Verhoogt Telenet binnenkort de snelheid van fibernet abos?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

lucdec schreef:Als er plots geswitched wordt van 20 naar 30 heb je toch als klant het recht om te weten wat eraan het gebeuren is.
Dus als er morgen een technisch probleem is (en de helpdesk weet naar vaste gewoonte niet wat er scheelt)... dan ga je ook meteen naar Duco bellen ? Ik kan het je alvast niet verbieden, maar ik blijf erbij dat je het "verprutst" op deze manier.
lucdec schreef:Bij de helpdesk wist er niemand van niks, dus was Duco het laatste redmiddel.
De helpdesk weet NOOIT iets over zo'n dingen tot ze officieel zijn... hier kon je lezen dat er vermoedelijk testen zijn (wat trouwens niet de eerste keer is) en er in de nabije toekomst wil iets officieel zal volgen.
lucdec schreef:Nu, Herbert, die bij Duco in copie stond zei dat ik nog efkens moest geduld oefenen, dus er zal wel meer volume in de pipeline zitten. Hopelijk toch, anders verhuis ik naar Scarlet...
Typische antwoord... er zit altijd wel "iets" in de pipeline... trouwens deze testen gaan over snelheid, niet over volume... als je daar dus echt van wakker ligt dan is het al langer duidelijk dat je niet bij TN moet zijn zou ik denken.
Tuner111
Member
Member
Berichten: 90
Lid geworden op: 08 feb 2010, 08:13
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 3 keer

effe off-topic:


zo verdubbel je snelheid:
Opus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 937
Lid geworden op: 29 sep 2008, 21:43
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 49 keer

krisken schreef:Kan je die mail zelf eens posten?
Helaas niet daar deze reeds door de prullemand gehaald is :( .

Sorry.
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

TA heeft hier niks mee te maken. Telenet wil gewoon wat sneller zijn dan het 50 mbit profiel van BGC volgens mij.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Downgraden is sedert kort trouwens gratis!
Wel even off topic maar ik vind niet direct de juiste post?
Ik zit met fibernet60 dus als ik even 2maand niet thuis ben naar basicnet en daarna terug naar fibernetXL zonder contractverlenging?
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

q-tec schreef:dus als ik even 2maand niet thuis ben naar basicnet en daarna terug naar fibernetXL zonder contractverlenging?
Correct.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2759
Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
Locatie: 053 Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 194 keer

Kunnen we niet verwachten dat Telenet ook iets extras tegenover de mobiele/wireless kant van Belgacom's "Internet Overal" zal willen zetten?
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

decat schreef: Dan behoor ik tot die meute.
Vroeger constant 9Mbit gehad en nu heb ik er 60, door powerlines helaas gecapped op 50.
Zoals Telenet vroeger zei, je bent het wachten niet meer gewoon. Als ik een bepaalde ROM voor de gsm wil downloaden (halve GB) en dat gaat traag zoek ik een andere mirror die sneller gaat, gewoon omdat het kan.
Ik snap dat dus niet.
Wie zit er nu een paar minuten te koekeloeren en te wachten totdat zijn download binnen is :roll:
Janic
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 17 jan 2011, 19:16
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer

Ik vermoed dat dit toch testen zijn. Ze zullen dit waarschijnlijk wel ergens in de zomervakantie bekend maken.
lucdec
Premium Member
Premium Member
Berichten: 594
Lid geworden op: 09 jan 2008, 18:47
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 58 keer

Komende maandagnacht "mijn telenet" plat wegens werken.....nadert de ontknoping??
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

duizend schreef:
decat schreef: Dan behoor ik tot die meute.
Vroeger constant 9Mbit gehad en nu heb ik er 60, door powerlines helaas gecapped op 50.
Zoals Telenet vroeger zei, je bent het wachten niet meer gewoon. Als ik een bepaalde ROM voor de gsm wil downloaden (halve GB) en dat gaat traag zoek ik een andere mirror die sneller gaat, gewoon omdat het kan.
Ik snap dat dus niet.
Wie zit er nu een paar minuten te koekeloeren en te wachten totdat zijn download binnen is :roll:
Omdat ge die bestanden of files (besturing voor GSM in dit geval) nodig hebt tjien.

