Lees het volledige bericht op de homepage, inclusief statistiekje!
Ik denk dat ze nu niet anders kunnen .Dafke schreef:Bon, echt
als Telenet niet volgt in de limietverhoging.......
EDPNet is geen referentie voor Telenet. Belgacom is dat wel. Dus voor de Telenetters ziet het er wel goed uit (als die tenminste over de FUP toepasselijke abonnementen beschikken).fieldoxide schreef:Ik denk dat ze nu niet anders kunnen .Dafke schreef:Bon, echt
als Telenet niet volgt in de limietverhoging.......
Eigenlijk zijn het nog altijd vertekende grafieken, want er zijn ongetwijfeld ook veel klanten die gewoon hun maandelijkse volume in de gaten houden en er voor zorgen dat ze niet over de limiet van hun abonnement gaan.Dfrog schreef:Knap dat er eindelijk eens een grafiek over het daadwerkelijke verbruik komt!! Hieruit blijkt dat slechts 12% meer dan 50GB nodig heeft. Hopelijk opent dit de ogen van sommigen.
Duidelijk niet, want dan zou het gedeelte 50-100 GB een heel groot percentage moeten zijn ipv. 7 %Tomby schreef:Eigenlijk zijn het nog altijd vertekende grafieken, want er zijn ongetwijfeld ook veel klanten die gewoon hun maandelijkse volume in de gaten houden en er voor zorgen dat ze niet over de limiet van hun abonnement gaan.
Ik denk dat die klanten vooral uit de hoek van Test-Aankoop komen. Test-Aankoop-klanten zijn volgens mij nu niet echt zo zware surfers.TomG schreef:EDPNet heeft dan blijkbaar wel veel bomma's als klanten. Iets wat ik veeleer zou verwachten bij Belgacom/Telenet.
Niet alleen dat verschillende internet diensten die wel volume verbruiken hebben zich in BE over de jaren nog steeds niet kunnen uitbouwen, .. dus het zal maar eens binnen enkele jaren zijn dat je er echt het effect van gaat merken.Tomby schreef:Eigenlijk zijn het nog altijd vertekende grafieken, want er zijn ongetwijfeld ook veel klanten die gewoon hun maandelijkse volume in de gaten houden en er voor zorgen dat ze niet over de limiet van hun abonnement gaan.Dfrog schreef:Knap dat er eindelijk eens een grafiek over het daadwerkelijke verbruik komt!! Hieruit blijkt dat slechts 12% meer dan 50GB nodig heeft. Hopelijk opent dit de ogen van sommigen.
Sinds wanneer heeft het internet grenzen ?Ofloo schreef:Niet alleen dat verschillende internet diensten die wel volume verbruiken hebben zich in BE over de jaren nog steeds niet kunnen uitbouwen, .. dus het zal maar eens binnen enkele jaren zijn dat je er echt het effect van gaat merken.
Ow, wat mooi..e-i-n-d-e-l-i-j-k zit er allemaal wat vaart inmeon schreef:Na Belgacom's aankondiging voorbije vrijdag over het aanbieden van een ongelimiteerd abonnement voor consumenten introduceert ook provider EDPnet een optie voor ongelimiteerde trafiek bovenop hun bestaande "Home"-internetproducten. In tegenstelling tot Belgacom lagen de gehanteerde limieten echter al geruime tijd ruimer: zo is bij ADSL Home reeds 100 GB trafiek inbegrepen.
Lees het volledige bericht op de homepage, inclusief statistiekje!
EDPnet hebben hun niet echt gefocust op Zware Klanten, zoals bijvoorbeeld Dommel. Toen ze nog hun oude naam hadden, deden ze zelf verdekken lastig met hun FUP ( mensen opbellen voor hun af te schrikken enz ). En natuurlijk niet zeggen wat zij aanzagen als een "fair" gebruikTomG schreef:Welja, bomma of ander gelijkaardig profiel: de vraag blijft dus wat voor soort klanten dan EDPnet opzoeken en toekomen met 2GB èn dan nog beter af zouden zijn met een lager abonnement?
Want daar zitten toch wel contradicties in: feit dat ze voor EDPNet kiezen zal de iets welwetende surfer zijn, maar precies geen intensieve surfer.
