Factuur 149eu voor huur Decoder & heb niet eens Digitale TV

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
sunchaser
Starter
Starter

Heb net een factuur ontvangen van Belgacom met daarop vermelding "Huur Decoder Tilgin V2" -> 149 euro

Euhm ... ik heb niet eens zo'n decoder.
Nice try tho. Waarschijnlijk 80% van de mensen die dit gewoon betalen zonder effe na te checken...
Dat betaal ik dus lekker niet.

Gelieve dat dan ook even in jullie administratie op te bezemen :)

accountname : ********** :)
Laatst gewijzigd door sunchaser 25 feb 2010, 16:33, in totaal 1 gewijzigd.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Sunchaser,

Gelieve te noteren dat dit geen officieel BGC forum is. Er zal dus niets met de 'klacht' die je hier gepost hebt, gebeuren.

Ben je niet akkoord, neem je best even contact op met BGC zelf. Als je gewoonweg niet betaal, ga je een hoop miserie op je hals halen
sunchaser
Starter
Starter

Ha Uzzi , good call.
Is er geen officieel BGC forum dan ? of moet ik morgen weer een uur aan de phone hangen (met de overigens steeds vriendelijke helpdesk) zoals eerder deze week ?
xedion
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 2 keer

nee en ja :lol:
Afbeelding
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Ook wel oppassen met je accountinformatie te posten op het internet. Je wilt namelijk niet dat iemand anders iets op je account gaat wijzigen of kopen.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

opzegging en decoder nooit binnengebracht, vandaar deze kost.
volgens mij volledig terecht.
en niet afkomen dat je belgacom tv nooit hebt gehad, want je hebt programma's gehuurd van belgacom tv
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

hollebollegijs schreef:opzegging en decoder nooit binnengebracht, vandaar deze kost.
en niet afkomen dat je belgacom tv nooit hebt gehad, want je hebt programma's gehuurd van belgacom tv
LOL, busted! :lol:

hollebolle - sunchaser: 1 - 0
Laatst gewijzigd door TomG 25 feb 2010, 10:46, in totaal 1 gewijzigd.
lion51
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 72 keer

Door posten van zijn accountnummer konden ingewijden eens de waarheid achterhalen.
Sommigen posten hier maar berichten om in de belangstelling te komen of hun fustraties kwijt te geraken.
Der gebeuren soms fouten bij facturatie , zelf al ondervonden maar na een telefoontje met boekhouding bij belgacom en vriendelijk het probleem uit te leggen zal in 99% de zaak wel opgelost worden.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

lion51 schreef:Door posten van zijn accountnummer konden ingewijden eens de waarheid achterhalen.
Sommigen posten hier maar berichten om in de belangstelling te komen of hun fustraties kwijt te geraken.
Der gebeuren soms fouten bij facturatie , zelf al ondervonden maar na een telefoontje met boekhouding bij belgacom en vriendelijk het probleem uit te leggen zal in 99% de zaak wel opgelost worden.
er gebeuren fouten, die gebeuren overal, maar van een fout lijkt me hier, in dit geval, geen sprake.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Steven7
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 36 keer

100 procent van de gebruikers (van de 15 ongeveer) waarvan ik weet dat ze belgacom TV hebben opgezegd krijgt achteraf factuur waarop de kost van de decoder wordt aangerekend. Als de klant het niet merkt is hij het natuurlijk kwijt. Men kan maar proberen he.
Achteraf wordt het dan wel altijd rechtgezet. Daarom dat ik ook altijd aanraad om een bewijs te vragen dat alle apparatuur is binnengebracht.
sunchaser
Starter
Starter

TomG schreef:
hollebollegijs schreef:opzegging en decoder nooit binnengebracht, vandaar deze kost.
LOL, busted! :lol:

hollebolle - sunchaser: 1 - 0
Nu val ik helemaal van m'n kruk.
'k heb die decoder netjes binnengebracht in de Belgacom winkel Woluwe Shopping Center op weet ik veel welke datum. Ergens tijdens mijn verhuis. Is zo perfect afgesproken ook met de (ik herhaal) vriendelijke jongens en meisjes van de BGC helpdesk die me netjes op tijd gebeld hebben met de reminder dat ik die box moest binnenbrengen.

Sunchaser - Hollebolle : 1 - 0 ? :) of zie ik nog iets over het hoofd ?

'k heb net helpdesk proberen bellen, maar 'k zit hier op 't werk , dus een wachttijd van 5 min kan ik me niet permitteren.
'k heb dan maar optie 7 gekozen waar je factuurnummer moet ingeven en dan sturen ze briefje waarop je verzet kan aantekenen.
Nu alleen hopen dat ze 't juiste sturen , want halverwege de ingave van m'n factuurnummer zeiden ze 'bedankt , we sturen de brief op" :p
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Heb je een ontvangstbewijsje?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
sunchaser
Starter
Starter

mjah , like I said , was net aant verhuizen , god weet waar dat ligt :(
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Toen ik decoder terug bracht heb ik van de winkel ontvangstbewijs gekregen en een paar dagen erna nog een brief van Belgacom met de bevestiging...
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”