Belgacom: up- en downgrade van abonnementsformules.
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
inderdaad Goztow, dit is een detail dat je makkelijk over het hoofd zou zien en kost je dan inderdaad 59,99 euro op jaarbasis
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 1841
- Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
ja, daarom, bedoel je met stopzetten dat je er bij BGC dus niet voor betaald hebt ook niet voor het aflopende jaar ?
Ik vermoed dat het voor het gratis online surfen tijdens weekends (ook een gratis optie van het generation abonnement) ook zo zal zijn zeker (dat je effectief moet melden dat je dat niet meer wil gebruiken of dat ze je anders iets beginnen aanrekenen ...).
Ik vermoed dat het voor het gratis online surfen tijdens weekends (ook een gratis optie van het generation abonnement) ook zo zal zijn zeker (dat je effectief moet melden dat je dat niet meer wil gebruiken of dat ze je anders iets beginnen aanrekenen ...).
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
als je de gratis domeinnaam geactiveerd hebt dan moet je bij downgrade naar comfort op dat moment de domeinnaam opzeggen bij de klantendienst, anders zal je daar in de toekomst €59,99 moeten voor betalen op jaarbasis
evt. extra aangemaakte mailboxen (bij comfort heb je er maar 1) vervallen automatisch
wat betreft Mobile Internet Free Weekend One is er geen probleem, want dit voordeel krijg je ook bij Comfort Internet
evt. extra aangemaakte mailboxen (bij comfort heb je er maar 1) vervallen automatisch
wat betreft Mobile Internet Free Weekend One is er geen probleem, want dit voordeel krijg je ook bij Comfort Internet
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 1841
- Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
ok bedankt, en voor het goedkoopste internetabonnement is free mobile weekend blijkbaar ook inbegrepen.
De webpagina bij BGC met de nieuwe formules vanaf september is bij mij niet toegankelijk op dit moment ?
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... rnet_boost
De webpagina bij BGC met de nieuwe formules vanaf september is bij mij niet toegankelijk op dit moment ?
http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... rnet_boost
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
hier is die pagina ook niet beschikbaar... waarschijnlijk hebben er al te veel gedowngrade
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 1841
- Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
Daarnet gebeld naar de klantendienst, wachttijd een 13 tal minuten.xenne schreef:als je de gratis domeinnaam geactiveerd hebt dan moet je bij downgrade naar comfort op dat moment de domeinnaam opzeggen bij de klantendienst, anders zal je daar in de toekomst €59,99 moeten voor betalen op jaarbasis
evt. extra aangemaakte mailboxen (bij comfort heb je er maar 1) vervallen automatisch
wat betreft Mobile Internet Free Weekend One is er geen probleem, want dit voordeel krijg je ook bij Comfort Internet
Gevraagd om vanaf 1 november internet start te krijgen en wat de snelheden dan gaan zijn (momenteel staat voor start er niet meer bij dat het 15 mbps download zal worden ...). Wanneer je klikt op de link in de mailboodschap krijg je wel nog die originele pagina te zien met de betere snelheden maar na 2 seconden ga je rechtstreeks naar een nieuwe pagina met de huidige snelheden daarop ...
Ik vraag wat mij de overschakeling gaat kosten ... antwoord: 6.2 euro administratiekosten. Ik vermeld dat er toch een eenmalige jaarkorting is voor nieuwe contracten ... ? Dat is foutieve info volgens haar.
Ik vermeld tevens dat de domeinnaam moet stopgezet worden want dat ik daar niet wens voor te betalen. 'Dat moet niet, dat gebeurt automatisch' is het antwoord. 'Waar ik dat dan wel gelezen heb ?'
Ik antwoord, op dezelfde website userbase. 'ah, dan staat daar veel foutieve informatie over ons' is het antwoord.
Allé, dat zal weer bang afwachten worden wat er op de facturen zal staan ...
