Krijg Dommel niet meer aan de praat

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
tomswaelen
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 sep 2009, 23:10

Ik heb een gewoon Netconnect abonnement, dat ik niet meer aan de praat krijg vanaf deze ochtend. Deze voormiddag ineens de geest gegeven (wat wel meer voorkomt, vooral na een stroompanne), en meestal morrel ik dan wat met instellingen tot het in orde is. Dit keer lukt het echter niet.

Ik heb een Linksys AG241 modem/router (of switch) combinatie, maar het lukt me niet om alles aan de praat te krijgen. De verbinding zelf (met Dommel) lukt altijd, en op de DHCP Client Table zie ik ook altijd de twee pc’s hier thuis, maar bij Gateway blijft hij ‘Down’ zeggen. Als ik probeer te contacteren doet hij ofwel niets, slaat hij vast, of geeft de webinterface een Page not found (404). Zoals ik het interpreteer: de verbinding met Dommel lukt, de PC's in het netwerk kunnen met de router verbinding, maar daar houdt het op.

Het toeval wil dan nog dat ik als backup een simpele ADSL-modem heb liggen, maar daar lukt het ook niet mee.

Ik heb alle instellingen (PPPoE, PCI, PVC, Mixed, enz) in de router ingevoerd zoals het elders op dit forum staat, maar het lukt gewoon niet. Bovendien geeft de (webinterface van de) router om de haverklap doodeenvoudig een Page Not Found-foutmelding. Zou het toch aan de router liggen? Maar waarom lukt het met die model dan ook niet?

Ik ben erover aan het denken om gewoon de hele boel buiten te kieperen en wireless te gaan, dat heb ik sowieso toch nodig op mijn eigen appartement. Aangezien ik niet denk dat het aan de buitengaande verbinding naar Dommel ligt, misschien dé gemakkelijkste oplossing? :-)

Ik surf nu overigens via een verbinding via mijn GSM, maar dat is uiteraard nogal duur.
Klant
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 01 apr 2009, 00:42

Heb ik ook eens voorgehad, behalve dat er geen stroompanne of zo was. Verbinding van PC naar modem was in orde, instellingen op de modem waren niet veranderd, maar ineens werkte het niet meer. Had Dommel er niets beters op gevonden dan mij af te sluiten, omdat ik zogezegd m'n rekening (die een maand te vroeg kwam) niet betaald had. Sluiten ze je op'n vrijdagavond rond 21:30 voor af. Zit je'n gans weekend zonder internet en heb je je hele setup ondersteboven gehaald en je broer z'n avond verdaan door langs te komen met'n laptop om te zien of't aan m'n PC ligt.
tomswaelen
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 sep 2009, 23:10

Klant schreef:Heb ik ook eens voorgehad, behalve dat er geen stroompanne of zo was. Verbinding van PC naar modem was in orde, instellingen op de modem waren niet veranderd, maar ineens werkte het niet meer. Had Dommel er niets beters op gevonden dan mij af te sluiten, omdat ik zogezegd m'n rekening (die een maand te vroeg kwam) niet betaald had. Sluiten ze je op'n vrijdagavond rond 21:30 voor af. Zit je'n gans weekend zonder internet en heb je je hele setup ondersteboven gehaald en je broer z'n avond verdaan door langs te komen met'n laptop om te zien of't aan m'n PC ligt.


