Snow: nieuwe triple play provider (BASE)
- vuurvos
- Erelid
- Berichten: 978
- Lid geworden op: 11 jul 2011, 22:34
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
- Bedankt: 208 keer
- Contacteer:
Philippe, jij en ik en de meesten op dit forum weten dat de hogere bandbreedte juist nadelig is wegens minder surfsnelheid die overblijft. En natuurlijk weet ik dat SNOW's crompessie technieken het niet halen van die van BGC.philippe_d schreef:Ik vind jouw opmerking nogal overkritisch.
Ik zou die waarden 5 voor SD en 8 voor HD niet bestempelen als "misleidende reclame", maar eerder een flater van ZDNet.
Trouwens 5mbps (SD) of 8mbps (HD) heeft meer met compressie technieken te maken dan met beeldkwaliteit, en maakt volgens mij nergens deel uit van de Snow reclame ...
PS - Voor goede (correcte) info moet je dus bij Userabse Userbase zijn ...
Maar, er is ook het verhaal van perceptie. Jan met de pet denkt ten onrechte dat hogere cijfers beter zijn. En dat heb ik al meermaals mogen ondervinden omtrent Telenet. Snotneuzen van 11, 12 jaar die hun onwetende ouders doen kiezen voor TN omdat elke reclame over supersnel gaat, met de snelheid van het licht, etc. En dan zaten ze na 4 dagen op smalband. Ouders contacteerden mij omdat alles zo traag ging, ik naar daar om uitleg te geven en zelfs naar de helpdesk van TN te bellen die een modemtest liet doen. Kan je zeggen dat ze met rode kaken moesten toegeven dat ze naar het advies van hun kroost hadden geluisterd en het beter hadden gevraagd aan iemand zoals ik. En dat gaat al terug tot minstens 10 jaar. Reclame en marketing doen het hem, geloof me vrij.
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Aangezien ze dezelfde streams gebruiken voor 95% begrijp ik niet waar je met dat statement naartoe wil ?vuurvos schreef:En natuurlijk weet ik dat SNOW's crompessie technieken het niet halen van die van BGC.
Misschien had je de ouders ook kunnen informeren over wat hun kroost precies uitspookt op het internet !vuurvos schreef:Ouders contacteerden mij omdat alles zo traag ging, ik naar daar om uitleg te geven en zelfs naar de helpdesk van TN te bellen die een modemtest liet doen. Kan je zeggen dat ze met rode kaken moesten toegeven dat ze naar het advies van hun kroost hadden geluisterd en het beter hadden gevraagd aan iemand zoals ik.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Of je neemt gewoon een externe firma in dienst en je noemt dit je eigen techniekersfluppie schreef:Ok,neem nu 5 klanten per dag,Max. (Met een gemiddelde van 4 per dag).Wel, dan heeft Snow tussen de 80 en 100 techniekers,400 klanten aansluitbaar per dag,weet je nog.
Mijn vraag is,is het mogelijk voor een nieuwe provider,tussen de 80 & 100 techniekers te hebben,dit voor heel Belgie.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 4578
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
had ik (en anderen ook denk ik?) ergens al gemeld: Snow gebruikt JFS (zelfde firma die ook, bv, scarlet voor zijn rekening neemt).
denk niet dat ze ook maar 1 in-house technieker hebben eigenlijk.
denk niet dat ze ook maar 1 in-house technieker hebben eigenlijk.
-
- ISP Staff
- Berichten: 245
- Lid geworden op: 02 jun 2009, 18:32
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 66 keer
Als Janssens field services deze installaties doet is het niet te verwonderen dat de installatie-datums niet vlot verlopen. Zij doen ook de planning en dispatching zoals voor Scarlet.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 4578
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
technieker: is er ook maar 1 zaak dat jouw post toevoegt aan de discussie?
ten eerste herhaal je wat ik zeg, en voor de rest breek je enkel JFS af, zonder enige argumentatie...
(nee, ik heb geen enkele affiliatie met hun, maar vind het wel wat belachelijk om zo'n post als die van jou te lezen)
verder is het voornamelijk het systeem van de planning via de site van snow, waar dus te weinig rekening gehouden werd met de aantallen mensen die omschakelden, dat voor problemen heeft gezorgd.
qua planning voor installaties zou ik het gewoon een maandje geven, tegen april zullen daar de groeipijnen wel uitzijn.
early adopters hebben altijd de kinderziektes erbij, zo gaat dat nu eenmaal.
en dat snow zich daar (pijnlijk) in heeft vergist, weten we ondertussen allemaal.
verder nog een opmerking trouwens: Snow zal ongetwijfeld verantwoordelijk zijn voor het aantal techniekers dat JFS op snow zet,
en dat opgeleid zijn voor snow.
als ze dat dus in het begin fout hebben ingeschat, moeten ze nu ook een inhaalmanouvre maken voor meer techs op te leiden,
iets dat ook niet in de hand van JFS ligt maar van Snow (al zie ik niet echt in wat er daar "bijgeleerd" zou moeten worden vs bv scarlet)
ten eerste herhaal je wat ik zeg, en voor de rest breek je enkel JFS af, zonder enige argumentatie...