Laatst gewijzigd door fredo66 08 sep 2011, 09:41, in totaal 1 gewijzigd.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
-
- Starter Plus
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 30 aug 2011, 19:07
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 3 keer
Wel, ik heb ook een downgrade laten uitvoeren van Favorite naar Comfort en ik heb ook geen 15 euro korting gekregen. Volgens de persoon aan de lijn had ik er volgens de computer geen recht op. Heb vermeld dat er volgens de gespecialiseerde fora een korting zou te verkrijgen zijn maar daar was niets van aan zei hij. Enkel als je je contract verlengt krijg je korting. Ja, het contract wordt ook voor een jaar verlengd bij een downgrade maar doordat je dat gedaan hebt, heb je geen recht op de korting. Duurtijd telefoon voor die downgrade: 50 minuten! Eerst 25 minuten wachttijd, en dan wachten op het trage systeem bij Belgacom. Wel een gezellige babbel gehad met die persoon. Wisten jullie dat Didier Bellens thuis Telenet heeft en geen Belgacom, dit omdat Belgacom er niet beschikbaar is. Alleen vergat hij wel te vermelden dat ik voor de downgrade moet betalen, heb dat zelf moeten zeggen, eveneens ook dat het contract verlengd wordt. En ook, het is nu al 48uur later, ik zie nog steeds Favorite staan en niet Comfort op de e-services pagina. Ik zie het al, kan binnenkort toch eens een Belgacom shop binnenspringen.
Ha, als je telefonie en internet in een pack hebt, vergeet dan niet bij een downgrade te vermelden dat je multi en security niet meer wenst want dit zit bij comfort er niet bij!
Ha, als je telefonie en internet in een pack hebt, vergeet dan niet bij een downgrade te vermelden dat je multi en security niet meer wenst want dit zit bij comfort er niet bij!
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
Internet Start wordt maar op 1 november geboost naar 15 Mbps DOWN & 1,5 Mbps UPfredo66 schreef: Gevraagd om vanaf 1 november internet start te krijgen en wat de snelheden dan gaan zijn (momenteel staat voor start er niet meer bij dat het 15 mbps download zal worden ...). Wanneer je klikt op de link in de mailboodschap krijg je wel nog die originele pagina te zien met de betere snelheden maar na 2 seconden ga je rechtstreeks naar een nieuwe pagina met de huidige snelheden daarop ...
zal er beetje van afhangen wie je aan de lijn hebt denk ik. kan begrijpen dat ze geen korting geven bij een downgrade, maar sommige kregen ze wélIk vraag wat mij de overschakeling gaat kosten ... antwoord: 6.5 euro administratiekosten. Ik vermeld dat er toch een eenmalige jaarkorting is voor nieuwe contracten ... ? Dat is foutieve info volgens haar.
en ik die dacht dat Eva een betrouwbare bron wasIk vermeld tevens dat de domeinnaam moet stopgezet worden want dat ik daar niet wens voor te betalen. 'Dat moet niet, dat gebeurt automatisch' is het antwoord. 'Waar ik dat dan wel gelezen heb ?'
Ik antwoord, op dezelfde website userbase. 'ah, dan staat daar veel foutieve informatie over ons' is het antwoord.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
De truc is waarschijnlijk om éérst je contract te laten verlengen voor één jaar (daarvoor de korting) en dan pas de downgrade laten introdcueren ???xenne schreef:zal er beetje van afhangen wie je aan de lijn hebt denk ik. kan begrijpen dat ze geen korting geven bij een downgrade, maar sommige kregen ze wélIk vraag wat mij de overschakeling gaat kosten ... antwoord: 6.5 euro administratiekosten. Ik vermeld dat er toch een eenmalige jaarkorting is voor nieuwe contracten ... ? Dat is foutieve info volgens haar.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2831
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 13:21
- Uitgedeelde bedankjes: 608 keer
- Bedankt: 542 keer
Simple comme bonjour.
