FreePhone mobile - foute factuur

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Bob541
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 dec 2011, 21:04

Op mijn factuur van Telenet die ik vandaag kreeg staan al mijn gesprekken naar gsm's aangerekend, ook die in de daluren, terwijl ik nochtans de optie "FreePhone Mobile" heb. Is dit bij nog iemand het geval?
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3654
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
Bedankt: 102 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Worden die dan niet terug afgetrokken op het laatste blad in bijlage ?
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Rke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 279
Lid geworden op: 27 nov 2006, 23:35
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 14 keer

Ik zie op mijn factuur dat ze eerst zogezegd aangerekend worden en de lijn eronder weer afgetrokken worden.. Op het laatste blad staan de details vd gebelde nummers met de prijs erbij.
Bob541
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 dec 2011, 21:04

Bij mij worden de gesprekken aangerekend, daarna wordt er maar een heel klein stukje terug afgetrokken, terwijl het overgrote deel van de gesprekken in de daluren was.
Ik heb intussen contact gehad me de klantendienst, ze zouden het crediteren. Ik vroeg me gewoon af of deze fout een alleenstaand geval is.
Laatst gewijzigd door Bob541 18 feb 2012, 10:52, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3654
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 246 keer
Bedankt: 102 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Waarschijnlijk staat hun systeem nog niet in orde voor de freephone mobile, wel raar dat het altijd in het nadeel is vd klant ..... :?
moest je het niet zien dan betaal je extra.
Intel® i3-10100 Quad-Core @4,10 GHZ. Ram:16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung Galaxy A13 @ Hey!
Afbeelding Afbeelding
Hey! LiveBox Cable Modem 150/15 Mbps* https://www.speedtest.net/nl/result/16739853024.png
Bob541
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 07 dec 2011, 21:04

Ik heb het nog even wat verder uitgezocht: het komt er op neer dat alle gesprekken naar gsm's in de daluren vanaf 30 januari onterecht aangerekend zijn. De gesprekken vóór de datum zijn correct afgetrokken. Toch wel interessant om dit even op je factuur te controleren denk ik...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
Bedankt: 1972 keer

Patje schreef:wel raar dat het altijd in het nadeel is vd klant ..... :?
Da's niet raar.. da's ALTIJD zo bij Telenet !
Dettie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 573
Lid geworden op: 27 aug 2006, 13:17
Locatie: Poperinge
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 68 keer

Idem voor mij, freephone europe , gratis gsm optie aangelegd
1maand later factuur

contact met telenet klantendienst wegens de gesprekken aangerekend werden(bijlage blad),
maar als je verder kijkt in het overzicht daarvoor zie je dan dat ze het in vermindering brengen terug ...

echt verwarrend maar het is gratis ...
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Chello, UPC)”