

Kreeg enkele minuten later al het volgende, eigenlijk nietszeggende, bericht terug: Als MV heb je recht op een gratis bhaalu mobiel, dankzij MV.

Maw, allemaal gratis viking worden, met verschillende mailadressen registeren en verschillende mobiele abo's bestellen?
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Het laatste wat ik wil is door de ene of de andere "algemene voorwaarden" ik na x tijd verbonden ben aan een betalend contract ofzo :wink:
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Er is nergens de optie om DVB-T free-to-air te pakken?
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Met wel account registreer ik best?

Tv vlaanderen (het is wel basic+ en niet light?)
Belgacom tv
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
sddt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 221
Lid geworden op: 06 sep 2012, 11:09
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 17 keer

Hier basic + en was geen enkel probleem :)

[Afbeelding Post made via mobile device ]
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

sddt schreef:Hier basic + en was geen enkel probleem :)

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Dacht ik wel maar is er enig verschil indien ik opteer voor tvv of bgc? Of gewoon hetzelfde?
Oh en kan ik dat op de tablet installeren de phone is nogal klein eigenlijk?
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1888
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
Bedankt: 282 keer

philippe_d schreef:Als je dus meerdere SIMs hebt op één Mobile Vikings account, krijg je één Bhaalu account, met een aantal mobiele licenties (één per SIM kaart).
In hoeverre zit zo'n licentie dan vast aan je toestel? Kan je die (onbeperkt) overdragen naar een ander toestel? Is een simkaart in het toestel vereist om TV te kunnen kijken?
-Met name de kosten in verband met de eindapparatuur (modem, settopbox, ...) zouden beperkt kunnen worden, als die toestellen hergebruikt zouden kunnen worden of vrij gekozen worden door de klant- Bron
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

q-tec schreef: Oh en kan ik dat op de tablet installeren de phone is nogal klein eigenlijk?
werkt ook op tablet
In hoeverre zit zo'n licentie dan vast aan je toestel? Kan je die (onbeperkt) overdragen naar een ander toestel? Is een simkaart in het toestel vereist om TV te kunnen kijken?
werkt op eender welk toestel (als je toestel min 1gb ram heeft) en wordt automatisch overgedragen. Wel maar 1 toestel tegelijk...

Sim kaart is niet vereist, als je op wifi kan
de koe zegt boe
sddt
Plus Member
Plus Member
Berichten: 221
Lid geworden op: 06 sep 2012, 11:09
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 17 keer

q-tec schreef:
sddt schreef:Hier basic + en was geen enkel probleem :)

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Dacht ik wel maar is er enig verschil indien ik opteer voor tvv of bgc? Of gewoon hetzelfde?
Enkel het zenderaanbod zal verschillen, en zoals hier reeds eerder vernomen misschien de registratietijd. Met tvv kan je inloggen met je account en heb je direct toegang. Bij belgacom, waarschijnlijk zelfde als telenet zal je eerst een factuur of dergelijke moeten opsturen (niet zeker).
Daarnaast zal er misschien een klein verschil zijn in het zenderaanbod (zoals belgacomspecifieke kanalen)
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

de koe zegt boe
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2654
Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
Bedankt: 172 keer

Geen enkele franstalige zender echter... ookal zitten deze wel in m'n abonnement. Precies of geen enkele 'Vlaming' kijkt hier naar...
Gebruikersavatar
MaT
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1888
Lid geworden op: 18 feb 2014, 15:40
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 161 keer
Bedankt: 282 keer

bambipower schreef:werkt op eender welk toestel (als je toestel min 1gb ram heeft) en wordt automatisch overgedragen. Wel maar 1 toestel tegelijk...

Sim kaart is niet vereist, als je op wifi kan
Mooi, de meeste multimedia licenties doen me de kriebels krijgen maar deze lijkt me wel fair.

Hoe zeker is de 1GB vereiste voor de toestellen? Mijn smartphone heeft 512MB en ik kan de app installeren volgens google play.
-Met name de kosten in verband met de eindapparatuur (modem, settopbox, ...) zouden beperkt kunnen worden, als die toestellen hergebruikt zouden kunnen worden of vrij gekozen worden door de klant- Bron
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

op bhaalu spreekt men van Beschikbaar werkgeheugen (RAM) 640MB
https://benl.bhaalu.com/products/mobile?tld=be
de koe zegt boe
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

sddt schreef:Bij belgacom, waarschijnlijk zelfde als telenet zal je eerst een factuur of dergelijke moeten opsturen (niet zeker).
Daarnaast zal er misschien een klein verschil zijn in het zenderaanbod (zoals belgacomspecifieke kanalen)
Even enkele posten hierboven lezen. :) Werkt tegenwoordig met je inloggegevens bij Telenet.

Blijf het trouwens vreemd vinden dat je enkel Viking moet zijn om gratis Bhaalu levenslang te kunnen krijgen. Ik ben niet eens klant. Wie verdient daar nu iets aan? Al de Telenet collega's op het werk kunnen er maar van profiteren. :)
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”