Ik denk eerlijk gezegd niet dat het hieraan ligt (alhoewel: geen IP krijgen van Dommel zou een symptoom kunnen zijn), maar ik ga morgen voor de zekerheid toch eens bellen...
dmi
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 44
Lid geworden op: 28 aug 2009, 08:16

als ge verbinding hebt met internet via de gsm, kunt ge de crm van dommel raadplegen en kijken of de link up is of niet eh ... kunt ge daar gelijk uw gegevens en betalingen en status bekijken :)
tomswaelen
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 sep 2009, 23:10

dmi schreef:als ge verbinding hebt met internet via de gsm, kunt ge de crm van dommel raadplegen en kijken of de link up is of niet eh ... kunt ge daar gelijk uw gegevens en betalingen en status bekijken :)



Wist ik al, daar zag ik dus geen problemen...
tomswaelen
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 sep 2009, 23:10

tomswaelen schreef:
dmi schreef:als ge verbinding hebt met internet via de gsm, kunt ge de crm van dommel raadplegen en kijken of de link up is of niet eh ... kunt ge daar gelijk uw gegevens en betalingen en status bekijken :)



Wist ik al, daar zag ik dus geen problemen...


Ook met een nieuwe router (en nieuwe kabels) geen oplossing. Het lijkt alsof de DSL-verbinding werkt, de PC's verbinding kunnen maken met de router, maar dat de gateway niet werkt.

Of zou het toch aan Dommel liggen? Iemand vertelde me dat Belgacom in het weekend met zijn ADSL-lijnen heeft liggen spelen...
Klant
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 01 apr 2009, 00:42

DNS al eens nagekeken? Als je naar Google's IP (74.125.77.104) kan pingen, is't iets anders. Als dat niet gaat, zit je met'n DNS-probleem. Daar zijn ze bij Dommel ook goed in.
manu
Pro Member
Pro Member
Berichten: 230
Lid geworden op: 11 nov 2008, 08:30
Bedankt: 4 keer

installeer OpenDNS: 208.67.222.222 and 208.67.220.220
vanhage
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 jan 2008, 08:51

Hoi,

Ik heb sinds maandagavond hetzelfde probleem, nog steeds DSL signaal maar plots geen Internet (Gateway="Down"). Ik zit ook op het Belgacom ADSL2+ netwerk (12Mbit), vermoedelijk ligt daar het probleem. Heb trouwens altijd perfecte snelheden gehaald.

Ik heb gisteravond ticket geopend bij Dommel, best hetzelfde doen denk ik zo.

Hopelijk is alles snel terug in orde, ik post wel een update op dit forum.

mvg,
Gert
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

Hebben jullie dat meestal 's avonds / rond middernacht?
Vermoed dat ik hetzelfde probleem heb.



viewtopic.php?f=57&t=24080
vanhage
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 jan 2008, 08:51

decat schreef:Hebben jullie dat meestal 's avonds / rond middernacht?
Vermoed dat ik hetzelfde probleem heb.

viewtopic.php?f=57&t=24080


Het laatste jaar twee maal, telkens rond 18.00u maar tegen 19.00u opgelost. Nu echter toch al zo'n 24 uur. Nog geen reply van Dommel
ontvangen.

Ik denk dat er idd iets mis is met een of meerdere centrales. Ik woon in het Antwerpse.
tomswaelen
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 sep 2009, 23:10

vanhage schreef:
decat schreef:Hebben jullie dat meestal 's avonds / rond middernacht?
Vermoed dat ik hetzelfde probleem heb.

viewtopic.php?f=57&t=24080


Het laatste jaar twee maal, telkens rond 18.00u maar tegen 19.00u opgelost. Nu echter toch al zo'n 24 uur. Nog geen reply van Dommel
ontvangen.

Ik denk dat er idd iets mis is met een of meerdere centrales. Ik woon in het Antwerpse.


Ik woon in de Kempen... Nu, ik overweeg sowieso toch al om over te stappen naar Telenet (in combinatie met TV en eventueel telefoon). Dat bespaart ons 32 EUR per maand.
vanhage
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 jan 2008, 08:51

tomswaelen schreef:
vanhage schreef:
decat schreef:Hebben jullie dat meestal 's avonds / rond middernacht?
Vermoed dat ik hetzelfde probleem heb.

viewtopic.php?f=57&t=24080


Het laatste jaar twee maal, telkens rond 18.00u maar tegen 19.00u opgelost. Nu echter toch al zo'n 24 uur. Nog geen reply van Dommel
ontvangen.

