Wie is er (terug) overgschakeld naar Belgacom?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

quistnix schreef:@Redman: bedankt voor je reactie. Er zijn nog steeds veel te veel posters op dit forum die de kosten die Belgacom moet maken op hun kopernetwerk niet begrijpen. Ze vinden de "raw copper" prijzen veel te duur, maar ze zijn meestal niet gespeend van enige kennis aangaande de daadwerkelijke kosten die het onderhoud en de herstelling van zo'n gigantisch netwerk met zich meebrengt.
Och, je doet alsof Belgacom er meer verlies aan lijdt dan er eigenlijk aan wint. :lol:
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Mijn overschakeling verloopt jammer genoeg niet vlekkeloos :-(

Ik heb 3 keer moeten bellen alvorens mijn brief met de login-gegevens verstuurd werd, dat is ondertussen in orde. In de tussentijd was ik ze zelf gaan halen in een BGC-shop, maar de login-gegevens die ze daar gaven, waren zelfs foutief.
Sinds vrijdag 12/3 (de afgesproken activatiedatum) zit ik op het netwerk van BGC, maar wel op ADSL (9 Mbps), terwijl VDSL beschikbaar is.
Telefoontje naar BGC leverde op dat de activatie 'in uitvoering' is en dat het maandag in orde zou komen, maar nu is het nog steeds ADSL.
Als ik naar de technische dienst bel moet ik een telefoonnr intoetsen. Ik heb geen vaste lijn en het nr dat aan mijn internetverbinding gekoppeld is, wordt niet gevonden in de database. En zonder nr kom je niet bij die technische dienst..

Op het forum van BGC kan ik me niet registeren: ik krijg geen bevestigingsmail als ik me registreer.

Heeft er iemand tips om hier uit te geraken?

edit: ondertussen is de registratie op het BGC-forum gelukt.
redman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

Lord Utopia schreef:
quistnix schreef:@Redman: bedankt voor je reactie. Er zijn nog steeds veel te veel posters op dit forum die de kosten die Belgacom moet maken op hun kopernetwerk niet begrijpen. Ze vinden de "raw copper" prijzen veel te duur, maar ze zijn meestal niet gespeend van enige kennis aangaande de daadwerkelijke kosten die het onderhoud en de herstelling van zo'n gigantisch netwerk met zich meebrengt.
Och, je doet alsof Belgacom er meer verlies aan lijdt dan er eigenlijk aan wint. :lol:
Of ze nu winst of verlies maken op een raw copper weet ik niet, maar t'is in ieder geval het minst winstgevend product dat er bij belgacom bestaat.
De apparatuur is van de provider zelf, ze verhuren louter het koperlijntje. Vroeger maakte ze nog schone winsten door enorme bedragen te vragen voor de electriciteit die zo'n dslam verbruikt. Liever een product van belgacom zelf, daarna wholesale, daar maken ze ook wel goed winst op, daarna broba en waarschijnlijk liefst geen raw copper.
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Hey,

Er klopt hier iets niet ! :nono:

Ik heb zonet eens een test gedaan (op de website van Belgacom Generation). En daar op bestellen geklikt...

Ik kreeg hier volgende offerte te zien (zie bijlage):
Dit klopt toch niet ??

Volume = 75 Gb (ipv 175 Gb)
Prijs = 35 euro/maand (ipv 30 euro / maand)

Wie kan er dit verklaren ?

P.S. Probeer het gerust zelf eens uit (op die website)...
Bijlagen
Offerte.JPG
(47.34 KiB) 1267 keer gedownload
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

is hier ook al meermaals gezegd geweest het systeem houd nooit rekening met promos
175 gb die moet aangepast worden maar iedereen krijgt ze
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

proximusboyke schreef:is hier ook al meermaals gezegd geweest het systeem houd nooit rekening met promos
175 gb die moet aangepast worden maar iedereen krijgt ze
Okido. Ik was hiervan (nog) niet op de hoogte :wink:

Kwestie van duidelijkheid (en transparantie) op de Belgacom Website kan dit wel terug tellen. Ze blijven daar toch goed in hé, Belgacom :-D
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer

Even terug on-topic: ik heb afgelopen zaterdag Generation Internet aangevraagd, en vandaag telefoon gekregen dat ik dinsdag m'n modem mag gaan afhalen en dat vrijdag een technieker langs komt voor de activatie van de lijn. Reden: de hogere limiet ten opzichte van het goldshake abo dat ik nu heb, en ik maak ook ineens van de gelegenheid gebruik om voor telefonie over te stappen op voip...
Kielse
Member
Member

Hier thuis zijn we ook terug overgestapt naar Belgacom: Internet Favourite + Classic Line + Belgacom TV Comfort

Een 2-tal jaar geleden overgestapt naar Dommel vanwege de bandbreedte. Nooit problemen ofzo gehad, maar we hebben nu genoeg aan 75GB per maand en met dat pack besparen we 15€/maand.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Gent32m schreef:Hey,

Er klopt hier iets niet ! :nono:

Ik heb zonet eens een test gedaan (op de website van Belgacom Generation). En daar op bestellen geklikt...

