Ik ben nu al 1 maand aan het wachten voor de omschakeling... Elke keer hetzelfde liedje : Vrijdag krijg je een activatiedatum.. elke week opnieuw...
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
Zijn hier ook al mensen die een upgrade/verandering van hun Dommellijn hebben gedaan/aangevraagd en zoveel problemen hebben met de omschakeling?
Al meer dan 3 jaar dommelklant en nog nooit problemen gehad... Nu beginnen precies de problemen.....
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Hebben ze geen geld meer omdat ze nu die jaarbetaling promoten om zo veel mogelijk cash flow te krijgen en hebben ze een achterstand bij Belgacom met betalingen zodat ze niet meer in de centrales van Belgacom mogen voor zelf hun verandering te doen/door te geven?????
![Question Mark :???:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question Mark :???:](./images/smilies/icon_question.gif)
![Question Mark :???:](./images/smilies/icon_question.gif)