![Afbeelding](http://www.speedtest.net/result/1968165612.png)
![Afbeelding](http://speedtest.net/result/1968119937.png)
Iemand er al iets over gehoord of haalt iemand nog deze snelheden?
Dit is net DE referentie omdat je zo externe factoren uitsluit (als je namelijk op het interne netwerk van TN al niet aan je snelheden geraakt moet je ook niet verder kijken). Trouwens de speedtest software heeft de nodige voorzieningen dat je geen caching krijgt.raf1 schreef:Server Mechelen van Speedtest.net is niet écht betrouwbaar hé. Deze server bevindt zich in het Telenet-netwerk en door middel van allerlei caching-technieken kan de snelheid hoger zijn dan in werkelijkheid.
Absoluut niet... IE oa. is al aan het cachen voor jij nog maar aan het downloaden bent. Moest je dit gewoon via FTP doen zou beter zijn.raf1 schreef:Een printscreen van een download is vele malen betrouwbaarder.
Probeer eens met volgend testbestand http://download.thinkbroadband.com/1GB.zip
Ik begrijp dat toch niet, of je nu 20mb/s hebt of 50mb/s ......Philiper schreef:Andere pc op netwerk gepakt ander server om te testen genomen en ja nog steeds
zijn er nog mensen die fibernet hebben (woon regio turnhout trouwens)
Er zijn mensen die soms iets groots snel nodig hebben... maar verder niet echt veel downloaden.lucdec schreef:Ik begrijp dat toch niet, of je nu 20mb/s hebt of 50mb/s ...... en hoelang kan je aan die snelheid downloaden bij telenet voor ze je afsluiten voor de rest van de maand...
De Flash-plugin is niet heel erg betrouwbaar hoor, ik heb al speedtests gezien van 500 Mbps en meer omdat bepaalde Windows-software de Flash-plugin "monitorde".r2504 schreef:Trouwens de speedtest software heeft de nodige voorzieningen dat je geen caching krijgt.
Je moet natuurlijk het volledige bestand van 1 gigabyte downloaden hé. Als het bestand volledig binnen is, kan je zeer betrouwbaar je downloadsnelheid aflezen in eender welke browser.r2504 schreef:Absoluut niet... IE oa. is al aan het cachen voor jij nog maar aan het downloaden bent. Moest je dit gewoon via FTP doen zou beter zijn.
Er zijn mensen die soms iets groots snel nodig hebben... maar verder niet echt veel downloaden.r2504 schreef:lucdec schreef:Ik begrijp dat toch niet, of je nu 20mb/s hebt of 50mb/s ...... en hoelang kan je aan die snelheid downloaden bij telenet voor ze je afsluiten voor de rest van de maand...
Hier ook een basic shake maar nog niets te zien van een upgrade ! (30 - 2.5) is wel zalig ! hopelijk is ons limiet ook verdubbeldPatje schreef:Niet alleen Fibernet maar ook Basic internet is hier van 20 Mbps naar 30 gegaan, met 2,5 Mbps upload!![]()
Dus toch een upgrade van hun internetproducten begin juni, dat is eerlijk gezegd toch wel véél vroeger dan verwacht.Dettie schreef:Hier ook een basic shake maar nog niets te zien van een upgrade ! (30 - 2.5) is wel zalig ! hopelijk is ons limiet ook verdubbeld
ik heb hem maar 1 minuut uitgetrokken, direct update gehad (basic i-net shake)krisken schreef:Jelly : trek modem er anders eens voor langere tijd uit? Bvb een kwartier oid?
dragonflo schreef:Ben eens benieuwd of edpnet hier op zal reageren. Hun enough internet is duurder en trager. Wel limietloos maar een klein percentage van die mensen zal meer als 50gb/maand gebruiken.