Ik kreeg hier volgende offerte te zien (zie bijlage):
Dit klopt toch niet ??

Volume = 75 Gb (ipv 175 Gb)
Prijs = 35 euro/maand (ipv 30 euro / maand)

Wie kan er dit verklaren ?

P.S. Probeer het gerust zelf eens uit (op die website)...
tijdens heel de registratie procedure staat het +100GB gratis wel ERGENS vermeld (er staat ook een kortig van -5 euro op)
MisterX334
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Klein vraagje waarvoor ik geen nieuw topic wou openen.
Weet iemand toevallig op de BBOX2 gigabitpoorten heeft?
BMaster
Elite Poster
Elite Poster

BMaster schreef:Even terug on-topic: ik heb afgelopen zaterdag Generation Internet aangevraagd, en vandaag telefoon gekregen dat ik dinsdag m'n modem mag gaan afhalen en dat vrijdag een technieker langs komt voor de activatie van de lijn. Reden: de hogere limiet ten opzichte van het goldshake abo dat ik nu heb, en ik maak ook ineens van de gelegenheid gebruik om voor telefonie over te stappen op voip...
Voila, installatie zonder problemen afgerond. Technieker heeft het 6-polig wanddoostje geplaatst en de lijn geactiveerd. Daarna heb ik de bbox2 geinstalleerd, en het werkte onmiddellijk. Via de e-services zie ik ook netjes 175GB limiet staan enzo. Snelheid is ook zeker niet slecht vind ik:

Afbeelding

PS: die bbox2 is zo'n groot lelijk ding! Precies een brooddoos of klokradio ofzo :-)
cowboy_film_fan
Member
Member

Ik ben dus niet overgeschakeld.Ik heb bij DxAdsl een Home abo van 26.95 en een discovery lijn van 9.95.
Dat is dus tesamen 2 euro duurder als de generation aanbieding van BGC.Die 75Gb limiet van DxAdsl is voor mij hoog genoeg,
Ik ben nog nooit boven de 60Gb geweest,hoewel ik het idee heb dan hun teller veel te traag loopt,maar swat.
Wat mij stoort aan de internet generation zaak is,dat er nergens voorwaarden vermeld staan.Mischien dat iemand eens
het contract met alle kleine lettertjes zou kunnen publiceren?
Kun je hier aanspraak maken op Vdsl? en nieuwsgroepen? geen woord over te vinden.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit soort promo's bedoeld zijn om de klanten weg te lokken bij de kleinere aanbieders,
totdat deze op apegapen liggen.Vervolgens kan men de internet generation abo's gewoon niet verlengen en de klanten wat anders=duurder
in de maag splitsen.Die klanten kunnen dan geen kant op want de concurrentie is uitgemoord.
Het mag duidelijk zijn :de obscure,weggestoken website die niemand kan vinden moet duidelijk alleen die klanten lokken die
zeer goed geinformeerd zijn - via userbase - en daarom per definitie voor een kleinere operator hebben gekozen.
de grote skynet meute is geen doelgroep,men zou zichzelf beconcureren,en de Telenet klanten ook al niet,
want dat zou het "gentlemen's agreement" tussen de twee grote schaden.
Dus mensen:pleeg geen korte termijn politiek.Je kan nu inderdaad een paar eurootjes besparen,maar als de concurrentie dood is,
hebben ze ons "by the balls" en dan betalen we met z'n allen dubbel en dwars weer terug.