Een vraag die ik nog wel heb; ze hebben het over een optie. Zou het dan zo kunnen zijn dat je vanaf mijn edpnet deze optie naar eigen wil kan activeren of deactiveren?CronoS schreef:Ow, wat mooi..e-i-n-d-e-l-i-j-k zit er allemaal wat vaart inmeon schreef:Na Belgacom's aankondiging voorbije vrijdag over het aanbieden van een ongelimiteerd abonnement voor consumenten introduceert ook provider EDPnet een optie voor ongelimiteerde trafiek bovenop hun bestaande "Home"-internetproducten. In tegenstelling tot Belgacom lagen de gehanteerde limieten echter al geruime tijd ruimer: zo is bij ADSL Home reeds 100 GB trafiek inbegrepen.
Lees het volledige bericht op de homepage, inclusief statistiekje!EDPNET was altijd al vooruit strevend, maar eindelijk hebben de twee grote jongens eens wat veranderd en komt er weer eens wat ontwikkeling bij de alle providers
Ik heb zelf nog een max6 abbo, dus daar geldt het niet voor, maar dan moeten we eens gaan kijken of het interessant is om over te switchen naar ADSL Home... Helaas is er nog geen optie voor mij voor vdsl...
Bij edpnet moet je ook niet voor onbeperkt gaan. Ik denk dat wanneer je meer dan 250GB gebruikt je wel een telefoon van hun kan verwachten...Arqentus schreef: EDPnet hebben hun niet echt gefocust op Zware Klanten, zoals bijvoorbeeld Dommel. Toen ze nog hun oude naam hadden, deden ze zelf verdekken lastig met hun FUP ( mensen opbellen voor hun af te schrikken enz ). En natuurlijk niet zeggen wat zij aanzagen als een "fair" gebruik![]()
doeternietoe2 schreef:Het is 1 maart. Enig nieuws? Want ik kan niks vinden.
http://www.edpnet.be/BE-CONS/Producten/ ... /VDSL-HomeOngelimiteerde trafiek (FUP) Optie verkrijgbaar voor € 5/maand bij bestelling van uw abonnement of na te bestellen via MyEDPnet
Ik zie helemaal niets staan? Ik heb vorige week mijn lijn geupgrade naar ADSL Home, ik was nog een Dyn6 gebruikerdesolation schreef:Bij "mijn bestellingen" kan je het unlimited volume pack normaal bestellen, maar het icoon is pas 2 maart (1 dag te laat is te laat edpnet) verschenen, en de link werkt gewoon niet. dikke fail qua klantenservice alleszins, ik zit nu sterk over mijn limiet omdat EDPNET zijn zaakjes niet op orde kan krijgen waar een ander dat wel kan
Bullshit, 1 maart is 1 maart.Lord Utopia schreef:Het is toch evident dat je eerst wacht totdat een optie is geactiveerd, eer je "zonder zorgen" gaat downloaden?
Je gaat toch geen huis van 500.000 euro gaan kopen, wanneer uw lening nog niet goedgekeurd is?
Uiteindelijk moet je wachten totdat de optie is geactiveerd, niet voordien van alles gaan downloaden.desolation schreef: Bullshit, 1 maart is 1 maart.
Als je dat officieel aankondigt naar je clienteel, en zelfs op 2 maart slaag je er nog niet in om de dienst correct aan te bieden, dan toont dat dik amateurisme.
Het is misschien wat slordig van EDPnet, maar ook wel ontzettend lomp van jou. Er is een aloud gezegde, 't was iets met vel en een beer enzo. Maar het ontsnapt mij nu net zeg...desolation schreef:Bullshit, 1 maart is 1 maart.
Als je dat officieel aankondigt naar je clienteel, en zelfs op 2 maart slaag je er nog niet in om de dienst correct aan te bieden, dan toont dat dik amateurisme.
Ik ben ook nog Dyn6 gebruiker (via mijn edpnet staat dit er nog). Ik download tegen 670 kb/s.CronoS schreef:Ik heb vorige week mijn lijn geupgrade naar ADSL Home, ik was nog een Dyn6 gebruiker