TomG schreef:Welja, bomma of ander gelijkaardig profiel: de vraag blijft dus wat voor soort klanten dan EDPnet opzoeken en toekomen met 2GB èn dan nog beter af zouden zijn met een lager abonnement?
Want daar zitten toch wel contradicties in: feit dat ze voor EDPNet kiezen zal de iets welwetende surfer zijn, maar precies geen intensieve surfer.
EDPnet hebben hun niet echt gefocust op Zware Klanten, zoals bijvoorbeeld Dommel. Toen ze nog hun oude naam hadden, deden ze zelf verdekken lastig met hun FUP ( mensen opbellen voor hun af te schrikken enz ). En natuurlijk niet zeggen wat zij aanzagen als een "fair" gebruik
Denk dat de meeste "Zware" gebruikers, al lang naar Dommel overgeschakeld zijn, weg van EDPNet ( staan zelf nog topic erover in het forum ). En een ander statistiek dat volgens mij niet aanwezig is, iemand dat nacht surft / download, telt zijn verbruik maar voor 50%. Zullen ook wel een aantal man zijn, die in de iets minder "zware" gebruikers lijst zitten, daardoor.
Ik ken maar één persoon die in de 2GB lijst zou vallen bij één provider, en dat is een tante die enkel email zit te gebruiken ( zit zelf nog op een normaal abonnement van Scarlet als ik me juist herinner. Is al zo veel jaar geleden, heb zelf geen idee meer welk het was

). Voor de rest zijn de meeste mensen toch redelijk tot zware gebruikers ( dat ik van af weet ).