a3ke schreef:koenraaddeconinck ; als ze zo BGC blijven verlaten dan gaat normaal voor u de snelheid en kwaliteit wel naar omhoog ze

Inderdaad; misschien weer 1Mbps down en up winst en maar 8 Mbps minder bij HD kijken ipv 9...
Verder stel ik alleen maar
objectief vast in mijn omgeving wie voor BGC en TN kiest en wie van waar naar waar overloopt ... zonder dat ik ergens beweer dat dit een representatief verschijnsel is. Ook bij ons op het werk heeft BGC zijn matten mogen oprollen (internet en telefoon). Je kan alleen maar vaststellen dat de reclame van TN haar werk doet maar BGC heeft qua snelheid op het vlak van internet en kjwaliteit van TV daar niet te veel tegenover te plaatsen niet waar. Hun Bbox beschikt ook niet over Wireless N waardoor je zelfs met intense abo max. een 21 à 22 Mbps haalt. Verder, hun italk voor nieuwe klanten ... zero.
Nogmaals, ik wacht persoonlijk nog even af omwille van de stabiliteit van BGC internet en wil eens zien wat de stabiliteit van TN is bij "de overlopers" of nieuwe TNetters. Blijkt dit op termijn geen problemen te geven dan is mijn besluit ook rap genomen.
En met 6 miljard winst, is BGC wel opgewassen tegen het verlies van enkele tienduizenden particulieren ...
En verder respect voor éénieders mening en keuze natuurlijk ....