(nee, ik heb geen enkele affiliatie met hun, maar vind het wel wat belachelijk om zo'n post als die van jou te lezen)
verder is het voornamelijk het systeem van de planning via de site van snow, waar dus te weinig rekening gehouden werd met de aantallen mensen die omschakelden, dat voor problemen heeft gezorgd.
qua planning voor installaties zou ik het gewoon een maandje geven, tegen april zullen daar de groeipijnen wel uitzijn.
early adopters hebben altijd de kinderziektes erbij, zo gaat dat nu eenmaal.
en dat snow zich daar (pijnlijk) in heeft vergist, weten we ondertussen allemaal.
verder nog een opmerking trouwens: Snow zal ongetwijfeld verantwoordelijk zijn voor het aantal techniekers dat JFS op snow zet,
en dat opgeleid zijn voor snow.
als ze dat dus in het begin fout hebben ingeschat, moeten ze nu ook een inhaalmanouvre maken voor meer techs op te leiden,
iets dat ook niet in de hand van JFS ligt maar van Snow (al zie ik niet echt in wat er daar "bijgeleerd" zou moeten worden vs bv scarlet)
- vuurvos
- Erelid
- Berichten: 978
- Lid geworden op: 11 jul 2011, 22:34
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 211 keer
- Bedankt: 208 keer
- Contacteer:
Denk je nu echt dat iedereen dit blijft onthouden, laat staan dat ze de hele thread hebben gelezen ? Mijn post was positief bedoeld aangaande SNOW, niet meer niet minder.Splitter schreef:had ik (en anderen ook denk ik?) ergens al gemeld: Snow gebruikt JFS (zelfde firma die ook, bv, scarlet voor zijn rekening neemt).
denk niet dat ze ook maar 1 in-house technieker hebben eigenlijk.
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 4578
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
vuurvos: was ook absoluut niet als aanval ofzo op jouw bedoeld hoor
en nee, ik verwacht niet dat er nog velen zijn die nog weten wat er 3 pagina's geleden is gezegd (me included wss)
het was gewoon bedoeld (terug) als aanvulling te dienen, met de nieuwe opmerking "dat snow wss geen enkele in house technieker heeft"
'scuzzi als het anders overkwam!
en nee, ik verwacht niet dat er nog velen zijn die nog weten wat er 3 pagina's geleden is gezegd (me included wss)
het was gewoon bedoeld (terug) als aanvulling te dienen, met de nieuwe opmerking "dat snow wss geen enkele in house technieker heeft"
'scuzzi als het anders overkwam!
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Als Snow zoveel aansluitingen kan doen per dag (400) zijn ze toch wel echt van plan om de markt in beweging te doen komen( daardoor ook de reklame,zelfs op Dicovery channel).Ze zijn dan duidelijk van plan om zich naast Belgacom en Telenet te positioneren.Natuurlijk gaan er bij die techniekers mindere elementen tussen zitten(dat is altijd zo) dat zal wel even duren eer het kaf van het koren is. Ik denk,als er een paar 1000 klanten overstappen zowel Belgacom,als Telenet verplicht gaan zijn om te reageren.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Dan begrijp ik niet als er zoveel klachten komen over iets (ik spreek nu niet van dit forum) facebook, twitter en noem maar op waarom er dan niks gebeurt!.
In ieder geval zoals altijd we zullen wel zien of het iets geeft of niet.
In ieder geval zoals altijd we zullen wel zien of het iets geeft of niet.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Ik denk nog altijd dat het kinderziektes zijn. Alleen de communicatie zou veel beter moeten zijn.
.
.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- ISP Staff
- Berichten: 245
- Lid geworden op: 02 jun 2009, 18:32
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 66 keer
Splitter je hoeft u zo niet aangevallen te voelen hoor. Mijn reply is gebaseerd op juiste informatie.Splitter schreef:technieker: is er ook maar 1 zaak dat jouw post toevoegt aan de discussie?
ten eerste herhaal je wat ik zeg, en voor de rest breek je enkel JFS af, zonder enige argumentatie...
