Ik weet niet goed waar ik dit moet plaatsen maar omdat het deels over scarlet gaat plaats ik het hier.
Ik heb x aantal tijd geleden een verhuis aangevraagd aan Belgacom voor de verhuis van een telefoonlijn en een verhuis aangevraagd ( telefonisch ) bij scarlet om mijn ADSL te verhuizen naar mijn nieuw adres.
Belgacom is keurig komen aankloppen en heeft de telefoonlijn netjes binnengebracht in huis - ik heb nu telefoonaansluiting.
Ik heb ook gemeld dat ik de telefoon gebruik voor mijn scarlet ADSL aansluiting, persoon die de telefoon kwam aansluiten wist van niks.
Er zijn nu 2 draadjes aangesloten op de belgacom wandbox op de telefoon connector ( niet de ADSL connector in de box )
Scarlet beweerd niks van de verhuis te weten en meld mij dit aan te vragen via een online form , welke enkele dagen geleden gebeurd is en waarvan ik bericht heb gekregen dat alles in orde zou moeten zijn.
Bij deze het berichtje van Scarlet
Nu steek ik mijn modem in de belgacom wandbox maar ik krijg geen ADSL signaal.Geachte XXXXXXXX,
Klantennummer: XXXXXXX
Betreft: Verhuis Scarlet ADSL
We hebben uw aanvraag voor de verhuis van uw ADSL-abonnement goed ontvangen.
Scarlet ADSL maakt gebruik van uw Belgacom telefoonlijn. Om uw telefoonlijn (met eventuele opties) te verhuizen dient u naar een Belgacom Teleboetiek in uw buurt te gaan en de verhuis van uw telefoonlijn aan te vragen. Uw Scarlet ADSL wordt dan automatisch mee verhuisd.
Vergeet niet nadat u verhuisd bent uw adres nog aan te passen via http://mijn.scarlet.be.
Met vriendelijke groeten,
De Scarlet Helpdesk
Raadpleeg http://support.scarlet.be, uw eerste hulp bij al onze producten en diensten!
wat doe ik verkeerd ? Het is toch maar gewoon inpluggen of niet ? (ik heb zo een ADSL/PHONE splittertje welke altijd al heeft gewerkt )
moeten er nog andere draadjes aangesloten worden om de ADSL te doen werken ?
moet ik de draadjes in de wandbox van belgacom eens verwisselen en inpluggen op de ADSL connector ? ( ga ik dan nog telefoon hebben ? )
alvast bedankt om te reageren.
Vriendelijke groeten
Digger