Ik heb eind december 2010 de migratie gestart van Cityconnect naar Speedconnect omwille dat ik met Cityconnect niet de volledige snelheid haal (maar 9 mbps down, te ver van de centrale). Voor VDSL2 zit de ROP op 150 meter.
Ik ben nu al 1 maand aan het wachten voor de omschakeling... Elke keer hetzelfde liedje : Vrijdag krijg je een activatiedatum.. elke week opnieuw...
Zijn hier ook al mensen die een upgrade/verandering van hun Dommellijn hebben gedaan/aangevraagd en zoveel problemen hebben met de omschakeling?
Al meer dan 3 jaar dommelklant en nog nooit problemen gehad... Nu beginnen precies de problemen.....
Hebben ze geen geld meer omdat ze nu die jaarbetaling promoten om zo veel mogelijk cash flow te krijgen en hebben ze een achterstand bij Belgacom met betalingen zodat ze niet meer in de centrales van Belgacom mogen voor zelf hun verandering te doen/door te geven?????
Upgrade van Dommel-lijn
- guntherstassen
- Pro Member
- Berichten: 311
- Lid geworden op: 09 feb 2011, 20:16
- Locatie: Sint-Truiden
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 27 keer
- Contacteer:
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Als je al zo lang aan het lijntje gehouden wordt, moet je het misschien eens proberen bij een andere provider, zoals EDPnet of Scarlet.
- guntherstassen
- Pro Member
- Berichten: 311
- Lid geworden op: 09 feb 2011, 20:16
- Locatie: Sint-Truiden
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 27 keer
- Contacteer:
Ik heb ondertussen al de "Ombudsdienst voor Telecommunicatie" ingeschakeld voor dit probleem.
Diensten aanbieden die ze zelf niet kunnen leveren.. Dommel heeft nu 1 maand te tijd om te reageren... Ben benieuwd. Voornaamste ik wel dat ik niet zonder internet zit....
Ik moet een fix-ipadres hebben en Dommel is de enigste die dat heeft op VDSL2 (zonder naar een duur business abonnement over te schakelen)
Diensten aanbieden die ze zelf niet kunnen leveren.. Dommel heeft nu 1 maand te tijd om te reageren... Ben benieuwd. Voornaamste ik wel dat ik niet zonder internet zit....
Ik moet een fix-ipadres hebben en Dommel is de enigste die dat heeft op VDSL2 (zonder naar een duur business abonnement over te schakelen)
Hier ook het zelfde liedje maar dan wel met mijn verhuis
Al jaren klant bij dommel en eind vorig jaar verhuis aangevraagd.
Nog steeds geen datum gekregen, dus geen internet.
Elke dag bel ik maar men doet gewoon niks. Ik krijg zelfs geen blijk van medeleven.
Heb hun een aangetekend schrijven gestuurd want telefonisch geraak ik geen meter verder.
Helaas heb ik betaald tot mei 2011, anders was ik er weg!
Al jaren klant bij dommel en eind vorig jaar verhuis aangevraagd.
Nog steeds geen datum gekregen, dus geen internet.
Elke dag bel ik maar men doet gewoon niks. Ik krijg zelfs geen blijk van medeleven.
Heb hun een aangetekend schrijven gestuurd want telefonisch geraak ik geen meter verder.
Helaas heb ik betaald tot mei 2011, anders was ik er weg!
Ik dacht ook nadat ik 2 keer miserie gehad heb met verhuis en + 5 jaar klant te zijn dat ze eindelijk goede service konden aanbieden. Blijkbaar is er nog niet veel verbeterd. Ik ben al sinds 17 januari aan het wachten op mijn speedconnect verhuis, al verschillende malen gebeld en al een case gelogd. Niet te doen. Op de aanvraag stond 5 tot 10 werkdagen. Zit Belgacom in dit geval tegen bij de omschakeling of doen zij moeilijk/niks.DjoeNtje schreef:Vorige week overschakeling gevraagd van "netconnect" naar "speedconnect" hopelijk verloopt alles vlot.
Ze gaven me wel een wachttijd van 3 weken voor er iemand zou langskomen. :/
volgens mij ligt het probleem totaal niet bij belgacom
zij maken geen onderscheid in hun klanten
dommel is ook een klant van belgacom
de SLA zou een 8 werkdagen zijn om een belgacom technieker te sturen
Wees gerust, het loopt grandioos mis bij dommel. Ik wacht al meer dan 3 maanden op mijn verhuis!
zij maken geen onderscheid in hun klanten
dommel is ook een klant van belgacom
de SLA zou een 8 werkdagen zijn om een belgacom technieker te sturen
Wees gerust, het loopt grandioos mis bij dommel. Ik wacht al meer dan 3 maanden op mijn verhuis!