(nee, ik heb geen enkele affiliatie met hun, maar vind het wel wat belachelijk om zo'n post als die van jou te lezen))
-
- Elite Poster
- Berichten: 1664
- Lid geworden op: 07 mei 2006, 21:18
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 23 keer
ondertussen smsje gehad dat ze idd nu donderdag niet gaan komen...voor 12 maart zouden ze nieuwe datum geven
rond 18h dan telefoontje van "onbekend nr"... die kregen m'n voicemail
blijkt dat ze aan mijn dossier werkten en vragen hadden (nieuwe datum)
teruggebeld... zowat 3x 2 minuten muziek...teller start terug van 0... keuze om teruggebeld te worden of te blijven wachten...
hmm "Snow" of is het nu Base heeft precies geen charter getekend om binnen de 2 minuten de klant te helpen
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 110615_046
rond 18h dan telefoontje van "onbekend nr"... die kregen m'n voicemail
blijkt dat ze aan mijn dossier werkten en vragen hadden (nieuwe datum)
teruggebeld... zowat 3x 2 minuten muziek...teller start terug van 0... keuze om teruggebeld te worden of te blijven wachten...
hmm "Snow" of is het nu Base heeft precies geen charter getekend om binnen de 2 minuten de klant te helpen
http://www.standaard.be/artikel/detail. ... 110615_046
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
tja mag je blij zijn, gisteren 3x25 minuten moeten wachten op helpdesk proximus
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gisteren heb ik met grote interesse dit forum nagelezen mbt de nieuwe communicatieaanbieder SNOW. De bemerkingen die gemaakt worden, zijn vaak raak en verklaren de berichtgeving op hun FB-pagina. Dank zij die achtergrondinformatie en wat ik al las en merkte in hun klantencommunicatie, ben ik al heel gelukkig dat ik me niet heb laten verleiden door hun aandbod, laat staan er voor werk. In mijn ogen zijn ze enkel makelaar met geen binding naar wat er werkelijk op het terrein of met de klant gebeurd. Als dochterbedrijf van een ander communicatiefirma zou je inderdaad een meer professionele houding en aanpak mogen verwachten.
Als SNOW voor de zon zijn ze hun vliegende start zelf aan het bewerkstelligen tot een plasje smeltwater.
Als SNOW voor de zon zijn ze hun vliegende start zelf aan het bewerkstelligen tot een plasje smeltwater.
Ik was bijzonder enthousiast toen Snow begin februari op de markt van triple play aanbieders verscheen. Ik boekte onmiddellijk een afspraak 3 weken later. Helaas naarmate de datum naderde werd duidelijk niet alles even vlot liep als verhoopt. de eerste afspraak werd de dag voordien uitgesteld wegen technische problemen. Na veel gezever werd me één week later een nieuwe afspraak voorgesteld. Vorige vrijdag heb ik dan een hele dag tevergeefs zitten wachten op de technieker. Voor veel mensen zou dit betekenen dat ze al 2 dagen verlof voor niets hadden gepland. Ik mag we wel gelukkig prijzen dat ik al na een half uur wachten dan toch contact kreeg met de helpdesk, ik had al andere verhalen gehoord. Men wist me dan doodleuk te vertellen dat de afspraak niet was doorgegaan omdat er een probleem van nummer-portabiliteit was, maw ze waren niet in staat om mijn Belgacomnummer naar Snow over te zetten. Volgens mij is dit onzin want dat MOET altijd mogelijk zijn, dit is bij wet bepaald. Het is wel hemeltergend dat ze me dit 's avonds kunnen vertellen na een zinloze dag van wachten. Ik heb onmiddellijk alles geanulleerd. Spijtig voor Base ben ik al tien jaar klant bij hen klant voor internet, dat spelen ze nu ook kwijt aan de concurrentie.
-
- Starter Plus
- Berichten: 34
- Lid geworden op: 28 dec 2009, 17:03
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
Fliz schreef:Ik zit net in een samenwoonfase (eerste keer) dus we hadden sowieso internet/tv nodig. Alles is hier goed, snel en vlot aangesloten. Content van.
SNOW ........ koester deze mensen , ze zijn zeldzaam .
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Blijkbaar gaat alles vlot wanneer er ergens nog niets is. Maar ach die andere problemen zullen ook wel opgelost worden mettertijd. Als ze het niet oplossen lopen ze met hun kop tegen de ...
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Met niets bedoeld hij wss geen actief signaal op de lijn.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Inderdaad, ik had mij beter moeten uitdrukken.krisken schreef:Met niets bedoeld hij wss geen actief signaal op de lijn.
