Zijn er nog mensen die nu nog klant zijn bij BT? Zo ja, wat zijn de ervaringen?
Blijkbaar zijn ze voor dit pakket zo'n €10 goedkoper geworden dan toen dit topic startte.
belgian telecom Bebox ALL-IN-ONE voor 45 € (+veel voordelen)
-
- Plus Member
- Berichten: 114
- Lid geworden op: 19 jan 2010, 11:51
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 7 keer
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
10 € goedkoper? ja, tijdelijke actie zeker......Mobile Viking schreef:Zijn er nog mensen die nu nog klant zijn bij BT? Zo ja, wat zijn de ervaringen?
Blijkbaar zijn ze voor dit pakket zo'n €10 goedkoper geworden dan toen dit topic startte.
is nog altijd 45 €/maand.
globaal gezien ben ik tevreden, buiten sporadische -behalve deze week- dns-server problemen.
hun snelheid moet nog naar omhoog (zeker hun UL), maar voip gedeelte werkt prima.
bij iedere isp is er wel iets dat je niet bevalt.....
- Braindamage
- Elite Poster
- Berichten: 995
- Lid geworden op: 18 maa 2004, 22:52
- Locatie: Heusden-Zolder
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 14 keer
ik heb nog geen problemen gehad met BT.
Als er dns problemen zijn geweest heb ik er niets van gemerkt, misschien plaatselijk, ofwel was ik dan niet online.
Het telefoongedeelte werkt prima, ook nog nooit problemen gehad.
Als er dns problemen zijn geweest heb ik er niets van gemerkt, misschien plaatselijk, ofwel was ik dan niet online.
Het telefoongedeelte werkt prima, ook nog nooit problemen gehad.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
Ik woon in West-Vlaanderen, jij in Limburg.....dus kunnen we niet echt vergelijken (offline momenten)Braindamage schreef:Als er dns problemen zijn geweest heb ik er niets van gemerkt, misschien plaatselijk, ofwel was ik dan niet online.
- Braindamage
- Elite Poster
- Berichten: 995
- Lid geworden op: 18 maa 2004, 22:52
- Locatie: Heusden-Zolder
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 14 keer
oeps, moet woonplaats is aanpassen , ik woon al bijna een jaar in Erembodegem (Aalst)satsurfer schreef:Ik woon in West-Vlaanderen, jij in Limburg.....dus kunnen we niet echt vergelijken (offline momenten)Braindamage schreef:Als er dns problemen zijn geweest heb ik er niets van gemerkt, misschien plaatselijk, ofwel was ik dan niet online.
Ik heb Belgian- Telecom opgezegd omdat ik altijd problemen had met het gelijktijdig telefoneren en downloaden. Er zat altijd storing op de lijn. Nu ga ik naar Telenet omdat zij het volume en de snelheid hebben opgetrokken waarmee ik tevreden ben en ook zal ik minder moeten betalen.
Na het aangetekend opzeggen per 1mei e.k. stuurt BTC mijn direct een rekening voor de betaling van de bebox alhoewel in de voorwaarden stond dat hij gratis ter beschikking wordt gesteld. IN de opstartperiode van BTC kreeg iedereen hem gratis.
Nu dreigen ze me indien ik niet direct betaal binnen de vijf zij mijn verbinding zullen verbreken. Kan dat zomaar gratis is toch gratis en op 1mei zoul ik hem terugbezorgen aan BTC.
Na het aangetekend opzeggen per 1mei e.k. stuurt BTC mijn direct een rekening voor de betaling van de bebox alhoewel in de voorwaarden stond dat hij gratis ter beschikking wordt gesteld. IN de opstartperiode van BTC kreeg iedereen hem gratis.
Nu dreigen ze me indien ik niet direct betaal binnen de vijf zij mijn verbinding zullen verbreken. Kan dat zomaar gratis is toch gratis en op 1mei zoul ik hem terugbezorgen aan BTC.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
bij mij kon ik laatste week regelmatig niet bellen! internet werkte, maar kreeg zo'n beltoon wat je krijgt als je naar een nr. belt die niet bestaat.......(verschillende nr.'s geprobeerd), na een half uur lukt het dan weer wel....drareg schreef:Ik heb Belgian- Telecom opgezegd omdat ik altijd problemen had met het gelijktijdig telefoneren en downloaden. Er zat altijd storing op de lijn.
ze blijven ook ter plaatse trappelen, geen innovaties, geen extra's,....
aan het overwegen naar edpnet/telenet over te stappen...
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
gebeld.....ze vielen daar uit de lucht van die speedoptie van mobistar en mijn telefoonprobleem....Dfrog schreef:nu zal er wel schot in de zaak komen zeker (speedoptie is mogelijk bij mobistar)... of is het kalf al verdronken?
binnen 2-3 weken gaan ze weten of ze landelijk adsl2+ netwerk kunnen uitrollen....