Afbeelding
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Ik gok dat men bedoeld : je kan ook andere dingen doen (surfen, mail, whatever) dan kijken naar het statusbalkje om te zien hoeveel procent er reeds "binnen" is :)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

Hier zelden hoor, als ik een paar gigabyte binnen haal blijf ik daar constant naar kijken. :angel:
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1626
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

decat schreef:
Omdat ge die bestanden of files (besturing voor GSM in dit geval) nodig hebt tjien.

Afbeelding
Juist een download gedaan van de cyanogenMod, je haalt de volledige snelheid niet door dat de server dit niet toelaat.

Volledig redicuul.
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer

decat schreef:Hier zelden hoor, als ik een paar gigabyte binnen haal blijf ik daar constant naar kijken. :angel:
En als het mooi weer is gaat ge op uw buik in het gras liggen om te kijken hoe snel dat het groeit ??? :lol:
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Maandag morgen om 1 uur werken aan "mijn telenet" tijd voor een aankondiging over de veranderingen ??
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

redman schreef: Juist een download gedaan van de cyanogenMod, je haalt de volledige snelheid niet door dat de server dit niet toelaat.

Volledig redicuul.
Want CM zijn de enigste roms die er bestaan...

duizend schreef:
decat schreef:Hier zelden hoor, als ik een paar gigabyte binnen haal blijf ik daar constant naar kijken. :angel:
En als het mooi weer is gaat ge op uw buik in het gras liggen om te kijken hoe snel dat het groeit ??? :lol:
Daar hebben we een webcam voor.
Exoronic
Member
Member
Berichten: 66
Lid geworden op: 21 mei 2011, 20:26
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 7 keer

Ik volg het nieuws de laatste tijden niet meer.
Maar kan ik nu echt van een fibernet abbo downgraden naar een basic internet formule en dit volledig kostenloos ?
Er zijn geen kleine lettertjes ofzo die je weer laten vasthangen voor een jaar aan telenet ? want ik ben namelijk van zin in september over te schakelen naar EDP omdat ze glasvezel voor m'n deur hebben aangelegd en dit in september beschikbaar word.


alvast bedankt !
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Je kan nu sinds kort gratis downgraden van Fibernet naar Basic internet zonder opnieuw een jaarcontract te hebben, maar ik geloof dat telenet in de toekomst wel zal werken met nieuwe jaarcontracten bij verandering abo zoals bij belgacom, dus best nog vlug doen nu het kan!
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Gebruikersavatar
svenska
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1903
Lid geworden op: 23 feb 2004, 15:03
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 75 keer

Ik heb me zonet laten overzetten van Fibernet naar Basic Internet.
Die 60Mbps / 4Mbps / 100GB was toch teveel voor mij, ik kan het ook stellen met 30Mbps / 2,5Mbps / 50GB.

De overstap was makkelijk te regelen via Mijn Telenet, en kosteloos.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

Patje schreef:Je kan nu sinds kort gratis downgraden van Fibernet naar Basic internet zonder opnieuw een jaarcontract te hebben, maar ik geloof dat telenet in de toekomst wel zal werken met nieuwe jaarcontracten bij verandering abo zoals bij belgacom, dus best nog vlug doen nu het kan!
Op die manier stuur je volledig ongegronde geruchten de wereld in. Waar haal je deze info?
Op dit ogenblik is iedere wijziging van je contract volledig gratis (als je al één digitaal product hebt, anders 50 EUR), en er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit binnenkort zal gecompenseerd worden door een nieuw jaarcontract !
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

svenska schreef:Ik heb me zonet laten overzetten van Fibernet naar Basic Internet.
Die 60Mbps / 4Mbps / 100GB was toch teveel voor mij, ik kan het ook stellen met 30Mbps / 2,5Mbps / 50GB.
Zonet ook nog gedaan voor iemand die nog op een Goldshake zat... ging allemaal prima, specificaties zijn beter en het is goedkoper.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

philippe_d schreef: Op die manier stuur je volledig ongegronde geruchten de wereld in. Waar haal je deze info?
Op dit ogenblik is iedere wijziging van je contract volledig gratis (als je al één digitaal product hebt, anders 50 EUR), en er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit binnenkort zal gecompenseerd worden door een nieuw jaarcontract !
Ik weet dat het nu nog steeds gratis is bij verandering van abo en dat je niet vastzit voor nog een jaar bij wijziging, maar....
ik heb het van iemand die bij een telenet center werkt, die vertelde dat de verkoopsvoorwaarden enzo gaan veranderen en dat ze normaal ook zouden willen werken met nieuwe jaarcontracten... :oops:
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
ignacev
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 jul 2008, 20:07