Verstuurd met Tapatalk.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Ik ben idd vrij aanwezig op de FB. Ik was erg benieuwd hoe deze speler de markt op zou komen en dus was ik er snel bij om ze van nabij te volgen. Deels is het tijdverdrijf, maar andersom wil ik anderen ook wel een (sneller) antwoord bezorgen. Soms door Snow wat te provoceren, probeer ik ze tot een snellere actie te dwingen. Al was het maar dat ze soms moeten toegeven dat het niet zo vlot gaat dan men algemeen wil laten uitschijnen.skynetbbs schreef:Ja je bent idd zeer actief op hun facebook pagina
Ik tracht het midden te houden maar verglijdt langzaam naar een meer kritische houding. Daar is niet mis mee want ik kan een snelle tussenkomst van hen ook appreciëren. Zoals je misschien merkt sta ik voor 80% achter het produkt zelf. De uitwerking, organisatie en klantenrelatie dat is andere koek. Het blijft een makelaarsopdracht met te veel tussen/onderaanneming zonder dat ze zelf direct voeling hebben op de markt.
Ze mogen me altijd eens spreken over hoe dat aanvoelt.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Ik vind ook dat Chris VL wat meer op het forum zou mogen zijn,om ook gewone(kleine) vragen te beantwoorden.Nu is hij hier nog maar alleen geweest om veranderingen aan te kondigen.
-
- Starter Plus
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 19 feb 2013, 16:49
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 3 keer
Het TV-gedeelte van Snow blijkt geen 'rebranded Belgacom-TV' te zijn, maar een product van leverancier Alpha Networks. Alpha Networks heeft dit vorige week bekend gemaakt:
Overigens gaf Chris van Snow enkele berichten hiervoor aan, dat enkele lineair-TV kanalen voor Snow, wel worden afgenomen van Belgacom.Broadband TV News schreef March 13, 2013 14.04:
Alpha Networks announces KPN contract
Alpha Networks has announced that the linear-TV and On-Demand television Snow service of KPN Belgium is outsourced to them.
In August 2012, KPN Group Belgium signed a five-year contract with Alpha Networks for the supply of its complete TV ecosystem to launch a new IPTV service in the Belgian market.
Within the framework of the agreement, Alpha Networks is providing the following services: consulting services towards television content rights negotiation; an end-to-end Hosted TV platform; integrated OSS/BSS Software developed in-house; supply of set-top-box and middleware; and integration of the complete solution.
“This launch marks a turning point in our company demonstrating that our software solution is able to attract large telco companies and that hosted infrastructures are a valid alternative for such players,” said Victor Badin, CEO of Alpha Networks, in a statement.
This outsourcing contract allowed KPN Group Belgium to launch the new service very rapidly.
Jos Donvil, CEO of KPN Belgium added: ““The challenger role that we had and still have with BASE in mobile telephony will now be taken up by Snow for internet, fixed-line telephony and digital TV. We believe in partnerships to realise new projects and create real added value for the customers.
“We found that Alpha Networks provides a complete TV ecosystem that handles every step of the operations from OSS/BSS to TV portal. This unique value proposition allows us to have an entire solution which generates operational efficiencies and above all allows us to focus on our core business which is our brand and our clients.”
Alpha Networks has chosen Harmonic’s video codec technology, the ProMedia family of products, to build the entire TV head-end section of the Snow platform: ProMedia –Live and –Carbon transcoding solutions have been deployed to process live streams and VOD Assets.
ProMedia Package provides an adaptive stream preparation and encryption solution. ProMedia Origin is the streaming video server for originating the range of multiscreen services and also provides a unified delivery platform for VOD and catch-up TV.
Chris VL schreef: Hoi,
De lineaire kanalen worden idd afgenomen van Belgacom. Deze bandbreedtes gaan hier vooral over kanalen die SNOW zelf streamed naast die van Belgacom. bv. TRACE sport, MCM, ... Ook de MULTISCREEN kanalen worden niet afgenomen van Belgacom en daar gelden deze bandbreedtes ook.
MvG het SNOW Team
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Goh... Alpha Networks kan instaan voor de decoders... maar het artikel blijft vaag of ze dat ook doen voor de streams.
-
- Starter Plus
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 19 feb 2013, 16:49
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 3 keer
Chris VL had dat dus al verteld.
- Belgacom staat in voor enkele lineair-tv streams.
- SNOW (Alpha networks) staat zelf in voor enkele additionele lineairTV-streams (TRACE sport, MCM, ..) + de streams voor VoD + streams voor Multiscreen
- Belgacom staat in voor enkele lineair-tv streams.
- SNOW (Alpha networks) staat zelf in voor enkele additionele lineairTV-streams (TRACE sport, MCM, ..) + de streams voor VoD + streams voor Multiscreen
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Het is op zich absurd dat zenders die je niet hebt in de lijst staan... maar da's bij Telenet ook (vermoedelijk met het idee de klant wat waterachtig te maken). Zielig dus dat de commerciele gedachte prioriteit heeft op een deftige gebruikservaring.Fliz schreef:Wat ik ook nog niet echt handig vind, is dat je tijdens het scrollen tussen alle zenders (tv gids), niet kan zien of die zender in je huidige pakket zit of niet..