Heb net een factuur ontvangen van Belgacom met daarop vermelding "Huur Decoder Tilgin V2" -> 149 euro
Euhm ... ik heb niet eens zo'n decoder.
Nice try tho. Waarschijnlijk 80% van de mensen die dit gewoon betalen zonder effe na te checken...
Dat betaal ik dus lekker niet.
Gelieve dat dan ook even in jullie administratie op te bezemen
accountname : **********
Factuur 149eu voor huur Decoder & heb niet eens Digitale TV
-
- Elite Poster
- Berichten: 1565
- Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Sunchaser,
Gelieve te noteren dat dit geen officieel BGC forum is. Er zal dus niets met de 'klacht' die je hier gepost hebt, gebeuren.
Ben je niet akkoord, neem je best even contact op met BGC zelf. Als je gewoonweg niet betaal, ga je een hoop miserie op je hals halen
Gelieve te noteren dat dit geen officieel BGC forum is. Er zal dus niets met de 'klacht' die je hier gepost hebt, gebeuren.
Ben je niet akkoord, neem je best even contact op met BGC zelf. Als je gewoonweg niet betaal, ga je een hoop miserie op je hals halen
-
- Elite Poster
- Berichten: 1492
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Ook wel oppassen met je accountinformatie te posten op het internet. Je wilt namelijk niet dat iemand anders iets op je account gaat wijzigen of kopen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24
opzegging en decoder nooit binnengebracht, vandaar deze kost.
volgens mij volledig terecht.
en niet afkomen dat je belgacom tv nooit hebt gehad, want je hebt programma's gehuurd van belgacom tv
volgens mij volledig terecht.
en niet afkomen dat je belgacom tv nooit hebt gehad, want je hebt programma's gehuurd van belgacom tv
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2169
- Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
- Locatie: Zwevegem
- Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
- Bedankt: 106 keer
LOL, busted!hollebollegijs schreef:opzegging en decoder nooit binnengebracht, vandaar deze kost.
volgens mij volledig terecht.
en niet afkomen dat je belgacom tv nooit hebt gehad, want je hebt programma's gehuurd van belgacom tv
hollebolle - sunchaser: 1 - 0
Laatst gewijzigd door TomG 25 feb 2010, 10:46, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Premium Member
- Berichten: 605
- Lid geworden op: 12 nov 2009, 12:21
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 72 keer
Door posten van zijn accountnummer konden ingewijden eens de waarheid achterhalen.
Sommigen posten hier maar berichten om in de belangstelling te komen of hun fustraties kwijt te geraken.
Der gebeuren soms fouten bij facturatie , zelf al ondervonden maar na een telefoontje met boekhouding bij belgacom en vriendelijk het probleem uit te leggen zal in 99% de zaak wel opgelost worden.
Sommigen posten hier maar berichten om in de belangstelling te komen of hun fustraties kwijt te geraken.
Der gebeuren soms fouten bij facturatie , zelf al ondervonden maar na een telefoontje met boekhouding bij belgacom en vriendelijk het probleem uit te leggen zal in 99% de zaak wel opgelost worden.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24
er gebeuren fouten, die gebeuren overal, maar van een fout lijkt me hier, in dit geval, geen sprake.lion51 schreef:Door posten van zijn accountnummer konden ingewijden eens de waarheid achterhalen.
Sommigen posten hier maar berichten om in de belangstelling te komen of hun fustraties kwijt te geraken.
Der gebeuren soms fouten bij facturatie , zelf al ondervonden maar na een telefoontje met boekhouding bij belgacom en vriendelijk het probleem uit te leggen zal in 99% de zaak wel opgelost worden.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
-
- Premium Member
- Berichten: 560
- Lid geworden op: 07 aug 2004, 18:56
- Locatie: Veerle
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 36 keer
100 procent van de gebruikers (van de 15 ongeveer) waarvan ik weet dat ze belgacom TV hebben opgezegd krijgt achteraf factuur waarop de kost van de decoder wordt aangerekend. Als de klant het niet merkt is hij het natuurlijk kwijt. Men kan maar proberen he.
Achteraf wordt het dan wel altijd rechtgezet. Daarom dat ik ook altijd aanraad om een bewijs te vragen dat alle apparatuur is binnengebracht.
Achteraf wordt het dan wel altijd rechtgezet. Daarom dat ik ook altijd aanraad om een bewijs te vragen dat alle apparatuur is binnengebracht.
Nu val ik helemaal van m'n kruk.TomG schreef:LOL, busted!hollebollegijs schreef:opzegging en decoder nooit binnengebracht, vandaar deze kost.
volgens mij volledig terecht.
en niet afkomen dat je belgacom tv nooit hebt gehad, want je hebt programma's gehuurd van belgacom tv
hollebolle - sunchaser: 1 - 0
'k heb die decoder netjes binnengebracht in de Belgacom winkel Woluwe Shopping Center op weet ik veel welke datum. Ergens tijdens mijn verhuis. Is zo perfect afgesproken ook met de (ik herhaal) vriendelijke jongens en meisjes van de BGC helpdesk die me netjes op tijd gebeld hebben met de reminder dat ik die box moest binnenbrengen.
Sunchaser - Hollebolle : 1 - 0 ? of zie ik nog iets over het hoofd ?
'k heb net helpdesk proberen bellen, maar 'k zit hier op 't werk , dus een wachttijd van 5 min kan ik me niet permitteren.
'k heb dan maar optie 7 gekozen waar je factuurnummer moet ingeven en dan sturen ze briefje waarop je verzet kan aantekenen.
Nu alleen hopen dat ze 't juiste sturen , want halverwege de ingave van m'n factuurnummer zeiden ze 'bedankt , we sturen de brief op"
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Toen ik decoder terug bracht heb ik van de winkel ontvangstbewijs gekregen en een paar dagen erna nog een brief van Belgacom met de bevestiging...