De nieuwe politiek van Telenet is nu dat je 1x activaztiekost betaalt bij het begin van je digitale leven bij Telenet. Sat wil zeggen als je voor de eerste maal een van de 3 producten installeert, nl. Telefonie of internet of dtv. Installatiekost afhankelijk van de promo van het moment.
Tevens 1x per jaar mogelijke aanpassing van je internetabonnement zonder kosten. Telenet heeft tot nu toe nog maar weinig met nieuwe jaarcontracten gewerkt bij verandering van je abonnement maar dat zal in de toekomst wel veranderen denk ik. Al zal dat met de toekomstige zesmaanden regel wel andere consequenties hebben. Zoals bvb indexaanpassingen zonder opstaprecht als je geen vast contract hebt.
Alle providers zullen wel creatief zijn als je bij elk contract na 6 maanden kunt opstappen. In wezen zou je een bonus moeten krijgen als je blijft en niet zoals nu als je klant wordt.
tendonsie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 401
Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
Twitter: tendonsie
Locatie: Wervik, België
Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
Bedankt: 40 keer
Contacteer:

Tuner111 schreef:effe off-topic:


zo verdubbel je snelheid:

Dit werkt toch iigg niet? Kan me niet inbeelden dat die gezever klopt xD

En dan met wifi double, hahaha lachen xD
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Wat dacht ge nu zelf??
De comments al eens gelezen daarop? :)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Dan toe je toch iets verkeerd... dubbel is het niet maar sinds ik dat gedaan heb is m'n download van 50 naar 60 Mbps gegaan :lol:
tendonsie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 401
Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
Twitter: tendonsie
Locatie: Wervik, België
Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
Bedankt: 40 keer
Contacteer:

Dafke schreef:Wat dacht ge nu zelf??
De comments al eens gelezen daarop? :)
Ja die waren best grappig die comments :P

Wel vreemd dat Telenet na een week nog altijd geen bericht heeft over die 50 -> 60.
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

zullen ze ook nie doen want officieel zijn het testen.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Thallyos
Member
Member
Berichten: 70
Lid geworden op: 07 aug 2006, 14:49
Bedankt: 1 keer

En dan is het officieel: http://blog.telenet.be/2012/06/internet ... rsnelling/

Wat verandert er precies?

Basic internet klanten surfen met 30 Mbps maar liefst anderhalve keer sneller dan vandaag. Ze krijgen ook snellere upload (2.5 Mbps) en meer volume (100GB). Met dit instapproduct start internet van Telenet waar andere operatoren eindigen!

Fibernet krijgt een downloadsnelheid van 60 Mbps. Uploaden gebeurt tegen 4Mbps. Bovendien beschikken Fibernet- klanten voortaan over Vrij Downloaden.

Met Fibernet XL ben je met een snelheid van 120 Mbps niet in te halen. Meer goed nieuws: vanaf 24 juni verlagen we de prijs van dit product met 5 euro.

Ook onze zakelijke klanten worden getrakteerd: Business Fibernet M, L en XL krijgen een hogere download- (tot 120Mbps) en betere uploadsnelheid (5 Mbps).

Wil je meer weten? Alle informatie over de residentiële internetproducten vind je terug op www.telenet.be/rapperinternet
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Héél mooie vooruitgang, zeker voor basic internet en fibernet klanten!
Voor fibernet XL klanten hoop ik dat ze deze klanten (samen met hun businessklanten die op 120mbit kunenn komen) wel een briefje sturen dat hun zowel de pc als hun netwerk gigabit moeten aankunnen! Ik ken namelijk mensen met een fibernet XL shake dit naast de modem nog die 100mbit switch van dlink hebben staan :s Zou beetje dom/idioot zijn mocht dit de domper zijn hé.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Oude FiberNet €44,95
50/2.5 Mbps met 100 Gb volume

