Mijn verhaal tot dusver:
Scarlet One aangevraagd op 23 augustus en 2 afspraken gemaakt: één voor Belgacom lijntest op 12 september en 1 voor de Scarlet One met BGC-TV installatie op 29 september (vandaag dus).
Op 12 september niemand gezien of gehoord
, dus gebeld naar Scarlet (met 33 minuten wachten alvorens iemand aan de lijn, chat was immers ook offline) en dat was volgens hen volledig normaal dat er niemand geweest was omdat op 29 september alles samen ging geïnstalleerd worden, er kwam dus een "full certified BGC technieker" voor de Scarlet One installatie.
Gisteren, 28 september, krijg ik een sms in FRANSE taal dat op 29/09/2011 een technieker langskomt voor de installatie van Scarlet tussen 8u en 12u30, ik heb dus een dag vrijaf genomen om aanwezig te zijn.
Op 29 september om 14u nog niemand gezien of gehoord. Daarom heb ik naar het 0800 nummer gebeld van Scarlet (heb immers op 28 septeber mijn Telenet laten afsluiten), en daar vertelde de klantendienst doodleuk dat ik het 02 nummer moest bellen! Met de verwachtte wachttijden van meer dan 20 minuten een dure grap m.a.w.
Ik heb dan naar de planningsdienst gebeld en daar kreeg ik als antwoord: "Meneer, de technieker is ziek". Er is dus maar 1 technieker ???
Nieuwe afspraak gemaakt voor maandagnamiddag, hopelijk komt er dan echt iemand... en kan die dan ook meteen alles werkend krijgen...
De persoon aan de planning zei me ook van naar Scarlet klantendienst op 02-nummer terug te bellen om één of andere compensatie aan te vragen in de vorm van abonnementskorting of dergelijke...
Bij mij dus tot nog toe een
heel ontevreden en nare ervaring Misschien kan de Scarlet ISP moderator iets regelen om mij tog nog tevreden te stellen ???