Dan nog :Volgens MRC101 zou het BIPT reklame verbieden voor deze aanbieding.Heb je hier bewijzen van? (links,documenten,etc)
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

als ze 20 aanbieden kan dat enkel maar op vdsl dus vds ja
staat duidelijk op de site : Prijs/maand na het 1e jaar € 35,15/maand
je moet natuurlijk wel willen kijken :roll:
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer

proximusboyke schreef:als ze 20 aanbieden kan dat enkel maar op vdsl dus vds ja
staat duidelijk op de site : Prijs/maand na het 1e jaar € 35,15/maand
je moet natuurlijk wel willen kijken :roll:
Ik neem aan dat je deze pagina bedoelt? http://www.skynet.be/entertainment-nl/g ... -internet/
Er staat TOT 20Mbs met note (2):
(2) De ontvangstsnelheid hangt af van de afstand tussen je aansluitpunt en de telefooncentrale, van je informatica-installatie en je binnenbekabeling
Op de gehele pagina komt het woord vdsl2 niet voor.
Je kan, na het afsluiten van een abonnement, net zo goed op adsl2 aangesloten worden, ik denk dat de poster daar op doelt,
ook in de overeenkomst kun je niet kiezen voor vdsl2..
Dat, wanneer je onder het bereik van een ROP zit, dit meestal wel zal krijgen is een andere zaak, maar BGC behoudt zich alle vrijheid voor betreffende de aansluiting.
Laatst gewijzigd door Limburg 06 apr 2010, 19:20, in totaal 2 gewijzigd.
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

MisterX334 schreef:Klein vraagje waarvoor ik geen nieuw topic wou openen.
Weet iemand toevallig op de BBOX2 gigabitpoorten heeft?
Dat zijn 100mbit poortjes

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

cowboy_film_fan schreef: Kun je hier aanspraak maken op Vdsl?
indien het beschikbaar is in uw geburen, anders zal je aangesloten worden op adsl of adsl2
maar dit is ook zo voor de andere belgacom abo's - er is nooit sprake van garantie op vdsl
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

limburg tot 20 wil wel degelijk zeggen als er vdsl ligt zal je die krijgen maar zoals cowboy formuleerde ist alsof hij in twijfel trekt dat ze vdsl aanbieden op generation
liger
Elite Poster
Elite Poster

je moet sowieso op afstand bestellen en als ze geen vdsl2 willen aansluiten zeg je het op...
lowken
Starter
Starter
Twitter: Meteooverijse
Contacteer:

Hier ook opzeg gedaan bij Dxadsl, BBox2 al ontvangen, enkel nog wachten op inloggegevens en aansluiting.
Mercury
Starter
Starter

cowboy_film_fan schreef:Ik ben dus niet overgeschakeld.Ik heb bij DxAdsl een Home abo van 26.95 en een discovery lijn van 9.95.
Dat is dus tesamen 2 euro duurder als de generation aanbieding van BGC.Die 75Gb limiet van DxAdsl is voor mij hoog genoeg,
Ik ben nog nooit boven de 60Gb geweest,hoewel ik het idee heb dan hun teller veel te traag loopt,maar swat.
Wat mij stoort aan de internet generation zaak is,dat er nergens voorwaarden vermeld staan.Mischien dat iemand eens
het contract met alle kleine lettertjes zou kunnen publiceren?
Kun je hier aanspraak maken op Vdsl? en nieuwsgroepen? geen woord over te vinden.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit soort promo's bedoeld zijn om de klanten weg te lokken bij de kleinere aanbieders,
totdat deze op apegapen liggen.Vervolgens kan men de internet generation abo's gewoon niet verlengen en de klanten wat anders=duurder
in de maag splitsen.Die klanten kunnen dan geen kant op want de concurrentie is uitgemoord.
Welkom tot de vrijemarkteconomie?

Ik zou me niet direct Orwellische zorgen gaan maken. Als de "kleinen" uitsterven door de prijsconcurentie van de "groten", en niet nader vernoemde groten daar misbruik gaan van maken door zich nog maar eens te wanen dat zij boven de eisen van de markt staan, dan zullen er heel vlug verse "kleinen" ontkiemen om dat gat in de markt te vullen. Zo gaat het nu eenmaal in de vrijemarkteconomie, en dat zou ondertussen ook zelfs voor de leek overduidelijk moeten zijn; misschien met dat verschil dat U zich minder vragen stelt bij de samenstelling en prijsevolutie van pakweg een vlootje boter.

