Ook EDPnet gaat voor ongelimiteerde trafiek

Nieuws omtrent telecom
Plaats reactie
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Na Belgacom's aankondiging voorbije vrijdag over het aanbieden van een ongelimiteerd abonnement voor consumenten introduceert ook provider EDPnet een optie voor ongelimiteerde trafiek bovenop hun bestaande "Home"-internetproducten. In tegenstelling tot Belgacom lagen de gehanteerde limieten echter al geruime tijd ruimer: zo is bij ADSL Home reeds 100 GB trafiek inbegrepen.
Lees het volledige bericht op de homepage, inclusief statistiekje!
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Bon, echt
als Telenet niet volgt in de limietverhoging.......
Gebruikersavatar
fieldoxide
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1881
Lid geworden op: 23 mei 2006, 15:07
Locatie: Heverlee
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 25 keer

Dafke schreef:Bon, echt
als Telenet niet volgt in de limietverhoging.......
Ik denk dat ze nu niet anders kunnen . :wink:
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Die statistieken verwonderen mij wel. 30% heeft genoeg met 2GB per maand? Die zouden moeten verlagen van abonnement.
En voor die 4% die dan uiteindelijk die optie zal kiezen... Je betaald dan 5 euro extra voor iets wat je zelfs niet eens iedere maand nodig zal hebben...

Of EDPNet moest die optie gratis bij het abonnement gevoegd hebben. Die 30% met een te duur abonnement zal zeker die 4% die FUP nodig hebben, compenseren...
fieldoxide schreef:
Dafke schreef:Bon, echt
als Telenet niet volgt in de limietverhoging.......
Ik denk dat ze nu niet anders kunnen . :wink:
EDPNet is geen referentie voor Telenet. Belgacom is dat wel. Dus voor de Telenetters ziet het er wel goed uit (als die tenminste over de FUP toepasselijke abonnementen beschikken).
Gebruikersavatar
rowan
Premium Member
Premium Member
Berichten: 578
Lid geworden op: 29 jul 2007, 20:35
Locatie: 59GIS0
Uitgedeelde bedankjes: 190 keer
Bedankt: 21 keer

Ik dacht dat ze enkel hun prijs gingen aankondigen vandaag...
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Ik ben geen communicatiedeskundige, maar ik denk dat indien ze énkel maar hun prijs voor Fibernet zouden aankondigen en niet spreken over limietverhogingen, ze alleen maar zichzelf in de voet schieten.

Ze kunnen gewoon niet anders dan reageren op Belgacom en ook hun limieten optrekken/afschaffen.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Gebruikersavatar
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1235
Lid geworden op: 27 feb 2007, 22:07
Locatie: Beerse
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Knap dat er eindelijk eens een grafiek over het daadwerkelijke verbruik komt!! Hieruit blijkt dat slechts 12% meer dan 50GB nodig heeft. Hopelijk opent dit de ogen van sommigen.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Is dit effectief onbeperkt of fup?
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Dfrog schreef:Knap dat er eindelijk eens een grafiek over het daadwerkelijke verbruik komt!! Hieruit blijkt dat slechts 12% meer dan 50GB nodig heeft. Hopelijk opent dit de ogen van sommigen.
Eigenlijk zijn het nog altijd vertekende grafieken, want er zijn ongetwijfeld ook veel klanten die gewoon hun maandelijkse volume in de gaten houden en er voor zorgen dat ze niet over de limiet van hun abonnement gaan.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Tomby schreef:Eigenlijk zijn het nog altijd vertekende grafieken, want er zijn ongetwijfeld ook veel klanten die gewoon hun maandelijkse volume in de gaten houden en er voor zorgen dat ze niet over de limiet van hun abonnement gaan.
Duidelijk niet, want dan zou het gedeelte 50-100 GB een heel groot percentage moeten zijn ipv. 7 %
misterjo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 670
Lid geworden op: 30 nov 2003, 13:23
Locatie: leuven
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 16 keer

kan ook wel liggen aan het feit dat mensen gewoon graag goedkoper hebben...
EDPnet adsl home (24Mbps/1Mbps/100GB) voor €29,95/mnd
en
BC Internet go (12Mbps/1Mbps/25GB) voor €41.75/mnd

buiten het feit dat die 24Mbps niet overal haalbaar is etc...

