FreePhone mobile - foute factuur
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Worden die dan niet terug afgetrokken op het laatste blad in bijlage ?
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Bij mij worden de gesprekken aangerekend, daarna wordt er maar een heel klein stukje terug afgetrokken, terwijl het overgrote deel van de gesprekken in de daluren was.
Ik heb intussen contact gehad me de klantendienst, ze zouden het crediteren. Ik vroeg me gewoon af of deze fout een alleenstaand geval is.
Ik heb intussen contact gehad me de klantendienst, ze zouden het crediteren. Ik vroeg me gewoon af of deze fout een alleenstaand geval is.
Laatst gewijzigd door Bob541 18 feb 2012, 10:52, in totaal 1 gewijzigd.
- Patje
- Elite Poster
- Berichten: 3412
- Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
- Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Waarschijnlijk staat hun systeem nog niet in orde voor de freephone mobile, wel raar dat het altijd in het nadeel is vd klant .....
moest je het niet zien dan betaal je extra.
moest je het niet zien dan betaal je extra.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Ik heb het nog even wat verder uitgezocht: het komt er op neer dat alle gesprekken naar gsm's in de daluren vanaf 30 januari onterecht aangerekend zijn. De gesprekken vóór de datum zijn correct afgetrokken. Toch wel interessant om dit even op je factuur te controleren denk ik...
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Da's niet raar.. da's ALTIJD zo bij Telenet !Patje schreef:wel raar dat het altijd in het nadeel is vd klant .....
-
- Premium Member
- Berichten: 560
- Lid geworden op: 27 aug 2006, 13:17
- Locatie: Poperinge
- Uitgedeelde bedankjes: 39 keer
- Bedankt: 66 keer
Idem voor mij, freephone europe , gratis gsm optie aangelegd
1maand later factuur
contact met telenet klantendienst wegens de gesprekken aangerekend werden(bijlage blad),
maar als je verder kijkt in het overzicht daarvoor zie je dan dat ze het in vermindering brengen terug ...
echt verwarrend maar het is gratis ...
1maand later factuur
contact met telenet klantendienst wegens de gesprekken aangerekend werden(bijlage blad),
maar als je verder kijkt in het overzicht daarvoor zie je dan dat ze het in vermindering brengen terug ...
echt verwarrend maar het is gratis ...