Sommigen gaan allicht zich
Sommigen gaan allicht zich
-
- Elite Poster
- Berichten: 1841
- Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
Wat bedoel je met 'verlengen' ... ? Na een nachtje slaap (of geen heb ik zo een vermoeden waarom sommigen een korting krijgen en andere niet.philippe_d schreef:De truc is waarschijnlijk om éérst je contract te laten verlengen voor één jaar (daarvoor de korting) en dan pas de downgrade laten introdcueren ???xenne schreef:zal er beetje van afhangen wie je aan de lijn hebt denk ik. kan begrijpen dat ze geen korting geven bij een downgrade, maar sommige kregen ze wélIk vraag wat mij de overschakeling gaat kosten ... antwoord: 6.5 euro administratiekosten. Ik vermeld dat er toch een eenmalige jaarkorting is voor nieuwe contracten ... ? Dat is foutieve info volgens haar.
Bij mij zou het gaan om GEEN nieuw contract en volgens de dame zou ik dus ook na 1 nov. direct kunnen opzeggen. Diegene die wel korting kregen zullen een nieuw contract hebben zeker, met eventueel ook een technische lijnonderbreking ... Dit is een veronderstelling van mezelf hé, geen feit. Misschien kan Eva de zaken eens uitklaren.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
de dame die jij aan de lijn gehad hebt is blijkbaar niet goed op de hoogte, bij iedere wijziging start een nieuwe contractduur van 12 maanden.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 1841
- Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
Dat dacht ik zelf ook ... En haar voornaam boezemde niet teveel vertrouwen in
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
-
- Elite Poster
- Berichten: 1841
- Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
Hmmm, lijkt me niet echt zinvol. Is als bellen naar Top Gear en vragen naar de Stig
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
-
- Premium Member
- Berichten: 544
- Lid geworden op: 12 aug 2007, 17:18
- Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
- Bedankt: 117 keer
Fredo66,
toevallig ook die "Fathia" aan de lijn gehad? = K*tw*f dat bij hoog en bij laag beweerde dat mijn vrouw een wanbetaler was die op een blacklist stond en ze daarom geen abo van Proximus kon krijgen (wat achteraf uiteraard niet waar bleek te zijn want ze was voorheen nog nooit in België geweest) ? (en toch hield ze voet bij stuk, uiteindelijk haakte ze in nadat ik naar haar supervisor vroeg - die ze niet wou geven + haar volledige naam wou ze ook niet geven)
Nadien wel mijn beklag gedaan bij een collega, welke het blijkbaar wel de moeite vond om voor een nieuwe klant te informeren bij de boekhouding waarom ze geen klant kon worden op haar naam (ze had op dat moment nog geen rijksregisternummer en nu wel). Naam facturatie naar die van mij veranderd en het probleem was opgelost, maar een ding was duidelijk: klantvriendelijk was het niet & eigenlijk had ik een goede grond om mijn aanvraag voor beide abonnementen op staande voet te annuleren.
toevallig ook die "Fathia" aan de lijn gehad? = K*tw*f dat bij hoog en bij laag beweerde dat mijn vrouw een wanbetaler was die op een blacklist stond en ze daarom geen abo van Proximus kon krijgen (wat achteraf uiteraard niet waar bleek te zijn want ze was voorheen nog nooit in België geweest) ? (en toch hield ze voet bij stuk, uiteindelijk haakte ze in nadat ik naar haar supervisor vroeg - die ze niet wou geven + haar volledige naam wou ze ook niet geven)
Nadien wel mijn beklag gedaan bij een collega, welke het blijkbaar wel de moeite vond om voor een nieuwe klant te informeren bij de boekhouding waarom ze geen klant kon worden op haar naam (ze had op dat moment nog geen rijksregisternummer en nu wel). Naam facturatie naar die van mij veranderd en het probleem was opgelost, maar een ding was duidelijk: klantvriendelijk was het niet & eigenlijk had ik een goede grond om mijn aanvraag voor beide abonnementen op staande voet te annuleren.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1841
- Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
Nee, bij mij was het een echte "Vlaamsche" voornaam. Fam. namen geven ze nooit.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
Dit bericht had ik al eerder gepost:
Ik ben zeer blij met de blegacom boost maar...
jammer genoeg surf ik op een adsl2+ lijn op een profiel van 9 mbit. Dat profiel was bij de vorige boost gratis.
