Nadat 2 verschillende personen mij telefonisch hebben toegezegd dat de fout ben hen lag => ik die 16 € heb betaald => Belgacom een ceditnota van 81€ heeft gemaakt en nadat ze mij ook telefonisch hebben toegezegd dat die 7 € onterecht was aangerekend heb ik nog een brief ontvangen .
3 wij danken voor uw verzoek dat werd geregistreerd onder referte **********
We hebben onmiddelijk een onderzoek ingesteld .Hieruit blijkt geen enkele fout die de juistheid vanuw factuur kon beinvloeden .
Om commerciele reden hebben we besloten u bijgevoegde creditnota over te maken .Indien u elektronisch gefactureerd wordt , zal u een notificatie voor de creditnota in uw bill inline -inbox ontvangen .Het betreft evenwel een uitzonderlijke commerciele tegemoetkoming .
Dit schrijven wordt u gericht onder voorbehoud van al onze rechten : zonder enig nadelige erkentenis .We zijn ervan overtuigd dat deze regeling u voldoening zal schenken en zal bijdragen tot een goede relatie met Belgacom .
Vriendelijke groeten
Uw klantendienst
Jongens toch ....Belgacom Wat heb ik ooit in jullie gezien om gedurende 16 jaar non stop klant te zijn. Waar er 2 personen telefonisch durven toegeven dat er een fout gebeurd is (en ik duidelijke bewijzen heb ) , zal Belgacom zich hier op een typische onvolwassen manier verkopen dat het een commerciele Geste is
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
![Evil of Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Ik weet 1 iets => nergens zal ik ooit nog een positief woord spreken over Belgacom , ik was een klant die gedurende jaren belgacom verdedigde tegenover de concurrentie
![Shocked :eek:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Ik hoop dan ook dat veel mensen dit forum lezen en weten wat voor een bende Amateurs zich @ Belgacom bevinden .