Als je dat bekijkt vanuit het niet IT'ers standpunt.. ik betaal minder en krijg meer.. ook al verbruik ik het niet, je hebt het maar :)

Trouwens denk ik inderdaad dat sommige mensen zeker niet aan hun limiet komen, maar in de toekomst waar iedereen meer interactief op het net gaat surfen en met al die nieuwe technologieën zoals youtube en video on demand enzo... Die inburgering duurt soms even.

Ben er zeker van als ze de limieten afschaffen en ze zouden opnieuw grafieken vrijgeven over 2 jaar dat deze er totaal anders gaan uitzien. We zijn het trouwens in België gewoon om rekening te houden met limieten. Ik ken genoeg mensen die niets 'illigaals' doen, die naar het einde van hun periode zeggen van: "oei ik zit bijna weer over men limiet". Nu inderdaad ons bomma die alleen online banking doet en af en toe haar emails is naleest die komt inderdaad niet boven de 2GB maar heeft liever een volwaardig internet abo (want soms heeft ze 4GB... go figure..) aan een fatsoenlijke prijs.
Laatst gewijzigd door misterjo 08 feb 2010, 14:05, in totaal 1 gewijzigd.
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

EDPNet heeft dan blijkbaar wel veel bomma's als klanten. Iets wat ik veeleer zou verwachten bij Belgacom/Telenet.
misterjo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 670
Lid geworden op: 30 nov 2003, 13:23
Locatie: leuven
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 16 keer

haha, bomma's was maar om te zeggen dat er mensen zijn die niet veel verbruiken...
Trouwens bomma's rijden gewoon naar de belgacom winkel en vragen heeft u internet... bij alternatieve providers zullen die wel niet zo aanwezig zijn of via de zoon of dochter ofzo..

En inderdaad als u telenet en belgacom mag geloven zit het daar ook vol mee bomma's..(wat zeiden ze ook al weer? 5% van onze gebruikers zit maar tegen het limiet ofzo..)
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Welja, bomma of ander gelijkaardig profiel: de vraag blijft dus wat voor soort klanten dan EDPnet opzoeken en toekomen met 2GB èn dan nog beter af zouden zijn met een lager abonnement?

Want daar zitten toch wel contradicties in: feit dat ze voor EDPNet kiezen zal de iets welwetende surfer zijn, maar precies geen intensieve surfer.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

TomG schreef:EDPNet heeft dan blijkbaar wel veel bomma's als klanten. Iets wat ik veeleer zou verwachten bij Belgacom/Telenet.
Ik denk dat die klanten vooral uit de hoek van Test-Aankoop komen. Test-Aankoop-klanten zijn volgens mij nu niet echt zo zware surfers.
Natuurlijk kan je met een grafiek veel bewijzen en dan ook weer niets. Eens benieuwd hoeveel klanten boven de 100 GB komen wanneer ze ongelimiteerd kunnen downloaden.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Tomby schreef:
Dfrog schreef:Knap dat er eindelijk eens een grafiek over het daadwerkelijke verbruik komt!! Hieruit blijkt dat slechts 12% meer dan 50GB nodig heeft. Hopelijk opent dit de ogen van sommigen.
Eigenlijk zijn het nog altijd vertekende grafieken, want er zijn ongetwijfeld ook veel klanten die gewoon hun maandelijkse volume in de gaten houden en er voor zorgen dat ze niet over de limiet van hun abonnement gaan.
Niet alleen dat verschillende internet diensten die wel volume verbruiken hebben zich in BE over de jaren nog steeds niet kunnen uitbouwen, .. dus het zal maar eens binnen enkele jaren zijn dat je er echt het effect van gaat merken.
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Zijn er al eens grafieken/cijfers beschikbaar, dan nog zijn er die er het hunne van denken en het er absoluut niet mee eens zijn. Of er zijn er die meteen hun ideeën voor waarheid verkondigen. De grafiek is volgens mij een afspiegeling van de abonnementen die bij EDPnet lopen. Ik denk dat zij het beste geplaatst zijn om hier cijfers te plaatsen over downloads. Zo schrijft iemand dat mensen zich inhouden om niet boven hun limiet uit te komen. Een ander schrijft dat de grafiek er totaal anders uit zal zien mochten de limieten volledig afgeschaft worden. Uit persoonlijke ervaring kan ik volgende zeggen: ik bekijk nooit de hoeveelheid die ik gedownload heb. Toen ik jaren geleden een goedkoper abonnement had met beperkte downloadlimiet ben ik gewoon overgestapt naar een duurder abonnement met een hogere limiet. Mochten de limieten afgeschaft worden, dan is dat voor mij nog geen reden om mijn surf- of downloadgedrag aan te passen volgens de beschikbare limieten. En met mij vele anderen denk ik zo.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Ofloo schreef:Niet alleen dat verschillende internet diensten die wel volume verbruiken hebben zich in BE over de jaren nog steeds niet kunnen uitbouwen, .. dus het zal maar eens binnen enkele jaren zijn dat je er echt het effect van gaat merken.
Sinds wanneer heeft het internet grenzen ?