Kan iemand mij zeggen wanneer ik op vdsl2 kan overschakelen?
Mijn donload snelheid is zogoed als 7,7 mbit.
Natuurlijk wil ik liever op vdsl2 surfen!
Indien dit nog niet mogelijk is, kan ik dan op een hoger profiel staan op adsl2+ en een hogere download snelheid halen?
Indien het nog telang gaat duren > juni 2012 denk ik aan een downgrade van intense naar comfort.
Want door die downgrade kom ik automatisch te staan op een profiel van 12 mb/sec. of vergis ik mij?
Ik ben zeer blij met de blegacom boost maar...
jammer genoeg surf ik op een adsl2+ lijn op een profiel van 9 mbit. Dat profiel was bij de vorige boost gratis.
Kan iemand mij zeggen wanneer ik op vdsl2 kan overschakelen?
Mijn donload snelheid is zogoed als 7,7 mbit.
Natuurlijk wil ik liever op vdsl2 surfen!
Indien dit nog niet mogelijk is, kan ik dan op een hoger profiel staan op adsl2+ en een hogere download snelheid halen?
Indien het nog telang gaat duren > juni 2012 denk ik aan een downgrade van intense naar comfort.
Want door die downgrade kom ik automatisch te staan op een profiel van 12 mb/sec. of vergis ik mij?
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Je hebt dit inderdaad al eens gepost in een andere topic:
http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 47#p395047
Hierop heeft Silver_Rain geantwoord, en jou per PB om je telefoonnummer gevraagd. Op die manier kan hij jouw lijn nakijken en je vragen beantwoorden.
Je verschillende vragen:
1) Kan je een hoger profiel krijgen op ADSL2+ ?
Waarschijnlijk niet (anders zou je dat al gekregen hebben).
2) kan je VDSL2 krijgen ?
Ja, héél waarschijnlijk wel. De overstap is gratis, maar gaat niet automatisch. Je moet dat zelf aanvragen.
Op de website van Belgacom kan je de VDSL2 beschikbaarheid voor jouw locatie nakijken.
3) Ga je automatisch op een 12mbps profiel komen als je downgradet ?
Natuurlijk NIET. De profielen hebben absoluut niets met de abonnementen te maken.
- Het profiel wordt alléén bepaald door de technische omstandigheden van je lijn. Je krijgt altijd het maximum wat je lijn aankan, wat ook je abonnement is.
- Je abonnement bepaalt de max download (indien je profiel hoger is dan je abonnement).
4) Indien het nog telang gaat duren > juni 2012 denk je aan een downgrade van intense naar comfort.
Het is compleet zinloos om een abonnement te nemen die hoger is dan het profiel dat je kan krijgen. Met andere woorden: je moet niet wachten tot juni 2012 voor een downgrade, maar je kan best onmiddellijk downgraden. Dat bespaart je kosten vanaf NU.
Als Belgacom later je profiel verhoogt, kan je dan terug upgraden indien nodig.
http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 47#p395047
Hierop heeft Silver_Rain geantwoord, en jou per PB om je telefoonnummer gevraagd. Op die manier kan hij jouw lijn nakijken en je vragen beantwoorden.
Je verschillende vragen:
1) Kan je een hoger profiel krijgen op ADSL2+ ?
Waarschijnlijk niet (anders zou je dat al gekregen hebben).
2) kan je VDSL2 krijgen ?