Ik ben ook recent overgestapt naar BGC. Na vele jaren bij alternatieve providers aangesloten geweest te zijn (degelijke en anders). De hoge toegangskosten tot het VDSL netwerk van alternatieve providers, in combinatie met het digitale TV aanbod van BGC hebben mij over de lijn getrokken. In mijn menig is het begrip "trouwe klant" volledig passé. In de meeste gevallen wordt het trouwe-klant-zijn helemaal niet beloond (want promoties zijn enkel voor nieuwe klanten!). Het is mij dan ook een raadsel waarom een klant enige vorm van trouw, behalve die aan zijn eigen portemonee zou uitoefenen.
xenne
Elite Poster
Elite Poster

ik heb internet generation aangevraagd, activatie 16/04 - kreeg net smske om de automatische activatie te bevestigen

als ik nu kijk op de e-services zijn daar mijn internet gegevens reeds toegevoegd, maar er is daar sprake van Internet Favorite? en bij volume staat er 75GB ipv 175GB... ik weet niet of dit een probleem is of dat dit later nog zal aangepast worden. in de brief die ik hier ontving was er ook al sprake van Internet Favorite maar was er wel sprake van 175GB en de tarief van Generation.... dus beetje verwarrend....
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

neen hoor dit gebeurd vaker na een paar dagen weken is de esevice in orde.
Eventjes zoeken op deze site en je zal zien dat je heus niet te enige bent :-D
generation is in feite een favorite en dat zal altijd blijven eropstaan met gratis 100gb
xenne
Elite Poster
Elite Poster

oké proximusboyke, bedankt voor de info....

(blijft vreemde zaak, Generation = Favorite , maar dan aan speciale voorwaarden )
xenne
Elite Poster
Elite Poster

proximusboyke schreef:generation is in feite een favorite en dat zal altijd blijven eropstaan met gratis 100gb
ondertussen zijn die 100GB erbij gezet zie ik
cowboy_film_fan
Member
Member

Aanbod geldig met of zonder vaste telefoonlijn
Ik zal eens advokaat van de duivel spelen :

Stel ik heb een telefoonlijn en daar zit ADSL op (van DxAdsl) ,dat wil ik zo laten.Ik wil gewoon een tweede internet verbinding,en gezien dat dit zonder vaste lijn kan moeten ze maar zien hoe ze de signalen bij mijn PC krijgen.Die vaste lijn heb ik wel,maar wil ik niet ter beschikking stellen voor "generation internet".
Immers ik wil pas m'n DxAdsl opzeggen als alles naar behoren werkt.

Ik kan wel op een zeilboot wonen,immers Bgc zet in z'n aanbieding er niet bij dat e.e.a. via een draad moet toekomen.

@Mercury : we zullen zien wie er gelijk krijgt,de tijd zal het leren.Door de slappe houding van het BIPT blijft BGC defacto een monopolie houden en heeft alle troeven in handen om alternatieve aanbieders (en hun klanten) het leven zo zuur mogelijk te maken,en ze doen dat ook echt.
Ik denk echt wel aan mijn eigen portemonnee maar toch wel met enige nuance.
xenne
Elite Poster
Elite Poster

simpel belgacom op het tweede koperpaar...
BBB
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

xenne schreef:simpel belgacom op het tweede koperpaar...
Dat is waar, maar moet hij bij een "doe het zelf installatie" dan ook niet zelf zorgen dat alles werkt?
Of komt een technieker dat tweede paar in orde brengen?
...
xenne
Elite Poster
Elite Poster

BBB schreef:
Dat is waar, maar moet hij bij een "doe het zelf installatie" dan ook niet zelf zorgen dat alles werkt?
indien nodig komt technieker het tweede paar in orde brengen. doe het zelf is enkel voor wat na de telefoonstekker komt
BBB
Premium Member
Premium Member

xenne schreef:indien nodig komt technieker het tweede paar in orde brengen. doe het zelf is enkel voor wat na de telefoonstekker komt
Het vervangen van de telefoonstekker voor VDSL2 is dan een uitzondering zeker? (5 naar 6-polig)
Je kon natuurlijk ook de 5-6 omzetter erop hangen en dan was het wel na de telefoonstekker.
...
BMaster
Elite Poster
Elite Poster

Bij mij heeft de technieker het oude 5-polige wandcontactdoosje vervangen door een nieuw 6-polig. Hij had er zelfs gratis eentje bij, ook al zat er een exemplaar bij de witte brooddoos - excuseer - bij de bbox2 modem.
BBB
Premium Member
Premium Member

BMaster schreef:Bij mij heeft de technieker het oude 5-polige wandcontactdoosje vervangen door een nieuw 6-polig. Hij had er zelfs gratis eentje bij, ook al zat er een exemplaar bij de witte brooddoos - excuseer - bij de bbox2 modem.
Ik heb de technieker niet gezien, maar de installatie van de 6-polige stekker was wel niet moeilijk.
...
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster

ik zou maar oppassen
mij hebben ze altijd gezegd je kan zonder lijn hebben en steken ze automatisch op 1e koperpaar.
Wil je houden en 2de koperpaar is niet tot in uw huis en moeten de lassers komen dan betaal je 125€
BMaster
Elite Poster
Elite Poster

