Mijn overschakeling verloopt jammer genoeg niet vlekkeloos
Ik heb 3 keer moeten bellen alvorens mijn brief met de login-gegevens verstuurd werd, dat is ondertussen in orde. In de tussentijd was ik ze zelf gaan halen in een BGC-shop, maar de login-gegevens die ze daar gaven, waren zelfs foutief.
Sinds vrijdag 12/3 (de afgesproken activatiedatum) zit ik op het netwerk van BGC, maar wel op ADSL (9 Mbps), terwijl VDSL beschikbaar is.
Telefoontje naar BGC leverde op dat de activatie 'in uitvoering' is en dat het maandag in orde zou komen, maar nu is het nog steeds ADSL.
Als ik naar de technische dienst bel moet ik een telefoonnr intoetsen. Ik heb geen vaste lijn en het nr dat aan mijn internetverbinding gekoppeld is, wordt niet gevonden in de database. En zonder nr kom je niet bij die technische dienst..
Op het forum van BGC kan ik me niet registeren: ik krijg geen bevestigingsmail als ik me registreer.
Heeft er iemand tips om hier uit te geraken?
edit: ondertussen is de registratie op het BGC-forum gelukt.