Welke diensten heeft men in het buitenland die we in Belgie missen (Uitzending gemist is er inderdaad ééntje van, maar ik denk niet dat nu de limieten verdwijnen de VRT dit morgen gratis gaat aanbieden... hun gouden kip zit bij de providers met Net.Gemist).
CronoS
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 13 jul 2005, 10:53
Bedankt: 1 keer

meon schreef:Na Belgacom's aankondiging voorbije vrijdag over het aanbieden van een ongelimiteerd abonnement voor consumenten introduceert ook provider EDPnet een optie voor ongelimiteerde trafiek bovenop hun bestaande "Home"-internetproducten. In tegenstelling tot Belgacom lagen de gehanteerde limieten echter al geruime tijd ruimer: zo is bij ADSL Home reeds 100 GB trafiek inbegrepen.
Lees het volledige bericht op de homepage, inclusief statistiekje!
Ow, wat mooi..e-i-n-d-e-l-i-j-k zit er allemaal wat vaart in :-D EDPNET was altijd al vooruit strevend, maar eindelijk hebben de twee grote jongens eens wat veranderd en komt er weer eens wat ontwikkeling bij de alle providers :)

Ik heb zelf nog een max6 abbo, dus daar geldt het niet voor, maar dan moeten we eens gaan kijken of het interessant is om over te switchen naar ADSL Home... Helaas is er nog geen optie voor mij voor vdsl...
riji
Pro Member
Pro Member
Berichten: 379
Lid geworden op: 05 maa 2007, 18:11
Uitgedeelde bedankjes: 131 keer
Bedankt: 3 keer

Dit zijn de eerste statistieken over volume gebruik die ik te zien krijg.
Ik vind dit moedig van EDPnet.
De informatie zou echter nog nuttiger zijn mocht het verbruik gerelateerd worden aan het beschikbare volume en het lijnprofiel (snelheid).
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

TomG schreef:Welja, bomma of ander gelijkaardig profiel: de vraag blijft dus wat voor soort klanten dan EDPnet opzoeken en toekomen met 2GB èn dan nog beter af zouden zijn met een lager abonnement?

Want daar zitten toch wel contradicties in: feit dat ze voor EDPNet kiezen zal de iets welwetende surfer zijn, maar precies geen intensieve surfer.
EDPnet hebben hun niet echt gefocust op Zware Klanten, zoals bijvoorbeeld Dommel. Toen ze nog hun oude naam hadden, deden ze zelf verdekken lastig met hun FUP ( mensen opbellen voor hun af te schrikken enz ). En natuurlijk niet zeggen wat zij aanzagen als een "fair" gebruik ;)

Denk dat de meeste "Zware" gebruikers, al lang naar Dommel overgeschakeld zijn, weg van EDPNet ( staan zelf nog topic erover in het forum ). En een ander statistiek dat volgens mij niet aanwezig is, iemand dat nacht surft / download, telt zijn verbruik maar voor 50%. Zullen ook wel een aantal man zijn, die in de iets minder "zware" gebruikers lijst zitten, daardoor. ;)

Ik ken maar één persoon die in de 2GB lijst zou vallen bij één provider, en dat is een tante die enkel email zit te gebruiken ( zit zelf nog op een normaal abonnement van Scarlet als ik me juist herinner. Is al zo veel jaar geleden, heb zelf geen idee meer welk het was ;) ). Voor de rest zijn de meeste mensen toch redelijk tot zware gebruikers ( dat ik van af weet ).
CronoS
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 13 jul 2005, 10:53
Bedankt: 1 keer

