Ik ben momenteel bij Mobistar, maar heb daar wat problemen, er loopt een dossier bij de ombudsdienst voor Telecom. Ik wil dus graag weg bij hen ....
Nu kreeg ik net telefoon van Proximus, ik was daar jaar en dag klant, voor mijn overstap naar Mobistar, en die willen mij terug als klant. Ze deden een aanbod voor een abbo, net hetgeen ik zocht. UIteindelijk zijn alle providers gelijk que prijs, maar ik ondervond een zeer slechte service bij Mobistar.
De verkoopster beweert dat zij mijn overstapkosten betalen, dat betekent 150 euro, wat zij regelen met Mobistar.
Zou dat kloppen? Iemand daar ervaring mee?
Overstappen van Mobistar naar Proximus
-
- Elite Poster
- Berichten: 1421
- Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 300 keer
Als je even kijkt op de website van Proximus zijn er tal van promoties die een korting geven van 100 euro en bijkomend 50 euro als je online besteld. Dat maakt dus in totaal 150 euro die dus gelijk is aan je boete bij Mobistar.
-
- Moderator
- Berichten: 18369
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
- Bedankt: 3720 keer
De eerste keer dat ik dit hoor.
Is dit de nieuwe trend dat operators mekaar's klanten gaan afsnoepen met betaling van de boete (die onlangs door de wetgever werd vastgesteld op 150 eur max) ?
Een mooi meegenomen neveneffect van de maximum boete ?
Is dit de nieuwe trend dat operators mekaar's klanten gaan afsnoepen met betaling van de boete (die onlangs door de wetgever werd vastgesteld op 150 eur max) ?
Een mooi meegenomen neveneffect van de maximum boete ?
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1294
- Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 150 keer
Ik heb het anders gedaan.
Nieuw nummer genomen, oud abo op €5 per maand gezet en forward ingesteld naar nieuw nummer. En als contract ten einde is, kunnen ze de boom in. Is goedkoper als opzeggen...
Nieuw nummer genomen, oud abo op €5 per maand gezet en forward ingesteld naar nieuw nummer. En als contract ten einde is, kunnen ze de boom in. Is goedkoper als opzeggen...

- raf1
- Elite Poster
- Berichten: 6151
- Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
- Uitgedeelde bedankjes: 273 keer
- Bedankt: 1934 keer
Klopt helemaal niet.Sanaki schreef:UIteindelijk zijn alle providers gelijk qua prijs
Kijk eens op http://www.bestetarief.be/ en ontdek dat er enorme verschillen bestaan in prijs.
Trouwens, als er een verzoeningsprocedure bij de ombudsman loopt, heb je expliciet gekozen om klant te BLIJVEN.
Als je overstapt, dan zal die verzoeningsprocedure ook stopgezet worden want zinloos.
- krisken
- userbase crew
- Berichten: 19763
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1857 keer
- Bedankt: 1035 keer
Ik heb al gehoord van dergelijke afsnoeppraktijken...van zowel proximus als mobistar. Maar zoals gezegd : zorg dat je t op papier hebt!
Internet = Orange 150/15Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme SE + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- proximusboyke
- Elite Poster
- Berichten: 7403
- Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
- Locatie: kuurne
- Uitgedeelde bedankjes: 162 keer
- Bedankt: 387 keer
Dit komt heel vaak voor bij goede klanten.
Soms moet er een code worden bijgezet door de winkel en naar een speciaal nr worden gefact.
En proximus betaald dan inderdaad de boete.
Vraag het op papier en vrazag duidelijk of ze de boete betalen + dat je de promo krijgt zoals iedereen krijgt, dan weet je het onmiddellijk
Soms moet er een code worden bijgezet door de winkel en naar een speciaal nr worden gefact.
En proximus betaald dan inderdaad de boete.
Vraag het op papier en vrazag duidelijk of ze de boete betalen + dat je de promo krijgt zoals iedereen krijgt, dan weet je het onmiddellijk
iphone 13 : max 512gb flex unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
mercedes e220 = flex unl emp
AirCard 810S : free mobile + fiber in saint cyprien
imac : flex
ipad pro 12,9 : 256gb prox unl emp
Daarom net mijn twijfels, het is een telefonische verkoop. Dat maakt het natuurlijk moeilijk om iets op papier te krijgen.
Indien ik accepteer, zou er in 14 dagen cotact opgenomen worden voor de SIM kaart en ondertekening vanhet contract.
Indien ik accepteer, zou er in 14 dagen cotact opgenomen worden voor de SIM kaart en ondertekening vanhet contract.