Nieuwe BasicNet €24,95
30/2.5 Mbps met 100 Gb volume


Dus je kunt ook zeggen dat Fibernet €20 goedkoper wordt, als je 20Mbps download wilt afgeven. 30Mbps is nog ruim voldoende voor "iedereen".
helmuteke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 526
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:36
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 25 keer

en wat denk je hier van

Shake Fibernet XL + Digitale tv + Vaste telefonie oude prijs : € 74,95 nieuwe prijs : € 74,95

dus daar geen 5€ eraf

zie :http://telenet.be/3547/nl/thuis/specs

of zijn ze weer te snel geweest ???
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1613
Lid geworden op: 05 mei 2008, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer

Die Shake kost nu €79,95, dus er gaat wel degelijk €5 af. Ze zijn gewoon weer slordig geweest met het nakijken van die pagina.
Stormlord
Premium Member
Premium Member
Berichten: 544
Lid geworden op: 12 aug 2007, 17:18
Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
Bedankt: 117 keer

't is officieel :
Je bent nù al de snelste, als het om internet gaat. Maar vanaf
24 juni duwen we het gaspedaal nog eens extra in...

Snel internet wordt nog sneller!
Over enkele dagen surf je 20% sneller: echt niemand doet beter! Aan je uploadsnelheid en volume raken we niet: die blijven op peil. Je hoeft daar niets voor te doen en nog meer goed nieuws... je abonnement wordt
€ 5/maand goedkoper!


Vandaag:
100 Mbps
5 Mbps
Vrij downloaden

Vanaf 24 juni:
120 Mbps
5 Mbps
Vrij downloaden²

Wi-Free: overal gratis draadloos surfen.
En wat als je onderweg bent? Over het hele land surf je gratis² via 1.200 Telenet-hotspots. Die vind je echt overal: in treinstations, luchthavens, sportstadia, cafés, campings... Ontdek Wi-Free in je buurt!

Veel surfplezier!
Inge Smidts
Jammer wel dat ze de upload ook niet wat optrekken...
Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

krisken schreef:Héél mooie vooruitgang, zeker voor basic internet en fibernet klanten!
Voor basic wel... voor fibernet klanten moet ik nog zien... als ik voortaan ook dat gedoe met die kleurtjes krijg dan heb ik terug liever m'n 100 GB wanneer ik het wil.
Telenet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 229
Lid geworden op: 05 dec 2007, 11:06
Twitter: Telenet
Bedankt: 49 keer

helmuteke,

Bedankt voor de melding. Ik laat dit meteen aanpassen op de website. Ook de FibernetXL-shake Internet, digitale tv en vaste telefonie wordt 5 euro goedkoper.
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 882
Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
Locatie: Rotselaar
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Spijtig van de upload bij Fibernet XL :cry:

Wat indien je momenteel nog gebruik maakt van een promotie op Fibernet XL shake? Wordt deze €5 dan ook reeds in mindering gebracht of pas na het aflopen van deze promotie?
Everything that has a beginning has an end.
Thallyos
Member
Member
Berichten: 70
Lid geworden op: 07 aug 2006, 14:49
Bedankt: 1 keer

r2504 schreef:
krisken schreef:Héél mooie vooruitgang, zeker voor basic internet en fibernet klanten!
Voor basic wel... voor fibernet klanten moet ik nog zien... als ik voortaan ook dat gedoe met die kleurtjes krijg dan heb ik terug liever m'n 100 GB wanneer ik het wil.
Ik heb toch al lang geen last meer van dat kleurgedoe. Je krijgt gewoon te zien hoeveel je maximaal kan downloaden als je in de groene uren of in de rode zit. Dat is sowieso ergens meer dan 300GB dacht ik.

Nu, die aanpassing voor Fibernet XL is wel marginaal. Dan ga ik waarschijnlijk toch downgraden. Snelheid is leuk en je went er snel aan. Maar het verschil met de andere abo's is nu wel zeer klein.
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

@Charlotte: Graag méér duidelijkheid over minimum gegarandeerde snelheid/volume, de opgelegde beperkingen én dichtknijpen van "bepaald" internetverkeer.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”