Ja, héél waarschijnlijk wel. De overstap is gratis, maar gaat niet automatisch. Je moet dat zelf aanvragen.
Op de website van Belgacom kan je de VDSL2 beschikbaarheid voor jouw locatie nakijken.
3) Ga je automatisch op een 12mbps profiel komen als je downgradet ?
Natuurlijk NIET. De profielen hebben absoluut niets met de abonnementen te maken.
- Het profiel wordt alléén bepaald door de technische omstandigheden van je lijn. Je krijgt altijd het maximum wat je lijn aankan, wat ook je abonnement is.
- Je abonnement bepaalt de max download (indien je profiel hoger is dan je abonnement).
4) Indien het nog telang gaat duren > juni 2012 denk je aan een downgrade van intense naar comfort.
Het is compleet zinloos om een abonnement te nemen die hoger is dan het profiel dat je kan krijgen. Met andere woorden: je moet niet wachten tot juni 2012 voor een downgrade, maar je kan best onmiddellijk downgraden. Dat bespaart je kosten vanaf NU.
Als Belgacom later je profiel verhoogt, kan je dan terug upgraden indien nodig.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1841
- Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
Stopzetten domeinnaam bij downgrade: Eerst vertelde de klantendienst me aan de telefoon dat ik daarvoor niets dien te ondernemen gezien de dienst geen deel uitmaakt van mijn toekomstige formule. Nu ontvang ik een mailtje van BGC dat ik dit enkel schriftelijk kan opzeggen en niet telefonisch. Goe bezig daar ...
Letterlijk:
Geachte Heer,
We werden gecontacteerd door onze klantendienst betreffende de opzegging van de domeinnaam xxxxxxxxxxx.net.
Elke opzegging dient schriftelijk aangevraagd te worden door de contactpersoon.
Hieronder vindt u de mogelijkheden om een opzegging aan te vragen:
- Per aangetekende brief naar Belgacom NV – Albert II laan 27 - 1030 Brussel
- Per fax naar het nummer 02/xxxxxx
- Per mail naar [email protected]
Van zodra we uw schriftelijke aanvraag ontvangen hebben zal de domeinnaam op de eerstvolgende vervaldatum stopgezet worden.
Met dank voor uw begrip,
Vriendelijke groeten,
Letterlijk:
Geachte Heer,
We werden gecontacteerd door onze klantendienst betreffende de opzegging van de domeinnaam xxxxxxxxxxx.net.
Elke opzegging dient schriftelijk aangevraagd te worden door de contactpersoon.
Hieronder vindt u de mogelijkheden om een opzegging aan te vragen:
- Per aangetekende brief naar Belgacom NV – Albert II laan 27 - 1030 Brussel
- Per fax naar het nummer 02/xxxxxx
- Per mail naar [email protected]
Van zodra we uw schriftelijke aanvraag ontvangen hebben zal de domeinnaam op de eerstvolgende vervaldatum stopgezet worden.
Met dank voor uw begrip,
Vriendelijke groeten,
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
toch goed dat ze het laten weten, beter zo dan dat ze €59,99 gefactureerd hadden
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 1841
- Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
Omschakeling is 1/11, facturen moeten dus nog komen ...
Vind jij het dan normaal dat BGC blijkbaar verschillende procedures heeft voor haar klanten ?
Vind jij het dan normaal dat BGC blijkbaar verschillende procedures heeft voor haar klanten ?
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
verschillende procedures weet ik niet. ik had hier reeds gepost dat je die domeinnaam moet opzeggen of dat je anders €59,99 gefactureerd wordt op jaarbasis. blijkbaar heb jij op moment van opzeg foutieve info gekregen, dit is heel jammer natuurlijk. maar ik vind het positief dat ze dit nu corrigeren met dit bericht.
