Ik ben momenteel bij Mobistar, maar heb daar wat problemen, er loopt een dossier bij de ombudsdienst voor Telecom. Ik wil dus graag weg bij hen ....
Nu kreeg ik net telefoon van Proximus, ik was daar jaar en dag klant, voor mijn overstap naar Mobistar, en die willen mij terug als klant. Ze deden een aanbod voor een abbo, net hetgeen ik zocht. UIteindelijk zijn alle providers gelijk que prijs, maar ik ondervond een zeer slechte service bij Mobistar.
De verkoopster beweert dat zij mijn overstapkosten betalen, dat betekent 150 euro, wat zij regelen met Mobistar.
Zou dat kloppen? Iemand daar ervaring mee?
Overstappen van Mobistar naar Proximus
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Als je even kijkt op de website van Proximus zijn er tal van promoties die een korting geven van 100 euro en bijkomend 50 euro als je online besteld. Dat maakt dus in totaal 150 euro die dus gelijk is aan je boete bij Mobistar.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
De eerste keer dat ik dit hoor.
Is dit de nieuwe trend dat operators mekaar's klanten gaan afsnoepen met betaling van de boete (die onlangs door de wetgever werd vastgesteld op 150 eur max) ?
Een mooi meegenomen neveneffect van de maximum boete ?
Is dit de nieuwe trend dat operators mekaar's klanten gaan afsnoepen met betaling van de boete (die onlangs door de wetgever werd vastgesteld op 150 eur max) ?
Een mooi meegenomen neveneffect van de maximum boete ?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 150 keer
Ik heb het anders gedaan.
Nieuw nummer genomen, oud abo op €5 per maand gezet en forward ingesteld naar nieuw nummer. En als contract ten einde is, kunnen ze de boom in. Is goedkoper als opzeggen...
Nieuw nummer genomen, oud abo op €5 per maand gezet en forward ingesteld naar nieuw nummer. En als contract ten einde is, kunnen ze de boom in. Is goedkoper als opzeggen...
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Klopt helemaal niet.Sanaki schreef:UIteindelijk zijn alle providers gelijk qua prijs
Kijk eens op http://www.bestetarief.be/ en ontdek dat er enorme verschillen bestaan in prijs.
Trouwens, als er een verzoeningsprocedure bij de ombudsman loopt, heb je expliciet gekozen om klant te BLIJVEN.
Als je overstapt, dan zal die verzoeningsprocedure ook stopgezet worden want zinloos.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Ik heb al gehoord van dergelijke afsnoeppraktijken...van zowel proximus als mobistar. Maar zoals gezegd : zorg dat je t op papier hebt!
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- proximusboyke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
- Bedankt: 364 keer
Dit komt heel vaak voor bij goede klanten.
Soms moet er een code worden bijgezet door de winkel en naar een speciaal nr worden gefact.
En proximus betaald dan inderdaad de boete.
Vraag het op papier en vrazag duidelijk of ze de boete betalen + dat je de promo krijgt zoals iedereen krijgt, dan weet je het onmiddellijk
Soms moet er een code worden bijgezet door de winkel en naar een speciaal nr worden gefact.
En proximus betaald dan inderdaad de boete.
Vraag het op papier en vrazag duidelijk of ze de boete betalen + dat je de promo krijgt zoals iedereen krijgt, dan weet je het onmiddellijk
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Daarom net mijn twijfels, het is een telefonische verkoop. Dat maakt het natuurlijk moeilijk om iets op papier te krijgen.
Indien ik accepteer, zou er in 14 dagen cotact opgenomen worden voor de SIM kaart en ondertekening vanhet contract.
Indien ik accepteer, zou er in 14 dagen cotact opgenomen worden voor de SIM kaart en ondertekening vanhet contract.