Dus als er morgen een technisch probleem is (en de helpdesk weet naar vaste gewoonte niet wat er scheelt)... dan ga je ook meteen naar Duco bellen ? Ik kan het je alvast niet verbieden, maar ik blijf erbij dat je het "verprutst" op deze manier.lucdec schreef:Als er plots geswitched wordt van 20 naar 30 heb je toch als klant het recht om te weten wat eraan het gebeuren is.
De helpdesk weet NOOIT iets over zo'n dingen tot ze officieel zijn... hier kon je lezen dat er vermoedelijk testen zijn (wat trouwens niet de eerste keer is) en er in de nabije toekomst wil iets officieel zal volgen.lucdec schreef:Bij de helpdesk wist er niemand van niks, dus was Duco het laatste redmiddel.
Typische antwoord... er zit altijd wel "iets" in de pipeline... trouwens deze testen gaan over snelheid, niet over volume... als je daar dus echt van wakker ligt dan is het al langer duidelijk dat je niet bij TN moet zijn zou ik denken.lucdec schreef:Nu, Herbert, die bij Duco in copie stond zei dat ik nog efkens moest geduld oefenen, dus er zal wel meer volume in de pipeline zitten. Hopelijk toch, anders verhuis ik naar Scarlet...