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 1841
- Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
Ik bedoel er eigenlijk mee: voor de ene volstaat een telefoontje om dit te melden, de andere moet schrijven. De ene krijgt naast de administratiekost ook een korting, de andere krijgt alleen de administratiekost ...
update 14/9: Nu ook de schriftelijke melding ontvangen van de downgrade. Daar staat een gsm nr. op dat het mijne zou moeten zijn maar dat helemaal niet is !
Hoe doen ze dat toch steeds
update 14/9: Nu ook de schriftelijke melding ontvangen van de downgrade. Daar staat een gsm nr. op dat het mijne zou moeten zijn maar dat helemaal niet is !
Hoe doen ze dat toch steeds
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
-
- Plus Member
- Berichten: 151
- Lid geworden op: 26 jul 2003, 11:23
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
Ik was aan het kijken om mijn Internet Intense te laten veranderen naar een Favorite en kwam ook tot de conclusie dat ik teveel betaal (classic + internet intense + tv comfort apart)
Ik heb nog enkele vraagjes:
- Kan ik zelf online een telefoon + internet + tv pack "bestellen" en worden mijn huidige abonnementen dan automatisch aangepast?
- Momenteel heb ik 2 decoders, één gekochte en één gehuurde. Ik zou de gehuurde decoder willen opzeggen, doe ik dit best voor ik het pack aanvraag of maakt dit niet uit?
- Ik heb ook nog altijd het boeket Movie & Sport NL voor 14,95 per maand, ook dit zou ik willen opzeggen. Wordt dit vanzelf verwijderd bij de aanvraag van het pack of moet ik dit eerst opzeggen?
Ik heb nog enkele vraagjes:
- Kan ik zelf online een telefoon + internet + tv pack "bestellen" en worden mijn huidige abonnementen dan automatisch aangepast?
- Momenteel heb ik 2 decoders, één gekochte en één gehuurde. Ik zou de gehuurde decoder willen opzeggen, doe ik dit best voor ik het pack aanvraag of maakt dit niet uit?
- Ik heb ook nog altijd het boeket Movie & Sport NL voor 14,95 per maand, ook dit zou ik willen opzeggen. Wordt dit vanzelf verwijderd bij de aanvraag van het pack of moet ik dit eerst opzeggen?
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
Boeket moet je apart opzeggen, er is opzeg van 1 maand, geen contractverlenging
Pack kan je online aanpassen, maar voor die decoder eruit te krijgen ga je moeten bellen en aangezien je die toch moet inleveren kan je misschien beter alles regelen in BGV center en de decoder meteen meenemen
[ Post made via mobile device ]
Pack kan je online aanpassen, maar voor die decoder eruit te krijgen ga je moeten bellen en aangezien je die toch moet inleveren kan je misschien beter alles regelen in BGV center en de decoder meteen meenemen
[ Post made via mobile device ]
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- Elite Poster
- Berichten: 1166
- Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Mag ik dan in mijn geval na mijn 6 maand @10€ intense promotie de 7e maand up/downgraden naar een pack zonder problemen ? (en zonder probs bv mobiel [email protected]€ erbij nemen ?)philippe_d schreef: [*]Alle bestaande promoties op de lijn vervallen bij een down- of of upgrade.
Voorbeeld: Internet Comfort promotie in November was: eerste 5 maanden aan 15€ per maand. Als je gedurende die 5 maanden een upgrade aanvraagt naar Favorite, betaal je 42.90€ vanaf de activatie, en vervalt de 15€.
[*]Bij iedere wijziging start een nieuwe contractduur van 12 maanden.[/list]
Philippe.
-
- Plus Member
- Berichten: 151
- Lid geworden op: 26 jul 2003, 11:23
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
Ok, eerder deze week ben ik naar de belgacom winkel gegaan om de eerder vermelde aanpassingen te laten doen.
Ik heb lang een Intense gehad wegens ongelimiteerd maar ik kon blijkbaar niet hoger dan een 16.5 profiel desondanks een aantal keer de vraag gesteld te hebben. "Nee meneer, te ver, voorlopig onmogelijk." Zelfs een 20mbps profiel was te hoog gegrepen blijkbaar.
