TomG schreef:hollebollegijs schreef:opzegging en decoder nooit binnengebracht, vandaar deze kost.
volgens mij volledig terecht.
en niet afkomen dat je belgacom tv nooit hebt gehad, want je hebt programma's gehuurd van belgacom tv
LOL, busted!
hollebolle - sunchaser: 1 - 0
Nu val ik helemaal van m'n kruk.
'k heb die decoder netjes binnengebracht in de Belgacom winkel Woluwe Shopping Center op weet ik veel welke datum. Ergens tijdens mijn verhuis. Is zo perfect afgesproken ook met de (ik herhaal) vriendelijke jongens en meisjes van de BGC helpdesk die me netjes op tijd gebeld hebben met de reminder dat ik die box moest binnenbrengen.
Sunchaser - Hollebolle : 1 - 0 ?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
of zie ik nog iets over het hoofd ?
'k heb net helpdesk proberen bellen, maar 'k zit hier op 't werk , dus een wachttijd van 5 min kan ik me niet permitteren.
'k heb dan maar optie 7 gekozen waar je factuurnummer moet ingeven en dan sturen ze briefje waarop je verzet kan aantekenen.
Nu alleen hopen dat ze 't juiste sturen , want halverwege de ingave van m'n factuurnummer zeiden ze 'bedankt , we sturen de brief op"
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)