Ik denk dat er idd iets mis is met een of meerdere centrales. Ik woon in het Antwerpse.


Ik woon in de Kempen... Nu, ik overweeg sowieso toch al om over te stappen naar Telenet (in combinatie met TV en eventueel telefoon). Dat bespaart ons 32 EUR per maand.


Ik ben best wel tevreden van Dommel, was vroeger Telenet klant, maar overgestapt omwille vd limieten. Het laatste jaar snelle & stabiele verbinding.

Net nog effe gebeld en zou waarschijnlijk gedurende de loop van de dag in orde komen. Moet eerlijk zeggen dat de bereikbaarheid vd helpdesk stukken beter is dan vroeger.
Klant
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 01 apr 2009, 00:42

Da's logisch ook. Het grootste deel van de mensen met problemen die naar de helpdesk belden, zijn al de zever beu en zijn bij Dommel weggetrokken.
tomswaelen
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 sep 2009, 23:10

vanhage schreef:
tomswaelen schreef:
vanhage schreef:
Ik woon in de Kempen... Nu, ik overweeg sowieso toch al om over te stappen naar Telenet (in combinatie met TV en eventueel telefoon). Dat bespaart ons 32 EUR per maand.


Ik ben best wel tevreden van Dommel, was vroeger Telenet klant, maar overgestapt omwille vd limieten. Het laatste jaar snelle & stabiele verbinding.

Net nog effe gebeld en zou waarschijnlijk gedurende de loop van de dag in orde komen. Moet eerlijk zeggen dat de bereikbaarheid vd helpdesk stukken beter is dan vroeger.


Nou, we zijn ondertussen 's avonds en nog steeds niets opgelost...
vanhage
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 jan 2008, 08:51

Goed, we zijn 48 uur verder en nog steeds geen oplossing/internet. En ik ben blijkbaar toch niet de enige...

'k ga seffens nog eens bellen, als ze wakker zijn :-)
Piru
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 11 jun 2007, 09:48
Locatie: Merksem
Contacteer:

Ik heb al 2x gebeld met hetzelfde probleem. Is sinds maandag dat ik geen internetconnectie maak hoewel ik wel een DSL signaal heb. Woon ook in het Antwerpse (Maria-ter-Heide). Ze gaven één of andere vage uitleg over inloggen op het Belgacom netwerk en dat het allemaa snel opgelost zou zijn. Niet dus!
ronyboy
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 sep 2009, 14:44

Ik heb ook sinds maandag deze problemen, regio Sint-Niklaas.

Is er wel een alternatief voor dommel? ik verbruik minimaal rond de 900 gig per maand
ik heb netconnect en boost pakket voor 35 + 6 = 41 Euro.

en ik haal natuurlijk het grootste deel van newsgroepen is in de prijs inbegrepen.


Voor de rest redelijk tevreden van dommel. ondanks de slechte of gewoon geen ondersteuning, probleem ligt altijd bij iemand anders volgens hun.
hanzo
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 08 aug 2005, 16:09

Hier ook geen internet sinds dinsdag (regio Antwerpen, Kalmthout)
Piru
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 11 jun 2007, 09:48
Locatie: Merksem
Contacteer:

Naar't schijnt is het bij mij thuis in orde atm.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

ronyboy schreef:Is er wel een alternatief voor dommel? ik verbruik minimaal rond de 900 gig per maand
ik heb netconnect en boost pakket voor 35 + 6 = 41 Euro.

en ik haal natuurlijk het grootste deel van newsgroepen is in de prijs inbegrepen.


