Belgacom internet &TV; kan ik opzeggen ?

Vragen over het omschakelen naar een andere provider.
mat100
Starter Plus
Starter Plus

HA => laatste posting ivm Belgacom (hoop ik toch ):
Nadat 2 verschillende personen mij telefonisch hebben toegezegd dat de fout ben hen lag => ik die 16 € heb betaald => Belgacom een ceditnota van 81€ heeft gemaakt en nadat ze mij ook telefonisch hebben toegezegd dat die 7 € onterecht was aangerekend heb ik nog een brief ontvangen .
3 wij danken voor uw verzoek dat werd geregistreerd onder referte **********
We hebben onmiddelijk een onderzoek ingesteld .Hieruit blijkt geen enkele fout die de juistheid vanuw factuur kon beinvloeden .
Om commerciele reden hebben we besloten u bijgevoegde creditnota over te maken .Indien u elektronisch gefactureerd wordt , zal u een notificatie voor de creditnota in uw bill inline -inbox ontvangen .Het betreft evenwel een uitzonderlijke commerciele tegemoetkoming .
Dit schrijven wordt u gericht onder voorbehoud van al onze rechten : zonder enig nadelige erkentenis .We zijn ervan overtuigd dat deze regeling u voldoening zal schenken en zal bijdragen tot een goede relatie met Belgacom .
Vriendelijke groeten
Uw klantendienst

Jongens toch ....Belgacom Wat heb ik ooit in jullie gezien om gedurende 16 jaar non stop klant te zijn. Waar er 2 personen telefonisch durven toegeven dat er een fout gebeurd is (en ik duidelijke bewijzen heb ) , zal Belgacom zich hier op een typische onvolwassen manier verkopen dat het een commerciele Geste is :bang: Belachelijk :evil: Het ergste is dat veel mensen die niet mondig zijn hierin lopen .....krapuluus !
Ik weet 1 iets => nergens zal ik ooit nog een positief woord spreken over Belgacom , ik was een klant die gedurende jaren belgacom verdedigde tegenover de concurrentie :eek: .
Ik hoop dan ook dat veel mensen dit forum lezen en weten wat voor een bende Amateurs zich @ Belgacom bevinden .
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Een bedrijf gaat nooit toegeven dat het een fout gemaakt heeft, om juridische redenen. Daarom zal je indien je geld terugkrijgt altijd een zinnetje hebben "zonder enige negatieve erkenning" of zoiets. Dat is hier ook gebeurd.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
DIBO
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 177 keer
Bedankt: 88 keer

mat100 schreef:... wat voor een bende Amateurs zich @ Belgacom bevinden .
Is het op een ander beter ?? Ik vrees van niet :nono: Daarom ben ik van het standpunt vertrokken om geen service te verwachten en in functie daarvan de goedkoopste formule te kiezen (en tot nader order heb ik geen spijt van mijn Scarlet One - wel een maand zonder telefoon gezeten bij de overgang, maar fair gecompenseerd, dus nadien rap vergeten)
mat100
Starter Plus
Starter Plus

Vervolg ....... :bang:
Vandaag kreeg ik een bericht waarbij ik 50 € moet betalen => eenmalige kosten :nono:
Ben nu nog eventjes .... :evil:
En ben nog aan het denken wat ik zal doen => 1: - een zoveelste telefoontje doen om achteraf te horen dat de fout bij hen ligt => met terug eenbrief te ontvangen als commerciele geste waarbij ze hun fouten NIET erkennen , 2: - Het zo laten en .. Belgacom laten procederen , bewijzen heb ik genoeg , 3: - Ombudsdienst inschakelen , 4: - Test aankoop en of andere gelijke pers op de hoogte bregen .
Vandaag wilde ik bellen rond 18:20 (bureau's zijn open tot 18:30 ) => de bureau's zijn uitzonderlijk gesloten en u kan ons bereiken vanaf Dinsdag ...
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Dat ze je vragen om vanaf dinsdag te bellen is logisch...maandag was feestdag?

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
mat100
Starter Plus
Starter Plus

Ik heb vandaag gebeld .... dit wilt dus zeggen dat ze donderdag 16/06 , vrijdag 17/06 en maandag 20/06 niet zouden werken :???:
Of zou hun antwoord apparaat nog niet veranderd zijn ....
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Gok dan eerder dat laatste. Wel bizar, dacht dat KD bij bgc open was tot 22u. (alé vrijwel zeker)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Lang genoeg om een technieker van wacht op te roepen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
mat100
Starter Plus
Starter Plus

Allé...
ik heb dan toch maar weer een telefoontje gedaan @ Belgacom
Voor de verandering nog eens alles van A tot Z uiteen gezet .
De vriendelijke dame bekeek mijn dossier en vond het nogal raar . Blijkt dat ze volgens Belgacom mijn lijn hadden afgesloten einde maart :banana: en in mei terug aangesloten. (ben al van einde februari geen klant meer :roll: )
Credit nota word opgemaakt en nu wachten tot de volgende factuur zeker ? :evil:
Plaats reactie

Terug naar “Overstappen”