op heb toen direct ook een domiciliering aangemaakt en het domi nummer doorgegeven aan edpnet via chat
op 10/5 werden m'n eerste facturen via domi betaald:
191,83€ voor setup+install, abonnement van 27/4-27/5 en abonnement van 27/5-27/6
45,94€ voor abonnement van 27/6-27/7
totaal dus 237,77€
vandaag, op 29/5, worden dezelfde facturen met dezelfde nummers nogmaals via domi van m'n rekening gehaald!
ik ben dus vandaag 237,77€ lichter dankzij edpnet.
contact met hen opgenomen en als antwoord gehad dat ik na 13u moet terugbellen naar de boekhouding, zelf langs mijn bank moet gaan, en ook de domi misschien beter kan stopzetten...
?!?!? de domi stopzetten? een domi is net handig om alles automatisch te laten verlopen want anders zou ik zelf de facturen wel eens kunnen vergeten te betalen.
men zei me ook dat ik bij de boekhouding, na 13u, een terugstorting kon vragen. dit duurt natuurlijk dagen voor ik het op m'n rekening heb.
het is het einde van de maand, ik krijg m'n loon pas halverwege volgende week, en ik heb deze week nog facturen te betalen...
ik zal dan maar tegen luminus en telenet zeggen dat ze m'n geld maar bij edpnet moeten gaan halen als ze het op tijd willen hebben zeker?!?!?
bedankt voor de miserie, edpnet
![Evil of Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)