'k Heb intussen een telefoon aangesloten, en deze werkt zeer goed. De kwaliteit is in elk geval niet te onderscheiden van andere telefoongesprekken.
philippe.deleye schreef:Mathiasdm schreef:[*] Ik zie een knopje om de Fritz!Box puur als modem te gebruiken. De andere router staat hier nog niet, dus voorlopig zal ik dat nog niet gebruiken.[/list]
- Kan je eens opgeven welke Firmware versie op de FritzBox staat ?
Is dit een officiele AVM Firmware (vb 90.04.82_Annex A), of zou dit een aangepaste Dommel versie zijn ?
'Firmware version 90.04.82' staat er bij mij.
- Kan je buiten de Dommel VOIP account nog nieuwe telephony accounts toevoegen ?
Geeft Dommel je VOIP gegevens vrij ? (username, paswoord, SIP server), zodat je eventueel (a) een andere router kan gebruiken (b) vanop een andere lokatie VOIP kan gebruiken (vb op reis) ?
Ik heb nog niet geprobeerd andere accounts toe te voegen (ik zal dat ook niet proberen, 'k ben blij dat het werkt
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
).
De gegevens heb ik zelf niet. Die waren al ingevuld op de router (vermoedelijk toch enkele wijzigingen door Dommel zelf).
- Welke snelheden krijg je (profiel, effectieve sync ...) ?
gewoon uit interesse ...
Philippe.
Is dit voldoende qua gegevens? Ik wil gerust meer gegevens doorsturen
Code: Selecteer alles
Receive Direction Send Direction
Max. DSLAM throughput kBit/s 16000 3000
Min. DSLAM throughput kBit/s 512 32
Attainable throughput kBit/s 20260 1075
Current throughput kBit/s 15996 1075
Latency fast fast
Bit swap on off
Seamless Rate Adaption off off
Impulse Noise Protection 0.0 0.0
L2 Power mode disabled - -
Signal-to-noise ratio dB 13 6
Line attenuation dB 21 8
Power cutback dB 3
Het profiel staat dus op 16000 en 1000. Met een speedtest (voor zover die betrouwbaar zijn) haal ik ongeveer 13 Mbps down en 0.9 Mbps up.