VDSL zou er ook komen, alleen is de opstartkost voor vdsl serieus hoog en willen ze de routers niet die belgacom vooropstelt....
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Dan gaat het nog een hele tijd duren eer VDSL2 er komt.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
Ik weet het, ik maak een bocht van 180°.
Eind juli schakel ik -terug- over naar edpnet, nu ze voip aanbieden.
De service/tickets bij edpnet (+snelheid) is toch hemelsbreed verschil met belgian-telecom. Je hoort ze ten vroegste 24 u., na vraag, meestal 48 u. of langer.....
Ben nu al enkele dagen NIET te bereiken op mijn vast nr. (toevallig opgemerkt)! uitgaand bellen gaat soms.....regelmatig...heb net gesprek gevoerd zonder problemen, hang op....bel terug iemand anders....en dan toon alsof het een nummer is dat niet bestaat!
dit euvel waarbij je -regelmatig een half uurtje of langer- niet kan bellen duurt al een maand of 4. Ondanks melding geeft men géén feedback, noch wordt het probleem opgelost.
zeer regelmatig PPoE errors...waardoor geen telefoon & internet.....compensaties nog nooit van gehoord daar.
m.a.w. ik ben het spuugzat ...Met al hun valse beloftes en 'ja' geknik...... spijtig daar eerste jaar geen noemenswaardige problemen....
m.a.w. BLIJF DAAR WEG als je geen misérie wilt hebben.....
Ik kijk uit naar de omschakeling op 27/07 naar edpnet VDSL.
Maar voor 't moment heb ik wel probleem, daar ik geen zin heb niet bereikbaar te zijn tot 27/07. Is via test-aankoop (als lid) afgesloten.
1 week zonder telefoon en al die problemen.....is dat normaal....? natuurlijk staan zij sterker dan mij, daar ze weten dat ik binnen goede 2 weken vertrek, en vegen ze er nu hun voeten aan....
Indien tegen woensdag geen telefoonlijn....schakel ik test-aankoop in (maar ja, voor die laatste 2 weken?)
UPDATE: als ik bel via werk naar mijn btc voip nr. krijg ik de melding: "congestie", maar voor de rest hoor je niets!
Zou dit kunnen te maken hebben met de nummerportering van btc (colt telecom) naar edpnet? Toch geen 3 weken op voorhand?
idee: aan edpnet vragen als ik mijn voip accountgegevens mag hebben....zodat ze die kunnen activeren.....kan ik edpnet voip op btc internet tijdelijk gebruiken.
voor mij is er maar één capabele ISP, en dat is edpnet.
Eind juli schakel ik -terug- over naar edpnet, nu ze voip aanbieden.
De service/tickets bij edpnet (+snelheid) is toch hemelsbreed verschil met belgian-telecom. Je hoort ze ten vroegste 24 u., na vraag, meestal 48 u. of langer.....
Ben nu al enkele dagen NIET te bereiken op mijn vast nr. (toevallig opgemerkt)! uitgaand bellen gaat soms.....regelmatig...heb net gesprek gevoerd zonder problemen, hang op....bel terug iemand anders....en dan toon alsof het een nummer is dat niet bestaat!
dit euvel waarbij je -regelmatig een half uurtje of langer- niet kan bellen duurt al een maand of 4. Ondanks melding geeft men géén feedback, noch wordt het probleem opgelost.
zeer regelmatig PPoE errors...waardoor geen telefoon & internet.....compensaties nog nooit van gehoord daar.
m.a.w. ik ben het spuugzat ...Met al hun valse beloftes en 'ja' geknik...... spijtig daar eerste jaar geen noemenswaardige problemen....
m.a.w. BLIJF DAAR WEG als je geen misérie wilt hebben.....
Ik kijk uit naar de omschakeling op 27/07 naar edpnet VDSL.
Maar voor 't moment heb ik wel probleem, daar ik geen zin heb niet bereikbaar te zijn tot 27/07. Is via test-aankoop (als lid) afgesloten.
1 week zonder telefoon en al die problemen.....is dat normaal....? natuurlijk staan zij sterker dan mij, daar ze weten dat ik binnen goede 2 weken vertrek, en vegen ze er nu hun voeten aan....
Indien tegen woensdag geen telefoonlijn....schakel ik test-aankoop in (maar ja, voor die laatste 2 weken?)
UPDATE: als ik bel via werk naar mijn btc voip nr. krijg ik de melding: "congestie", maar voor de rest hoor je niets!
Zou dit kunnen te maken hebben met de nummerportering van btc (colt telecom) naar edpnet? Toch geen 3 weken op voorhand?
idee: aan edpnet vragen als ik mijn voip accountgegevens mag hebben....zodat ze die kunnen activeren.....kan ik edpnet voip op btc internet tijdelijk gebruiken.
voor mij is er maar één capabele ISP, en dat is edpnet.