![Surprised :-o](./images/smilies/icon_surprised.gif)
Als er iets nieuw op de markt komt dan zijn er altijd die direct op verkenning gaan en daar is niks mis mee natuurlijk,
alleen ben ik meer van het principe kijk eerst de kat uit de boom, maar nogmaals iedereen doet daar zijn goesting mee.
Splitter schreef:mantaray: welk nr denk je te bedoelen?
ik heb op mijn login op snowzone een nr eindigend op 99.
ik had een afspraak op de 18de (origineel en ook zo nagekomen)
als internet login heb ik een nr eindigend op 152
dus hun nummeringen zijn niet helemaal 100% gelijklopend tussen de site / bestellingen en de internet opleveringen.
jackho schreef:Dan zijn er al twee
Als er iets nieuw op de markt komt dan zijn er altijd die direct op verkenning gaan en daar is niks mis mee natuurlijk,
alleen ben ik meer van het principe kijk eerst de kat uit de boom, maar nogmaals iedereen doet daar zijn goesting mee.
Ast3r schreef:Voor de mensen die zoals mij geïnteresseerd zijn in de optie multi-screen: ga niet scrollen door eindeloze pagina's met sneeuwgerelateerde spelletjes in de AppStore, want de te gebruiken app is nog in ontwikkeling en komt als het goed is volgende maand uit
[Post made via mobile device ]
criminala schreef:Uit de PDF van snow , punt 4 algemene voorwaardenactivering en gebruik modem (waarde 50 euro)
Wordt de modem mijn bezit net zoals dat bij Scarlet het geval was ? Is het een eenmalig bedrag betalen voor ongelimiteerde huur . Of is het een waarborg die je terugkrijgt wanneer de modem terug ingeleverd wordt .
Ook nog wat vaag ivm dd-wrt een pppoe sessie door de snowbox laten opbouwen .
Kan je met die Snow HD box een tv uitzending ongelimiteerd (dus langer dan 1 uur) op pauze zetten ?
Wat is de grootte van de harde schijf ?
Ik wacht nog af tot alles wat duidelijker is .
criminala schreef:Wordt er bij "Snow" ook een raw copper prijs bijgerekend bovenop de maandelijkse prijs van het pakket ?
Bij EDPnet gebeurt dit , bij Scarlet/Belgacom niet .
punk schreef:Er staat op de website; 0,40 €/oproep.
Dus lijkt het me logisch ongeacht de duur.
Anderzijds hebben operatoren nogal snel een eigen logica.
[Post made via mobile device ]
joostcappon schreef:- start scherm is niet uit te schakelen (ik wil gewoon meteen naar een tv kanaal kijken)
- zendervolgorde kan ik niet wijzigen (een en cancas hd enz is op 900)
joadep schreef:Net voicemail gekregen dat wegens een technisch probleem ik geen klant zou kunnen worden...
Ik ben nu klant bij Belgacom op een VDSL2-lijn dus snap het probleem niet.. iemand die mij meer info kan geven? Klantendienst hoort het donderen in Keulen!
mantaray schreef:Ik heb een idee dat iemand mij aant pesten is
Na 11feb, 18 feb, 28 feb, 11 maart heb ik nu 28 maart als instaldatum gekregen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beste klant, het SNOW pack dat je hebt aangevraagd, kan jammer genoeg niet geinstalleerd worden op het gevraagde adres voor technische redenen. Het spijt ons dat we je bestelling moeten annuleren. Het SNOW-Team
r2504 schreef:Het zou een beetje dom zijn dat ze klanten weigeren omdat hun paar momenteel bezet is door BGC.
r2504 schreef:Dus die mensen kunnen ook niet overstappen naar eender welke andere DSL operator![]()
Feit is dat Snow wel een duidelijkere reden zou kunnen geven... het is dan alsnog aan de klant op te beslissen.
Splitter schreef:enige "oplossing" is dan dat de operator een laswerk laat uitvoeren om het niet-rechtstreekse paar te laten herlassen,
zodat het dan vervolgens wél in orde is.