CronoS schreef:
meon schreef:Na Belgacom's aankondiging voorbije vrijdag over het aanbieden van een ongelimiteerd abonnement voor consumenten introduceert ook provider EDPnet een optie voor ongelimiteerde trafiek bovenop hun bestaande "Home"-internetproducten. In tegenstelling tot Belgacom lagen de gehanteerde limieten echter al geruime tijd ruimer: zo is bij ADSL Home reeds 100 GB trafiek inbegrepen.
Lees het volledige bericht op de homepage, inclusief statistiekje!
Ow, wat mooi..e-i-n-d-e-l-i-j-k zit er allemaal wat vaart in :-D EDPNET was altijd al vooruit strevend, maar eindelijk hebben de twee grote jongens eens wat veranderd en komt er weer eens wat ontwikkeling bij de alle providers :)

Ik heb zelf nog een max6 abbo, dus daar geldt het niet voor, maar dan moeten we eens gaan kijken of het interessant is om over te switchen naar ADSL Home... Helaas is er nog geen optie voor mij voor vdsl...
Een vraag die ik nog wel heb; ze hebben het over een optie. Zou het dan zo kunnen zijn dat je vanaf mijn edpnet deze optie naar eigen wil kan activeren of deactiveren?
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Arqentus schreef: EDPnet hebben hun niet echt gefocust op Zware Klanten, zoals bijvoorbeeld Dommel. Toen ze nog hun oude naam hadden, deden ze zelf verdekken lastig met hun FUP ( mensen opbellen voor hun af te schrikken enz ). En natuurlijk niet zeggen wat zij aanzagen als een "fair" gebruik ;)
Bij edpnet moet je ook niet voor onbeperkt gaan. Ik denk dat wanneer je meer dan 250GB gebruikt je wel een telefoon van hun kan verwachten...
doeternietoe2
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 27 jan 2010, 11:56

Toen ik vroeger bij easynet was verbruikte ik gemiddeld +-250 Gb/maand.
Als die 6Mbit/640kbit nu unlimited wordt en eventueel voor dezelfde prijs dan ben ik al heel tevreden.
Dan hoef ik tenminste mijn pc niet meer s nachts aan te zetten om te downloaden (minder energie verbruik, minder slijtige van je hardware).
Dus kom op edpnet verbaas me op 1 maart.
doeternietoe2
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 27 jan 2010, 11:56

Het is 1 maart. Enig nieuws? Want ik kan niks vinden.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

doeternietoe2 schreef:Het is 1 maart. Enig nieuws? Want ik kan niks vinden.
Ongelimiteerde trafiek (FUP) Optie verkrijgbaar voor € 5/maand bij bestelling van uw abonnement of na te bestellen via MyEDPnet
http://www.edpnet.be/BE-CONS/Producten/ ... /VDSL-Home
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Wel een beetje spijtig dat dit niet gewoon gratis is voor de gebruikers. Zo zijn ze slechts 3€ goedkoper dan Belgacom.
VDSL unlimted: 34,95€ + 12,95€ + 5€ = 52,90€ vs 56€ bij Belgacom
(VDSL 100GB: 34,95€ + 12,95€ = 47,90€ vs 34€ bij Belgacom)
GHX73
Member
Member
Berichten: 69
Lid geworden op: 23 maa 2006, 00:28
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik zie ook niets om die optie te activeren in MyEDPnet hoor. Ik kan als bestaande klant ADSL Home opnieuw bestellen en daar "traffic pack" aanvinken maar dan hang ik meteen ook weer voor een jaar vast zeker?

Dat zou op zich geen probleem zijn omdat ik altijd tevreden ben geweest. Alleen heb ik 2 weken geleden 4 dagen zonder ADSL gezeten (opgelost na ticket) en sindsdien moet ik quasi dagelijks de modem/router herstarten omdat alles vastloopt. Goed, volgens de wiki pagina zijn er werken in mijn regio tot eind februari dus kan best. Dan zou het vanaf vandaag weer beter moeten gaan, wait and see... Niet echt het moment om er een jaar bij te doen want zo wil ik alvast niet verder ploeteren.
desolation
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 28 jan 2009, 00:59