En hoeveel illegale gig zijn dat dan? :cop: :bang: Als je dit leest zou je zo zeggen lang leve de data limieten :angel: :banana:
stefstan
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 sep 2009, 10:09

ik ben reeds een jaar klant bij dommel tot nu toe nog geen problemen gehad
tot maandag avond geen internet meer
de volgende dag een ticket aangevraagd maar ik heb tot nu nog niets van hun gehoord
en nog steeds geen internet, ik ben van de regio hasselt
ik ga rond 17uur nog eens kontakt opnemen bij dommel
vanhage
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 jan 2008, 08:51

ronyboy schreef:Ik heb ook sinds maandag deze problemen, regio Sint-Niklaas.

Is er wel een alternatief voor dommel? ik verbruik minimaal rond de 900 gig per maand
ik heb netconnect en boost pakket voor 35 + 6 = 41 Euro.

en ik haal natuurlijk het grootste deel van newsgroepen is in de prijs inbegrepen.


Voor de rest redelijk tevreden van dommel. ondanks de slechte of gewoon geen ondersteuning, probleem ligt altijd bij iemand anders volgens hun.


'k zou bij Dommel blijven als ik van jou was . Andere ISP's hebben ofwel een ferme limiet (Belgacom: "voor intensief Internet gebruik" 60GB! :roll: -> en dan zijn er die klagen over Telenet!) ofwel een Fair User Policy zoals Tele2.

Ik vrees dat je zo'n FUP zou schenden met 900 Gb (ik oordeel niet hé :-) ). Ik denk dat je maximum dan zo'n 300 à 400GB zou mogen verbruiken.
Klant
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 01 apr 2009, 00:42

Wat heb jij allemaal te downloaden, dat het elke maand rond de 900Gb is? :? Op een gegeven moment zit je toch door alle films/TV-shows/anime/muziek/games/aps/etc. door, zeker tegen dat tempo?
hanzo
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 27
Lid geworden op: 08 aug 2005, 16:09

hier werkt het terug :banana:
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Klant schreef:Wat heb jij allemaal te downloaden, dat het elke maand rond de 900Gb is? :? Op een gegeven moment zit je toch door alle films/TV-shows/anime/muziek/games/aps/etc. door, zeker tegen dat tempo?

Leven en laten leven, hé.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
dendemen2004
Plus Member
Plus Member
Berichten: 167
Lid geworden op: 17 maa 2007, 11:54
Locatie: 3910 / Neerpelt
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Muziekbos schreef:
ronyboy schreef:Is er wel een alternatief voor dommel? ik verbruik minimaal rond de 900 gig per maand
ik heb netconnect en boost pakket voor 35 + 6 = 41 Euro.

en ik haal natuurlijk het grootste deel van newsgroepen is in de prijs inbegrepen.


En hoeveel illegale gig zijn dat dan? :cop: :bang: Als je dit leest zou je zo zeggen lang leve de data limieten :angel: :banana:


Al zou het 900gig illigaal zijn moet hij dat toch zelf weten :roll:
Klant
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 01 apr 2009, 00:42

Goztow schreef:
Klant schreef:Wat heb jij allemaal te downloaden, dat het elke maand rond de 900Gb is? :? Op een gegeven moment zit je toch door alle films/TV-shows/anime/muziek/games/aps/etc. door, zeker tegen dat tempo?

Leven en laten leven, hé.

Ik bedoelde het niet negatief, hoor. 'k Kan me gewoon niet inbeelden dat je elke maand steevast rond de 900Gb downloadt. Da's zoals elke maan een sectie van de videotheek of bibliotheek of zo door te nemen. Na een tijd heb je alles gezien/gelezen. Wat hij precies downloadt, zijn mijn zaken niet, en het interesseert me ook niet. 'k Ben gewoon nieuwsgierig naar hoe je steevast rond de 900Gb/maand kan zitten.
Gebruikersavatar
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1247
Lid geworden op: 10 sep 2007, 19:37
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer

bluray rips
Burny
Pro Member
Pro Member
Berichten: 268
Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
Locatie: Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 1 keer