Dus eind deze week zetten ze me om van een Intense naar Favorite, en wat merk ik...
Plots zit ik op een 25mbps profiel... Al die tijd fout/luiheid bij de belgacom medewerker(s) waarmee ik contact had of ongelooflijk toeval?
Ik heb lang een Intense gehad wegens ongelimiteerd maar ik kon blijkbaar niet hoger dan een 16.5 profiel desondanks een aantal keer de vraag gesteld te hebben. "Nee meneer, te ver, voorlopig onmogelijk." Zelfs een 20mbps profiel was te hoog gegrepen blijkbaar.
Dus eind deze week zetten ze me om van een Intense naar Favorite, en wat merk ik...
Plots zit ik op een 25mbps profiel... Al die tijd fout/luiheid bij de belgacom medewerker(s) waarmee ik contact had of ongelooflijk toeval?
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Ja, normaal gezien wel.kaise1 schreef:Mag ik dan in mijn geval na mijn 6 maand @10€ intense promotie de 7e maand up/downgraden naar een pack zonder problemen ? (en zonder probs bv mobiel [email protected]€ erbij nemen ?)
Eva_van_Belgacom heeft bevestigt dat een up- of downgrade géén contractbreuk is, wel een nieuwe contrcatperiode van 12maand...
Een 25 mbps provisioning profiel bestaat niet.Blino schreef:Plots zit ik op een 25mbps profiel...
De enige provisioning profielen zijn 12/1, 16.5/2, 20/2 en 30/6 (sedert kort 50/6) + repair profielen.
[Edit] 25mbps bestaat dus wel, maar dan als repair profiel (25/6)
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
ik heb voor familie een tel+internet+televisie pack bij belgacom gekozen & online aangevraagd (= 50 € extra voordeel, via é-services geregistreerd). Momenteel zijn ze al (jaren) klant van pstn belgacom, hun internet was bij edpnet. begin oktober hadden ze ook happy time XL aangevraagd. Toch geen contractbreuk doordat ze 1 jaar happy time XL hebben....ze upgraden nu.....
Aangezien telefoon bij belgacom blijft, moet ik toch niets opzeggen betreffende hun pstn lijn.....
edpnet zal ik via ticket opzeggen, van zodra ik bevestiging van belgacom krijg voor activatie (hun maandelijkse vervaldag was de 7de van de maand). Aangezien ze zo vlug mogelijk wilden omschakelen, zullen ze op 2/12 op belgacom geactiveerd worden, dus 1 maand edpnet te veel betaald. (heb het hen gezegd)
Nog briefje naar telenet Mechelen om hun analoge kabelabbo op te zeggen...
wel ongelooflijk die actie trouwens.....100 € installatiekosten gratis, geen activatiekosten, 50 € korting op abbo + samsung Led tv voor 1 € die +/- 250 € kost gratis! Voor de meeste mensen meer dan voldoende... de OLO's gaan véél klanten verliezen, is wel oneerlijke concurrentie...
Aangezien telefoon bij belgacom blijft, moet ik toch niets opzeggen betreffende hun pstn lijn.....
edpnet zal ik via ticket opzeggen, van zodra ik bevestiging van belgacom krijg voor activatie (hun maandelijkse vervaldag was de 7de van de maand). Aangezien ze zo vlug mogelijk wilden omschakelen, zullen ze op 2/12 op belgacom geactiveerd worden, dus 1 maand edpnet te veel betaald. (heb het hen gezegd)
Nog briefje naar telenet Mechelen om hun analoge kabelabbo op te zeggen...
wel ongelooflijk die actie trouwens.....100 € installatiekosten gratis, geen activatiekosten, 50 € korting op abbo + samsung Led tv voor 1 € die +/- 250 € kost gratis! Voor de meeste mensen meer dan voldoende... de OLO's gaan véél klanten verliezen, is wel oneerlijke concurrentie...
