ze hebben geld genoeg, dus hebben ze ongetwijfeld ook genoeg om 1 firma 100 techniekers te laten inzetten
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Philippe, jij en ik en de meesten op dit forum weten dat de hogere bandbreedte juist nadelig is wegens minder surfsnelheid die overblijft. En natuurlijk weet ik dat SNOW's crompessie technieken het niet halen van die van BGC.philippe_d schreef:Ik vind jouw opmerking nogal overkritisch.
Ik zou die waarden 5 voor SD en 8 voor HD niet bestempelen als "misleidende reclame", maar eerder een flater van ZDNet.
Trouwens 5mbps (SD) of 8mbps (HD) heeft meer met compressie technieken te maken dan met beeldkwaliteit, en maakt volgens mij nergens deel uit van de Snow reclame ...
PS - Voor goede (correcte) info moet je dus bij Userabse Userbase zijn...
Aangezien ze dezelfde streams gebruiken voor 95% begrijp ik niet waar je met dat statement naartoe wil ?vuurvos schreef:En natuurlijk weet ik dat SNOW's crompessie technieken het niet halen van die van BGC.
Misschien had je de ouders ook kunnen informeren over wat hun kroost precies uitspookt op het internet !vuurvos schreef:Ouders contacteerden mij omdat alles zo traag ging, ik naar daar om uitleg te geven en zelfs naar de helpdesk van TN te bellen die een modemtest liet doen. Kan je zeggen dat ze met rode kaken moesten toegeven dat ze naar het advies van hun kroost hadden geluisterd en het beter hadden gevraagd aan iemand zoals ik.
Of je neemt gewoon een externe firma in dienst en je noemt dit je eigen techniekersfluppie schreef:Ok,neem nu 5 klanten per dag,Max. (Met een gemiddelde van 4 per dag).Wel, dan heeft Snow tussen de 80 en 100 techniekers,400 klanten aansluitbaar per dag,weet je nog.
Mijn vraag is,is het mogelijk voor een nieuwe provider,tussen de 80 & 100 techniekers te hebben,dit voor heel Belgie.
Denk je nu echt dat iedereen dit blijft onthouden, laat staan dat ze de hele thread hebben gelezen ? Mijn post was positief bedoeld aangaande SNOW, niet meer niet minder.Splitter schreef:had ik (en anderen ook denk ik?) ergens al gemeld: Snow gebruikt JFS (zelfde firma die ook, bv, scarlet voor zijn rekening neemt).
denk niet dat ze ook maar 1 in-house technieker hebben eigenlijk.
Splitter je hoeft u zo niet aangevallen te voelen hoor. Mijn reply is gebaseerd op juiste informatie.Splitter schreef:technieker: is er ook maar 1 zaak dat jouw post toevoegt aan de discussie?
ten eerste herhaal je wat ik zeg, en voor de rest breek je enkel JFS af, zonder enige argumentatie...
(nee, ik heb geen enkele affiliatie met hun, maar vind het wel wat belachelijk om zo'n post als die van jou te lezen))
Fliz schreef:Ik zit net in een samenwoonfase (eerste keer) dus we hadden sowieso internet/tv nodig. Alles is hier goed, snel en vlot aangesloten. Content van.
Inderdaad, ik had mij beter moeten uitdrukken.krisken schreef:Met niets bedoeld hij wss geen actief signaal op de lijn.
Ik ben idd vrij aanwezig op de FB. Ik was erg benieuwd hoe deze speler de markt op zou komen en dus was ik er snel bij om ze van nabij te volgen. Deels is het tijdverdrijf, maar andersom wil ik anderen ook wel een (sneller) antwoord bezorgen. Soms door Snow wat te provoceren, probeer ik ze tot een snellere actie te dwingen. Al was het maar dat ze soms moeten toegeven dat het niet zo vlot gaat dan men algemeen wil laten uitschijnen.skynetbbs schreef:Ja je bent idd zeer actief op hun facebook pagina![]()
Overigens gaf Chris van Snow enkele berichten hiervoor aan, dat enkele lineair-TV kanalen voor Snow, wel worden afgenomen van Belgacom.Broadband TV News schreef March 13, 2013 14.04:
Alpha Networks announces KPN contract
Alpha Networks has announced that the linear-TV and On-Demand television Snow service of KPN Belgium is outsourced to them.
In August 2012, KPN Group Belgium signed a five-year contract with Alpha Networks for the supply of its complete TV ecosystem to launch a new IPTV service in the Belgian market.
Within the framework of the agreement, Alpha Networks is providing the following services: consulting services towards television content rights negotiation; an end-to-end Hosted TV platform; integrated OSS/BSS Software developed in-house; supply of set-top-box and middleware; and integration of the complete solution.
“This launch marks a turning point in our company demonstrating that our software solution is able to attract large telco companies and that hosted infrastructures are a valid alternative for such players,” said Victor Badin, CEO of Alpha Networks, in a statement.
This outsourcing contract allowed KPN Group Belgium to launch the new service very rapidly.
Jos Donvil, CEO of KPN Belgium added: ““The challenger role that we had and still have with BASE in mobile telephony will now be taken up by Snow for internet, fixed-line telephony and digital TV. We believe in partnerships to realise new projects and create real added value for the customers.
“We found that Alpha Networks provides a complete TV ecosystem that handles every step of the operations from OSS/BSS to TV portal. This unique value proposition allows us to have an entire solution which generates operational efficiencies and above all allows us to focus on our core business which is our brand and our clients.”
Alpha Networks has chosen Harmonic’s video codec technology, the ProMedia family of products, to build the entire TV head-end section of the Snow platform: ProMedia –Live and –Carbon transcoding solutions have been deployed to process live streams and VOD Assets.
ProMedia Package provides an adaptive stream preparation and encryption solution. ProMedia Origin is the streaming video server for originating the range of multiscreen services and also provides a unified delivery platform for VOD and catch-up TV.
Chris VL schreef: Hoi,
De lineaire kanalen worden idd afgenomen van Belgacom. Deze bandbreedtes gaan hier vooral over kanalen die SNOW zelf streamed naast die van Belgacom. bv. TRACE sport, MCM, ... Ook de MULTISCREEN kanalen worden niet afgenomen van Belgacom en daar gelden deze bandbreedtes ook.
MvG het SNOW Team
Het is op zich absurd dat zenders die je niet hebt in de lijst staan... maar da's bij Telenet ook (vermoedelijk met het idee de klant wat waterachtig te maken). Zielig dus dat de commerciele gedachte prioriteit heeft op een deftige gebruikservaring.Fliz schreef:Wat ik ook nog niet echt handig vind, is dat je tijdens het scrollen tussen alle zenders (tv gids), niet kan zien of die zender in je huidige pakket zit of niet..