Bij "mijn bestellingen" kan je het unlimited volume pack normaal bestellen, maar het icoon is pas 2 maart (1 dag te laat is te laat edpnet) verschenen, en de link werkt gewoon niet. dikke fail qua klantenservice alleszins, ik zit nu sterk over mijn limiet omdat EDPNET zijn zaakjes niet op orde kan krijgen waar een ander dat wel kan
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Het is toch evident dat je eerst wacht totdat een optie is geactiveerd, eer je "zonder zorgen" gaat downloaden?
Je gaat toch geen huis van 500.000 euro gaan kopen, wanneer uw lening nog niet goedgekeurd is?
CronoS
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 13 jul 2005, 10:53
Bedankt: 1 keer

desolation schreef:Bij "mijn bestellingen" kan je het unlimited volume pack normaal bestellen, maar het icoon is pas 2 maart (1 dag te laat is te laat edpnet) verschenen, en de link werkt gewoon niet. dikke fail qua klantenservice alleszins, ik zit nu sterk over mijn limiet omdat EDPNET zijn zaakjes niet op orde kan krijgen waar een ander dat wel kan
Ik zie helemaal niets staan? Ik heb vorige week mijn lijn geupgrade naar ADSL Home, ik was nog een Dyn6 gebruiker
desolation
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 28 jan 2009, 00:59

Lord Utopia schreef:Het is toch evident dat je eerst wacht totdat een optie is geactiveerd, eer je "zonder zorgen" gaat downloaden?
Je gaat toch geen huis van 500.000 euro gaan kopen, wanneer uw lening nog niet goedgekeurd is?
Bullshit, 1 maart is 1 maart.
Als je dat officieel aankondigt naar je clienteel, en zelfs op 2 maart slaag je er nog niet in om de dienst correct aan te bieden, dan toont dat dik amateurisme.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

desolation schreef: Bullshit, 1 maart is 1 maart.
Als je dat officieel aankondigt naar je clienteel, en zelfs op 2 maart slaag je er nog niet in om de dienst correct aan te bieden, dan toont dat dik amateurisme.
Uiteindelijk moet je wachten totdat de optie is geactiveerd, niet voordien van alles gaan downloaden.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Berichten: 6181
Lid geworden op: 15 sep 2002, 12:14
Locatie: Herzele
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

desolation schreef:Bullshit, 1 maart is 1 maart.
Als je dat officieel aankondigt naar je clienteel, en zelfs op 2 maart slaag je er nog niet in om de dienst correct aan te bieden, dan toont dat dik amateurisme.
Het is misschien wat slordig van EDPnet, maar ook wel ontzettend lomp van jou. Er is een aloud gezegde, 't was iets met vel en een beer enzo. Maar het ontsnapt mij nu net zeg...
Afbeelding
desolation
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 28 jan 2009, 00:59

Dat ik over men limiet zit is uiteraard men eigen schuld, maar het is wel schandalig dat je als nieuw abonnement wél vanaf 1 maart kon bestellen met unlimited volume, maar de bestaande klanten keurig op de achterste rij mogen wachten tot ze apart het product kunnen bestellen, en dat is gewoon schandalig
MRC101
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1538
Lid geworden op: 31 maa 2005, 21:27
Locatie: Gent
Bedankt: 5 keer

Dat van die beer en z'n vel geldt ook voor EDPnet. Iets aankondigen voor je het kan aanbieden en dan niet op de aangekondigde moment nog niet klaar zijn.
Ook Belgaco heeft wat deeg van dat zelfde koekje (ah nee da's gans iets anders), zeg dan vanaf welke datum je begint met upgrade en stel niet een precieze datum voor.

Maar ik denk dat dat de nieuwe marketing strategiën zijn (de pers/media als reclame medium gebruiken). Kijk naar Apple met hun iPhone toen die op de markt kwam was dit zo beperkt dat men niet kan volgen met de leveringen.
doeternietoe2
Member
Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 27 jan 2010, 11:56

CronoS schreef:Ik heb vorige week mijn lijn geupgrade naar ADSL Home, ik was nog een Dyn6 gebruiker
Ik ben ook nog Dyn6 gebruiker (via mijn edpnet staat dit er nog). Ik download tegen 670 kb/s.
Of ben ik dan toch ADSL Home? Zo neen, wat zijn de voordelen omdit te laten veranderen?
Ik zal zowiezo weer 1 jaar vast hangen zeker?
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”