skynetbbs schreef:ook snelheid van 30mbit (belgacom) naar 20mbit (Snow)....
dat is het enige dat ik nog kan geloven: als je via DLM van 20 naar 30 gegaan bent bij bgc,
maar dat kan dus bij snow ook nog komen.
voor de rest idd heel veel struikelblokken die je opnoemt.
ik heb nu mijn 1ste factuur gehad, maar ik betwist ze wel:
- ik heb eigenlijk de installatie zelf gedaan (de installateur kon de tv niet eens in een tv port steken op de sagem, echt zielig)
- ze rekenen me de optie mail&cloud aan, dat ik hier ook al gezegd had, actief werd zonder bevestiging en niet kan uitgezet worden via snowzone
- 2 maanden geen telefoon gehad en een onbereikbaar/onbeschofte helpdesk die je op voicemail belde ipv rechtstreeks (de laatste die ermee bezig was, was wel vriendelijk trouwens. maar ondertussen boeit hun telefonie me al voor geen meter meer)
- klantendienst contacteren op die 02 nr kost mij ook geld, terwijl ik niets fout had gedaan
- en het meest degoutante: via hun online contactformulier, als je problemen hebt, dan geef je blijkbaar automatisch uitdrukkelijk je toestemming om in een commercieel bestand te belanden...
niet een systeem van aan of uitvinken, neenee, gewoon de tekst erbij dat je door het versturen van het formulier, je toestemming daartoe geeft...
ik wil ze heus nog wel ergens een kans geven, maar als ze hier helemaal niet tegemoet komen, dan zullen ze toch terug buitenvliegen.
de hele kpn group belgium is imho erg slecht bezig de laatste tijd...
benieuwd wat hun aankondiging morgen gaat zijn, maar ik ben alvast niet meer geneigd nog kpn group producten te promoten