BBB schreef:
BMaster schreef:Bij mij heeft de technieker het oude 5-polige wandcontactdoosje vervangen door een nieuw 6-polig. Hij had er zelfs gratis eentje bij, ook al zat er een exemplaar bij de witte brooddoos - excuseer - bij de bbox2 modem.
Ik heb de technieker niet gezien, maar de installatie van de 6-polige stekker was wel niet moeilijk.
Moeilijk is het zeker niet, het kleinste kind zou het kunnen, maar ik ging hem echt niet tegenhouden om dat voor mij te doen hoor :-)
Tallica
Starter Plus
Starter Plus

xenne schreef:
BBB schreef:
indien nodig komt technieker het tweede paar in orde brengen. doe het zelf is enkel voor wat na de telefoonstekker komt
Dit is bij mij zo gebeurd, op het moment dat ik bgc generation aanvroeg was Dxadsl nog actief op mijn lijn omdat ik niet zonder internet wilde zitten, toen zijn er lassers langs gekomen en hebben bgc op het tweede paar aangesloten. Ze hebben toen ook zo een 6 polige contactdoos geplaatst.. Het heeft mij ook niets extra gekost..
xenne
Elite Poster
Elite Poster

bedankt voor de bevestiging Tallica - heb je specifiek moeten vragen om generation op het 2e koperpaar te zetten? of verliep de hele procedure automatisch
Tallica
Starter Plus
Starter Plus

xenne schreef:bedankt voor de bevestiging Tallica - heb je specifiek moeten vragen om generation op het 2e koperpaar te zetten? of verliep de hele procedure automatisch
Is automatisch gebeurd. Omdat ze zagen dat er nog internet actief was op het eerste paar hadden ze van bgc de opdracht gekregen om aan te sluiten op het tweede paar..
Xantos
Member
Member

Tallica schreef:
xenne schreef:bedankt voor de bevestiging Tallica - heb je specifiek moeten vragen om generation op het 2e koperpaar te zetten? of verliep de hele procedure automatisch
Is automatisch gebeurd. Omdat ze zagen dat er nog internet actief was op het eerste paar hadden ze van bgc de opdracht gekregen om aan te sluiten op het tweede paar..
Bij mij was er ook nog een adsl2+ connectie aanwezig bij dommel en bij mij zijn ze niet langsgeweest.
Gewoon dommel afgesloten en telefoonlijn afgesloten en vdsl erop gezet in de plaats.
Ik heb wel zelf die 6 polige contactdoos geinstalleerd.
xenne
Elite Poster
Elite Poster

bij mij zat er op de moment van aktivatie vdsl2 ook nog adsl van dommel op de lijn, dat hebben ze eraf gegooid - dus daarmee dat ik dacht dat je specifiek moest vragen om vdsl2 op het 2e koperpaar te krijgen
smoke2000
Plus Member
Plus Member

ik sta op het punt om terug over te schakelen. Al meer dan een maand miserie bij dommel nu met timeouts (amper surfen) , periodes dat login faalt en dan lukt het opeens weer wel...

Heb belgacom gecontacteerd en ze zeggen dat ik dommel niet op voorhand moet opzeggen, zodat ik zo weinig mogelijk downtime heb, betaal ik dan wel een maand dommel teveel. aangezien ik al vdsl2 had bij dommel en zelfde sagem modem, hoop ik dat alles vlotjes gaat.

Weet iemand hoe ongelimiteerd hun limiet is? Zouden ze reclameren bij 160-200 GB? Dat is wat ik ongeveer nodig heb. (Intense abbo)
BBB
Premium Member
Premium Member

smoke2000 schreef:ik sta op het punt om terug over te schakelen. Al meer dan een maand miserie bij dommel nu met timeouts (amper surfen) , periodes dat login faalt en dan lukt het opeens weer wel...

Heb belgacom gecontacteerd en ze zeggen dat ik dommel niet op voorhand moet opzeggen, zodat ik zo weinig mogelijk downtime heb, betaal ik dan wel een maand dommel teveel. aangezien ik al vdsl2 had bij dommel en zelfde sagem modem, hoop ik dat alles vlotjes gaat.

Weet iemand hoe ongelimiteerd hun limiet is? Zouden ze reclameren bij 160-200 GB? Dat is wat ik ongeveer nodig heb. (Intense abbo)
Tot 500 GB kan je gaan, dan kan je gratis extra volume packs bij bestellen
...
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”