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
hun investering is toch grotendeels afbetaald, gewoon onderhoud.....en een operator die + 1.000.000 klanten bedient (De nettowinst kwam in 2010 uit op 1,266 miljard euro), buiten edpnet: omzet 165.500 € (2010), klanten?.....
Tja, die kunnen alles in bulk kopen...vb. die samsung tv aan 1 € (voorzien voor 15.000 klanten)....koop eens 15.000 tv's in 1 keer (marktprijs 250 €). belgacom verkoopt hun dsl lijn gewoon door...dus zelf zullen ze er ook wel nog wat aan verdienen.....
ALs je nu bekijkt dat een starter ADSL 20 € kost bij epdnet (heb je nu VDSL voor bij belgacom en 20 X hogere limiet), dus de monopolist = goedkoper dan de prijsbreker
Ze strijden gewoon met ongelijke middelen....nog een beetje en BGC heeft de kleinere spelers uitgerookt, en dan trekken ze hun prijzen terug op, zoals in de goede oude tijd
en nu krijg ik gans userbase weer in mijn nek
Tja, die kunnen alles in bulk kopen...vb. die samsung tv aan 1 € (voorzien voor 15.000 klanten)....koop eens 15.000 tv's in 1 keer (marktprijs 250 €). belgacom verkoopt hun dsl lijn gewoon door...dus zelf zullen ze er ook wel nog wat aan verdienen.....
ALs je nu bekijkt dat een starter ADSL 20 € kost bij epdnet (heb je nu VDSL voor bij belgacom en 20 X hogere limiet), dus de monopolist = goedkoper dan de prijsbreker
Ze strijden gewoon met ongelijke middelen....nog een beetje en BGC heeft de kleinere spelers uitgerookt, en dan trekken ze hun prijzen terug op, zoals in de goede oude tijd
en nu krijg ik gans userbase weer in mijn nek
-
- Elite Poster
- Berichten: 2472
- Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Ik ben even de kluts kwijt.
Ik heb:
Belgacom TV + Internet Favorite + mobile free weekend
op een 16,5 MBit Profiel
-> Pack 54,21 Euro
Gezien de snelheid zou ik downgraden naar internet + tv -> 43,87 euro
En ik zou nog een extra mobiele sim willen van 250 MB 4,99 euro.
Wat heeft dit invloed -> downgrade pack is dat een nieuw jaarcontract en/of activatie en/of gewoon 6,40 euro admin kost ?
Ik heb:
Belgacom TV + Internet Favorite + mobile free weekend
op een 16,5 MBit Profiel
-> Pack 54,21 Euro
Gezien de snelheid zou ik downgraden naar internet + tv -> 43,87 euro
En ik zou nog een extra mobiele sim willen van 250 MB 4,99 euro.
Wat heeft dit invloed -> downgrade pack is dat een nieuw jaarcontract en/of activatie en/of gewoon 6,40 euro admin kost ?
- xenne
- Elite Poster
- Berichten: 5332
- Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
- Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
- Bedankt: 141 keer
downgrade is nieuw jaarcontract. er is een swapcost van €6,20
free weekend zit ook bij comfort internet, maar dat voordeel zal je kwijt spelen bij activatie van een betalend abonnement. je moet specifiek vragen naar 2 aparte simkaarten
free weekend zit ook bij comfort internet, maar dat voordeel zal je kwijt spelen bij activatie van een betalend abonnement. je moet specifiek vragen naar 2 aparte simkaarten
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
-
- ISP Official
- Berichten: 333
- Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
- Twitter: proximus
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 106 keer
- Contacteer:
Beste Tomsworld,
De informatie die xenne geeft is correct.
Mvg,
Eva
De informatie die xenne geeft is correct.
Mvg,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.