Ambroos schreef:Als ge gewoon een paar keer naar de klantendienst van Telenet belt krijgt ge uiteindelijk wel iemand aan de lijn die 't oplost voor u! Al die zaken met de ombudsman etc is toch echt overdreven voor een wedstrijd waarbij in de voorwaarden nergens stond hoeveel ge juist ging winnen. En uiteindelijk is het wel nog altijd goedkoper.
ik heb na 50 calls iemand gehad die het gedeeltelijk heeft opgelost (144€ bij 4 klantenn's gecrediteerd)
de voorwaarden waren simpel, je krijgt 44,95€ kortingting op u shake aan telefoon is bevestigd dat resterend bedrag 10€ zou zijn
en ja ombudsman helpt, hier vragen over wat te doen helpt niet
telenet heeft btw zelf bevestigd aan het jep dat de korting zo berekend word, en als ze nu iets anders tegen de ombudsman gaan zeggen dan krijgen ze het jep terug achter zich
safariman schreef:@ aceke: ja door U is dat 100 keer gezegd. Niet door andere...
Hebt gij zo succes geboekt dan?
ja gedeeltelijk NADAT ze wisten van de klacht
update
vandaag factuur gehad van 1van de 4 klantennr's waar telenet vergeten was de shake promotie aan toe te kennen,
weeral geen promotie toegekent, heb dan maar weeral gebeld naar telenet en ze zeiden dat het vanaf volgende factuur pas in zijn werking gaat omdat ze het pas gisteren hadden rechtgezet, hierop heb ik gevraagt om het teveel betaalde bedrag te crediteren, dit weigeren ze omdat ze zeggen:
telenet: je krijgt het toch voor een jaar
ik: jama ik moest het al hebben van januari, nu betaal ik weeral teveel want ik kom van basicnet af en ze hadden gezegt dat het deze maand zeker in orde zou komen
telenet: er staat nergens in de voorwaarden vanaf wanneer dat jaar ingaat
ik: kom niet zeveren, bij iedereen is het vanaf het moment van de modemswap en bij mij vergeten ze de promotie toe te kennen en nu betaal ik al 2 maand teveel
telenet: je krijgt het van 15 maart 2011, tot 14 maart 2012 gratis dus 1 jaar
ik: nee ik moet er eerst 2 maand voor de volle pot betalen dus dat is niet gratis
telenet: dat is bij iedereen zo
ik: ben je hier absoluut zeker van?
telenet: ja
ik: oke dan geef ik dit ook zo door aan de ombudsman dewelke hier al mee bezig is
telenet: dan moet je dat maar doen