Mooie factuur na omschakeling !!!

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
hgillijns
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 jul 2011, 21:12
Bedankt: 2 keer

Ik vraag me af of veel van die facturatieproblemen niet ontstaan na een online omschakeling of wijziging abo. Zou het niet beter zijn om voor elke wijziging gewoon te bellen met de klantendienst? Je verliest misschien wel een korting voor online intekening in bepaalde gevallen, maar als je daardoor ellende kan vermijden...

[Afbeelding Post made via mobile device ]
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Wat is dat voor absurd idee... alle methodes die TN aanbiedt moeten gewoon werken (en daarbij zou het nog logischer zijn dat de online methode correcter is dan iemand aan de telefoon die misschien nog fouten maakt bij het ingeven van je wijzigingen, al moet de applicatie dat maar verhinderen) !

Er zijn dus gewoonweg geen excuses dat het zo MASSAAL fout gaat bij TN... voor een provider die veel geld vraagt is dergelijke "service" gewoon schandalig !
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Toch triestig om te lezen dat een bedrijf anno 2011 niet in staat is om correcte facturen op te stellen. Is uiterst klant onvriendelijk te noemen. Misschien zou het interessant zijn om dit even te melden aan Radio 1 (Peeters en Pichal) zodat ze Telenet publiekelijk via de radio op de vingers kunnen tikken. Telenet heeft toch dat charter getekend? Niet veel van te merken lijkt mij ...
a.noniem
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 04 sep 2010, 21:05
Bedankt: 2 keer

a.noniem schreef:Vraagje aan mensen met een fibernet XL shake: staat bij jullie deze shake ook vermeld bij "mijntelenet" of ook de producten elk apart zoals bij mij het geval is?

Heb maar liefst 4!! x moeten bellen om dit recht te zetten. De eerste 2x werd me gezegd dat ik wel degelijk over een fibernet xl shake beschikte, terwijl dit helemaal niet het geval was. Gisteren 3e x gebeld, toen zag meneer dat ik gelijk had en zou de losse producten meteen overzetten naar shake. Wat stel ik vast vandaag, natuurlijk opnieuw niet gebeurd! Dan vandaag 4e telefoontje, en ja hoor, eindelijk iemand aan de lijn die me meteen kan helpen, een heel vriendelijke dame die niet alleen mijn shake onmiddelijk toepast maar ook meteen een compensatie geeft voor de niet shake-dagen. Top! Zoals het moet dus.
Blijkbaar moet je héél veel geluk hebben om een competent iemand aan de lijn te krijgen.
Afbeelding
verhelsttje
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 26 jun 2011, 21:21

-
Laatst gewijzigd door verhelsttje 02 okt 2016, 19:06, in totaal 1 gewijzigd.
hgillijns
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 25
Lid geworden op: 27 jul 2011, 21:12
Bedankt: 2 keer

a.noniem schreef:Blijkbaar moet je héél veel geluk hebben om een competent iemand aan de lijn te krijgen.
Klopt! Elke keer dat je contact hebt met de klantendienst voor hetzelfde probleem, krijg je telkens een ander antwoord.
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5757
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Liesje van de klantendienst krijgt van mij de grootste duim die ik kan opzetten. Is de enigste dat mij heeft geholpen zoals het hoort toen ze mijn ouders 6 dagen te vroeg hadden afgesloten terwijl de factuur wel liep tot de laatste dag. Mijn ouders hadden prime + sporting en krijgen nu deze 2 maand gratis. Ik heb hiervoor 5 keer moeten bellen. En telkens hetzelfde verhaal; ja u hebt opgezegd en de meeste klanten gebruiken dit niet tot de laatste dag; Het duurt 5 dagen om dit te herstellen en dan heb je automatisch terug een jaar contract. En dan kreeg ik liesje, ze zei dat dit niet meer mogelijk is maar dat ze wel een compensatie kan voorstellen voor de fout van telenet. Dus voor liesje op de klantendienst van telenet :thumbs:
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
mysteryliner
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 aug 2011, 12:10

zoals ik hier eerder al vermoedens had dat er iets mis zou gaan, denk ik dat ik inderdaad prijs heb.
Heb 75 % meer volume dan normaal en kan dit niet uitzetten via extra volume.

http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=50&t=30537


aiaiai als dat zo is gaat mijn factuur er vies uitzien :-(
Thallyos
Member
Member
Berichten: 70
Lid geworden op: 07 aug 2006, 14:49
Bedankt: 1 keer

Hier had ik net dezelfde problemen. Omschakeling van Turbonet XL naar Fibernet60, met een omweg langs Fibernet40 (zeer tijdelijk, was hun voorstel) en dan naar FibernetXL. Er klopte letterlijk niets van de factuur die ik nadien kreeg.

Ik moet wel zeggen dat ik met één telefoontje naar de klantendienst meteen geholpen was. Samen met de dame aan de lijn het juiste te betalen bedrag gevonden, met kwijtschelding van alle onnozele extra kosten die ze me hadden aangerekend. Daarna mocht ik dezelfde avond (ik vertrok op reis) nog het juiste bedrag met oude referentie overschrijven.

Nu ik terug thuis ben zie ik dat Telenet dat zo perfect heeft opgevangen, al had het in de eerste plaats niet gemogen natuurlijk.
Ghost_27
Starter
Starter
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 feb 2010, 16:08
Bedankt: 1 keer

Muziekbos schreef:Toch triestig om te lezen dat een bedrijf anno 2011 niet in staat is om correcte facturen op te stellen. Is uiterst klant onvriendelijk te noemen. Misschien zou het interessant zijn om dit even te melden aan Radio 1 (Peeters en Pichal) zodat ze Telenet publiekelijk via de radio op de vingers kunnen tikken. Telenet heeft toch dat charter getekend? Niet veel van te merken lijkt mij ...
Ze zijn perfect in staat om correcte facturen op te stellen, het is gewoon een bewuste strategie om dit niet te doen.
Je zou verbaasd zijn als je weet hoeveel mensen zo'n 'verkeerde' factuur gewoon betalen zonder meer, omdat ze geen zin/tijd hebben om te bellen tot ze een rechtzetting van factuur krijgen.
Een zéér lucratieve bijverdienste dus voor Telenet.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”