Normaal wel ja. Anders zeker het proberen waard.Janic schreef: Vraag me af of ik nu compensatie kan vragen voor de 2 dagen geen internet.
Nog steeds geen self starter activering hier trouwens ..
Normaal wel ja. Anders zeker het proberen waard.Janic schreef: Vraag me af of ik nu compensatie kan vragen voor de 2 dagen geen internet.
teddyso schreef:2 generatie van nius.lipflip schreef:ik heb zo'n zwarte rechthoekig ding... is dat oud, nieuw of no idea ?
als ik mij niet vergis
oude bak
normaal als er nu een technieker langs komt neemt die die oude rommel weg.
en plaats een nieuwe niu.
Mijn vrouw surft op haar laptop die draadloos is op de nieuwe wifi/modem en kheb een paar speedtest gedaan op haar laptop om eens te zien, haal 34-35 Mbps draadloos (op fibernet 40)proximusboyke schreef:kan iemand zeggen welke snelheden ze draadloos halen met deze modem
misschien handig om ook de omgeving bij te zettenPatje schreef:Mijn vrouw surft op haar laptop die draadloos is op de nieuwe wifi/modem en kheb een paar speedtest gedaan op haar laptop om eens te zien, haal 34-35 Mbps draadloos (op fibernet 40)proximusboyke schreef:kan iemand zeggen welke snelheden ze draadloos halen met deze modem
Op mijn vaste pc met utp kabel eraan haal ik een goeie 38,
teddyso schreef:juist ja ik weet op welke dat je het hebt ik heb die hier ook nog gehad
kan effe niet meer op de benaming komen.
vierkantig zwart bakje met een groen lampje?
greetz
Denk het niet, want zijn tool is voor de Motorola en die wifi/modem is van CBNUloga schreef:@teddyso:
Is het nu mogelijk om de nieuwe WiFi router in te stellen via jouw programma? Want ik heb het meerdere malen geprobeerd, en mijn collega's ook, en zij raken er niet in
lipflip schreef:teddyso schreef:2 generatie van nius.lipflip schreef:ik heb zo'n zwarte rechthoekig ding... is dat oud, nieuw of no idea ?
als ik mij niet vergis
oude bak
normaal als er nu een technieker langs komt neemt die die oude rommel weg.
en plaats een nieuwe niu.
nee zo ziet die er niet uit... tis iets smaller en tis eig zo wat bedekt met zwarte plaat zo (bedoel ge kunt eig die aansluitingen bijna niet zien.
Anders maak ik straks wel es een foto.
Simpel: ze gaan je zeggen dat je via Mijn Telenet de Wifi van je modem/router kunt uitschakelen .chuanse schreef:Ik ga terug naar het telenetcenter en zeg dat ik het type zonder WiFi wil. Ik wil "zogezegd" geen wifi in huis omwille van het beschreven potentiële risico op gezondheidsproblemen door straling. Ben benieuwd wat ze daar op te zeggen hebben
Tomby schreef:Wat krijgen jullie eigenlijk te zien op Mijn Telenet bij Mijn Modem ?
Bij mij staan daar immers 2 entries
1. TypeCPN / SVG6540E (DOCSIS) TechnologieEURODOCSIS 1.1, met een foto van die nieuwe modem
2. TypeCPN / SVG6540E (MTA) TechnologieEURODOCSIS 1.1, zonder foto
Het MAC adres is 1 cijfer verschil. Ook al raar dat er nog Docsis 1.1 staat, terwijl het wel al het typenr van die nieuwe modems is.
Ik ben deze namiddag ook overgeschakeld van ComfortNetXL naar Fibernet40.Tomby schreef:Wat krijgen jullie eigenlijk te zien op Mijn Telenet bij Mijn Modem ?
1. TypeCPN / SVG6540E (DOCSIS) TechnologieEURODOCSIS 1.1, met een foto van die nieuwe modem
Het MAC adres is 1 cijfer verschil. Ook al raar dat er nog Docsis 1.1 staat, terwijl het wel al het typenr van die nieuwe modems is.
Gisteren nog geprobeerd...teddyso schreef:voor de andere modems dan motorola
start de modem koud op
en doe is een port check
misschien draait die op een andere poort.
kijk ook eens op de site van de fabrikant voor manuals.
geraak je dikwijls wijzer uit
misschien heeft die modem wel geen interface die je lokaal kan benaderen.
(wat mij wel heel sterk zou verbazen!)
even dacht ik telenet in de goede richting zien te gaan
echter moet ik mijn mening nu toch herzien...
bij hoeveel mensen zij er nu problemen thuis omdat men al met wifi/router zitten
mijn ouders bevoorbeeld: ja nu moet ik da 2de bakske ook nog is beveiligen, anders kunnen ze op ons internet surfen.
pff daar heb ik geen zin in. calling me xD
greetz
Idem, ik zie hier juist hetzelfde staan. Blijkbaar hebben ze mij terug op mijn Turbonet geschakeld via die oude modem ja, Speedtest geeft ook maar een 30 megabit aan. Al de rest op mijntelenet zegt nog dat ik mijn oude abo heb (Nergens staat iets van fibernet).Tomby schreef:Tomby schreef:Wat krijgen jullie eigenlijk te zien op Mijn Telenet bij Mijn Modem ?
Anyone ?
Ik begin me eigenlijk af te vragen of ze me niet gewoon terug op mijn oude ExpressNet gezet hebben en op een of andere manier die modem in Docsis 1.1 mode of zo gezet hebben (als zoiets zou kunnen), omdat ze hun probleem niet opgelost krijgen en ik anders nog dagenlang zonder Internet zou zitten.
Ik voorspel nog fun bij de eerstvolgende facturatie. Zoals het nu op Mijn Telenet staat heb ik dus een PowerShake+ en nu ook een Digicorder. Zou me niet verbazen dat ze dan met een factuur afkomen van €52 + €8 ipv de €55 voor de nieuwe FN40 Shake.nthn_g schreef:Idem, ik zie hier juist hetzelfde staan. Blijkbaar hebben ze mij terug op mijn Turbonet geschakeld via die oude modem ja, Speedtest geeft ook maar een 30 megabit aan. Al de rest op mijntelenet zegt nog dat ik mijn oude abo heb (Nergens staat iets van fibernet).
andrez schreef:Nieuwste Telenet modem CBN / SVG6540E Is een docsis3 modem
https://www.telenet.be/mijntelenet/acti ... ctivate.do