Als je klikt op het PDF icoontje (
![Afbeelding](http://extra.edpnet.net/Content/images/icons/fuque/document-pdf.png)
Helaas staat die link niet op de facturen die we per mail krijgen.
geen link dus, maar wel in de pdf ... ook worden mails echt snel gestuurd. Ik heb inderdaad al betaald tot eind decemberUw factuur
Beste klant,
In bijlage vindt u uw factuur. Vragen? Aarzel dan niet om ons even op te bellen.
Hou D-day in de gaten en betaal steeds stipt uw facturen. Of nog beter: kies voor domiciliëring. Dat is voor u een zorg minder en voor ons een vlotte betaler meer. Iedereen content.
Facturen raadplegen:
Kan makkelijk via my edpnet. Gewoon surfen naar http://www.edpnet.be , klikken op my edpnet en gebruikersnaam en wachtwoord invullen - that's all folks.
Gebruikersnaam en wachtwoord vergeten? Geen paniek, ze staan op uw configuratiedocumenten.
U weet ons te vinden...
Bel ons op 03 265 67 00
Stuur ons een e-mail via [email protected]
of spreek ons aan op de livechat on http://www.edpnet.be
Met klantvriendelijke groeten
Het edpnet-team
VDSL Pro (High Upload)
( mijnstraat, mijnnummer, mijnpostcode, mijngemeente CID : 1234567890)
Periode: 7/12/2012 - 7/01/2013
Minimum contractduur loopt tot: 7/06/2013. Hierna zal het contract automatisch worden verlengd voor onbepaalde duur.
Uw opzegtermijn: één (1) maand.
€ 64,95
edpnet Telephony (09247xxxx)
Periode: 7/12/2012 - 7/01/2013
€ 8,26
16 publieke IP-adressen (Subnet /28)
(79.132.xxx.xxx/28 (loginnaam))
Periode: 7/12/2012 - 7/01/2013
Minimum contractduur loopt tot: 4/06/2013. Hierna zal het contract automatisch worden verlengd voor onbepaalde duur.
Uw opzegtermijn: één (1) maand.
€ 4,00
64 publieke IP-adressen (Subnet /26)
(85.234.xxx.xxx/26 (loginnaam))
Periode: 7/12/2012 - 7/01/2013
Minimum contractduur loopt tot: 25/04/2013. Hierna zal het contract automatisch worden verlengd voor onbepaalde duur.
Uw opzegtermijn: één (1) maand.
€ 12,00
mijn reply:Wij willen u melden dat factuur 2012189634 bij de bank geweigerd werd voor domiciliering voor een bedrag van €45,9400.
Aangezien wij elke factuur slechts éénmaal kunnen aanbieden bij de bank, vragen wij u deze betaling manueel in orde te brengen, op onze rekening.
Geachte,
Gelieve mijn open ticket hierover eerst te bekijken in plaats van onnodig zelf een nieuw aan te maken:
Nogmaals: breng dit in orde aub!!! Dit is de eerste keer al doorgegeven op 20 november!!!
Welke mededeling vul ik in bij de overschrijving? Het factuurnummer?
Ik wacht in ieder geval met betalen tot ik uw bevestiging heb dat uw boekhouding (eindelijk!) is aangepast én bericht krijg wat ik dien in te vullen als mededeling…
Mvg,
Ticket info:
712908 1/01/2013 12:13:38 Finance Default
Inhoud:
Geachte,
Omdat Edpnet het voorbije half jaar meerdere malen bedragen dubbel van mijn rekening heeft gehaald heb ik maanden geleden mijn domiciliëring stopgezet. Ik heb dit gemeld aan Joachim en Remco.
Op mijn laatste factuur nr 2012189634 staat echter nog altijd dat die via domiciliëring zal betaald worden. Dit is echter onmogelijk omdat de domiciliëring dus beëindigd is.
Ik neem aan dat ik vanaf heden gewoon betaal met de volgende gegevens:
IBAN: BE16293043642274 (Ik heb zelf ook m'n rekening bij BNP Paribas)
BIC: GEBABEBB
en als mededeling mijn factuurnummer (nu 2012189634).
Kan u ook de nodige aanpassing doen in uw boekhouding zodat volgende keer de correcte betaalwijze op mijn facturen vermeld wordt?
Graag ook bevestiging van bovenstaande gegevens aub, zodat ik de betaling nog op tijd kan invullen (betaling voor 11 januari).
Mvg,
Wij willen u melden dat factuur 2012189634 bij de bank geweigerd werd voor domiciliering voor een bedrag van €45,9400.
Aangezien wij elke factuur slechts éénmaal kunnen aanbieden bij de bank, vragen wij u deze betaling manueel in orde te brengen, op onze rekening.
darkzero schreef:Ik neem aan dat ik vanaf heden gewoon betaal met de volgende gegevens:
IBAN: BE16293043642274 (Ik heb zelf ook m'n rekening bij BNP Paribas)
BIC: GEBABEBB
en als mededeling mijn factuurnummer (nu 2012189634).