belgian telecom Bebox ALL-IN-ONE voor 45 € (+veel voordelen)

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Mobile Viking
Plus Member
Plus Member
Berichten: 114
Lid geworden op: 19 jan 2010, 11:51
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 7 keer

Zijn er nog mensen die nu nog klant zijn bij BT? Zo ja, wat zijn de ervaringen?

Blijkbaar zijn ze voor dit pakket zo'n €10 goedkoper geworden dan toen dit topic startte.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Mobile Viking schreef:Zijn er nog mensen die nu nog klant zijn bij BT? Zo ja, wat zijn de ervaringen?

Blijkbaar zijn ze voor dit pakket zo'n €10 goedkoper geworden dan toen dit topic startte.
10 € goedkoper? ja, tijdelijke actie zeker......

is nog altijd 45 €/maand.

globaal gezien ben ik tevreden, buiten sporadische -behalve deze week- dns-server problemen.

hun snelheid moet nog naar omhoog (zeker hun UL), maar voip gedeelte werkt prima.

bij iedere isp is er wel iets dat je niet bevalt.....
Gebruikersavatar
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 995
Lid geworden op: 18 maa 2004, 22:52
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

ik heb nog geen problemen gehad met BT.
Als er dns problemen zijn geweest heb ik er niets van gemerkt, misschien plaatselijk, ofwel was ik dan niet online.
Het telefoongedeelte werkt prima, ook nog nooit problemen gehad.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Braindamage schreef:Als er dns problemen zijn geweest heb ik er niets van gemerkt, misschien plaatselijk, ofwel was ik dan niet online.
Ik woon in West-Vlaanderen, jij in Limburg.....dus kunnen we niet echt vergelijken (offline momenten)
Gebruikersavatar
Braindamage
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 995
Lid geworden op: 18 maa 2004, 22:52
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 14 keer

satsurfer schreef:
Braindamage schreef:Als er dns problemen zijn geweest heb ik er niets van gemerkt, misschien plaatselijk, ofwel was ik dan niet online.
Ik woon in West-Vlaanderen, jij in Limburg.....dus kunnen we niet echt vergelijken (offline momenten)
oeps, moet woonplaats is aanpassen :oops: , ik woon al bijna een jaar in Erembodegem (Aalst)
drareg
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 23 maa 2008, 17:52

Ik heb Belgian- Telecom opgezegd omdat ik altijd problemen had met het gelijktijdig telefoneren en downloaden. Er zat altijd storing op de lijn. Nu ga ik naar Telenet omdat zij het volume en de snelheid hebben opgetrokken waarmee ik tevreden ben en ook zal ik minder moeten betalen.
Na het aangetekend opzeggen per 1mei e.k. stuurt BTC mijn direct een rekening voor de betaling van de bebox alhoewel in de voorwaarden stond dat hij gratis ter beschikking wordt gesteld. IN de opstartperiode van BTC kreeg iedereen hem gratis.
Nu dreigen ze me indien ik niet direct betaal binnen de vijf zij mijn verbinding zullen verbreken. Kan dat zomaar gratis is toch gratis en op 1mei zoul ik hem terugbezorgen aan BTC.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

drareg schreef:Ik heb Belgian- Telecom opgezegd omdat ik altijd problemen had met het gelijktijdig telefoneren en downloaden. Er zat altijd storing op de lijn.
bij mij kon ik laatste week regelmatig niet bellen! internet werkte, maar kreeg zo'n beltoon wat je krijgt als je naar een nr. belt die niet bestaat.......(verschillende nr.'s geprobeerd), na een half uur lukt het dan weer wel....

ze blijven ook ter plaatse trappelen, geen innovaties, geen extra's,....

aan het overwegen naar edpnet/telenet over te stappen...
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

nu zal er wel schot in de zaak komen zeker (speedoptie is mogelijk bij mobistar)... of is het kalf al verdronken?
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Dfrog schreef:nu zal er wel schot in de zaak komen zeker (speedoptie is mogelijk bij mobistar)... of is het kalf al verdronken?
gebeld.....ze vielen daar uit de lucht van die speedoptie van mobistar en mijn telefoonprobleem....

binnen 2-3 weken gaan ze weten of ze landelijk adsl2+ netwerk kunnen uitrollen....
VDSL zou er ook komen, alleen is de opstartkost voor vdsl serieus hoog en willen ze de routers niet die belgacom vooropstelt....
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Dan gaat het nog een hele tijd duren eer VDSL2 er komt.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Ik weet het, ik maak een bocht van 180°.

Eind juli schakel ik -terug- over naar edpnet, nu ze voip aanbieden.
De service/tickets bij edpnet (+snelheid) is toch hemelsbreed verschil met belgian-telecom. Je hoort ze ten vroegste 24 u., na vraag, meestal 48 u. of langer.....

Ben nu al enkele dagen NIET te bereiken op mijn vast nr. (toevallig opgemerkt)! uitgaand bellen gaat soms.....regelmatig...heb net gesprek gevoerd zonder problemen, hang op....bel terug iemand anders....en dan toon alsof het een nummer is dat niet bestaat!

dit euvel waarbij je -regelmatig een half uurtje of langer- niet kan bellen duurt al een maand of 4. Ondanks melding geeft men géén feedback, noch wordt het probleem opgelost.

zeer regelmatig PPoE errors...waardoor geen telefoon & internet.....compensaties nog nooit van gehoord daar.

m.a.w. ik ben het spuugzat :evil: ...Met al hun valse beloftes en 'ja' geknik...... spijtig daar eerste jaar geen noemenswaardige problemen....
m.a.w. BLIJF DAAR WEG als je geen misérie wilt hebben.....

Ik kijk uit naar de omschakeling op 27/07 naar edpnet VDSL.

Maar voor 't moment heb ik wel probleem, daar ik geen zin heb niet bereikbaar te zijn tot 27/07. Is via test-aankoop (als lid) afgesloten.
1 week zonder telefoon en al die problemen.....is dat normaal....? natuurlijk staan zij sterker dan mij, daar ze weten dat ik binnen goede 2 weken vertrek, en vegen ze er nu hun voeten aan....
Indien tegen woensdag geen telefoonlijn....schakel ik test-aankoop in (maar ja, voor die laatste 2 weken?)

UPDATE: als ik bel via werk naar mijn btc voip nr. krijg ik de melding: "congestie", maar voor de rest hoor je niets!

Zou dit kunnen te maken hebben met de nummerportering van btc (colt telecom) naar edpnet? Toch geen 3 weken op voorhand?

idee: aan edpnet vragen als ik mijn voip accountgegevens mag hebben....zodat ze die kunnen activeren.....kan ik edpnet voip op btc internet tijdelijk gebruiken.

voor mij is er maar één capabele ISP, en dat is edpnet. :-D
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”