BGC zit er wel voor iets tussen maar niet zoveel. Dommel moet gewoon een degelijk overzicht houden van hun verhuis tickets en als deze niet direct door BGC behandeld worden nog even opnieuw aanvragen maar dat doen ze niet. Met als resultaat dat de BETALENDE klant ettelijke weken tot maanden moet wachten.
Ik zou binnen een maand of 3 ook verhuizen en ben al aan het denken om binnenkort men ticket te laten aanmaken, langs een kant wel triestig dat het zo moet verlopen. Maar als het deze keer opnieuw zo is stap ik over na BGC voor een Pro Compact lijn
Ik zou binnen een maand of 3 ook verhuizen en ben al aan het denken om binnenkort men ticket te laten aanmaken, langs een kant wel triestig dat het zo moet verlopen. Maar als het deze keer opnieuw zo is stap ik over na BGC voor een Pro Compact lijn
Dan maar weer aangetekend beginnen miljaarde .orkidea schreef:volgens mij ligt het probleem totaal niet bij belgacom
zij maken geen onderscheid in hun klanten
dommel is ook een klant van belgacom
de SLA zou een 8 werkdagen zijn om een belgacom technieker te sturen
Wees gerust, het loopt grandioos mis bij dommel. Ik wacht al meer dan 3 maanden op mijn verhuis!
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Moest BGC het probleem zijn, dan zouden volgens mij alle alternatieve ISP's hier last van hebben. Ik zien iet in waarom BGC opeens één bepaalde ISP zou gaan "pesten".
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
- guntherstassen
- Pro Member
- Berichten: 311
- Lid geworden op: 09 feb 2011, 20:16
- Locatie: Sint-Truiden
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 27 keer
- Contacteer:
Zeer vermoedelijk geldproblemen vermits ze die jaarbetalingen aanbieden, dringend geld nodig volgens mij
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
- guntherstassen
- Pro Member
- Berichten: 311
- Lid geworden op: 09 feb 2011, 20:16
- Locatie: Sint-Truiden
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 27 keer
- Contacteer:
Dommel heeft eindelijk gereageerd opnhet schrijven van de ombudsman van Telecommunicatie :
De aanvraag is in behandeling! Klant heeft toch internet en facturatie wordt gedaan op huidige internetverbinding
Meer reactie geven ze dus niet aan de ombudsman na 2 maanden na aanvraag upgrade ADSL Lijn
[ Post made via mobile device ]
De aanvraag is in behandeling! Klant heeft toch internet en facturatie wordt gedaan op huidige internetverbinding
Meer reactie geven ze dus niet aan de ombudsman na 2 maanden na aanvraag upgrade ADSL Lijn
[ Post made via mobile device ]
-
- Member
- Berichten: 62
- Lid geworden op: 22 jan 2008, 15:38
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 4 keer
Hier hetzelfde probleemguntherstassen schreef:Zijn hier ook al mensen die een upgrade/verandering van hun Dommellijn hebben gedaan/aangevraagd en zoveel problemen hebben met de omschakeling?
Al meer dan 3 jaar dommelklant en nog nooit problemen gehad... Nu beginnen precies de problemen.....
Hebben ze geen geld meer omdat ze nu die jaarbetaling promoten om zo veel mogelijk cash flow te krijgen en hebben ze een achterstand bij Belgacom met betalingen zodat ze niet meer in de centrales van Belgacom mogen voor zelf hun verandering te doen/door te geven?????
Heb begin januari omschakeling aangevraagd van 'cityconnect plus' naar 'speedconnect plus'. De betaling van de factuur van 99 euro en opsturen van de modem was op 2 dagen volledig in orde... dit was dus dik in orde. Helaas...sindsdien niks meer gehoord van Dommel. Ik heb zelf na vier, zes en acht weken gemaild naar de helpdesk met de vraag voor meer informatie, maar daar komt enkel een standaard antwoord op terug in de stijl van 'u hoort van ons zodra uw status gewijzigd is'. Vragen voor iets meer detail worden professioneel genegeerd.
Het zou me dus inderdaad niet verbazen als er een financieel dispuut is tussen Dommel en Belgacom waarbij Belgacom uiteindelijk nog weigert om nieuwe klanten aan te sluiten of omschakelingen te doen tot alle achterstallige betalingen gedaan zijn. Dit heeft Belgacom een paar jaar geleden ook gedaan bij E-Leven omwille van een te grote betalingsachterstand en alle andere opties waren uitgeput. Een paar maanden later is E-Leven failliet verklaard.
Nuja... mijn huidige abonnement werkt nog perfect en ik betaal per maand, dus we wachten nog maar even af