[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
a.noniem schreef:Vraagje aan mensen met een fibernet XL shake: staat bij jullie deze shake ook vermeld bij "mijntelenet" of ook de producten elk apart zoals bij mij het geval is?
Klopt! Elke keer dat je contact hebt met de klantendienst voor hetzelfde probleem, krijg je telkens een ander antwoord.a.noniem schreef:Blijkbaar moet je héél veel geluk hebben om een competent iemand aan de lijn te krijgen.
Ze zijn perfect in staat om correcte facturen op te stellen, het is gewoon een bewuste strategie om dit niet te doen.Muziekbos schreef:Toch triestig om te lezen dat een bedrijf anno 2011 niet in staat is om correcte facturen op te stellen. Is uiterst klant onvriendelijk te noemen. Misschien zou het interessant zijn om dit even te melden aan Radio 1 (Peeters en Pichal) zodat ze Telenet publiekelijk via de radio op de vingers kunnen tikken. Telenet heeft toch dat charter getekend? Niet veel van te merken lijkt mij ...