@ Ts: woon jij toevallig in Zolder? Hier valt Dommel sinds zondag ook regelmatig voor langere periodes weg. En niet alleen Dommel, ook Belgacom. Ik krijg dagelijks telefoons van familie, het lijkt echt een probleem te zijn met ADSL int algemeen hier in Zolder.
tomswaelen
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 sep 2009, 23:10

Burny schreef:@ Ts: woon jij toevallig in Zolder? Hier valt Dommel sinds zondag ook regelmatig voor langere periodes weg. En niet alleen Dommel, ook Belgacom. Ik krijg dagelijks telefoons van familie, het lijkt echt een probleem te zijn met ADSL int algemeen hier in Zolder.


Nee, in Dessel (Kempen). Het is hier nog altijd niet in orde overigens.
stefstan
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 sep 2009, 10:09

ik heb daar straks 17h telefonisch kontact gehad met dommel (wel 15min aan de tel moeten wachten eer dat ik iemand aan de lijn kreeg)
hij beloofde mij dat hij een grotere prioriteit ging geven aan mijn probleem en dat het misschien morgen vrijdag zou opgelost zijn
tot mijn verbazing had ik om 19h terug internet , alhoewel ik soms vermoed dat de snelheid iets trager is
ik heb een vermoeden dat zij bezig zijn met de omschakeling van cityconnect :: adsl2+ , want ik heb gezien dat ik hier
ook aansluitbaar op ben ,streek rond hasselt
vandaar misschien die uitval
Gra
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 20 feb 2007, 18:04

hmmm
heel de week al heb ik ook regelmatig problemen betreffende Netconnect adsl2+. Bij disconnects wordt ik niet meer direct terug verbonden (wat voorheen toch zo was) maar ervaar ik downtime van 3-6u ofzo. Zone 03 Waasland. Heel vervelend.
vanhage
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 jan 2008, 08:51

Update: nog steeds geen Internet, mijn ticket staat nu wel op prioriteit 1.

't zal duidelijk niet vanzelf in orde komen, hopelijk vandaag terug Internet want anders ik heb een donkerbruin vermoeden dat er dit weekend niet echt schot in de zaak zal komen.
rogelsanchez
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 sep 2009, 08:29

Ik hen sinds ongeveer 1 jaar een Homeconnect aansluiting (overgestapt van Telenet)

Dinsdag 22/09 waren mijn telefoon (2 lijnen) en internet (2 computers) volledig dood. Dat gebeurt zo om de maand bij Dommel, maar tot nu toe kon ik dat probleem telkens oplossen door mijn modem te herstarten. Vervelend dus, maar niet dodelijk. Dinsdag heb ik dat bijgevolg ook geprobeerd, maar na 10x opstarten nog steeds niets.

Woensdag morgen 23/09 nog steeds niets, dus heb ik rond 7:30 een ticket gelogd bij de helpdesk (via mijn computer op het werk). Vermits er blijkbaar niets gebeurde heb ik enkele malen getelefoneerd en telkens kreeg ik te horen dat de techniekers bezig waren met mijn probleem en dat er mij zeker iemand zou telefoneren op mij GSM. Men kon mij alleen niet zeggen waneer dit zou gebeuren.

Gisteren 24/09 werd ik in de namiddag inderdaad getelefoneerd. De technieker stelde mij enkele vragen (o.a. of ik iets aan de modem had veranderd) en gaf mij toen een 5 stappen plan om de modem te resetten en alles opnieuw te activeren. Volgens hem zou dit zeker het probleem oplossen.

Gisteren avond 24/09 hebben ik zorgvuldig alle stappen uitgevoerd. Alles werkte perfect tot de Dommel software de modem zou detecteren: daar bleef alles hangen. Geen paniek, alles nogmaals geprobeerd, maaar met hetzelfde resultaat: wel verbinding met de modem, maar niet met Dommel.

Ik ga nu opnieuw met de helpdesk contact opnemen, maar ik heb hier een slecht gevoel bij. Als ik even lang moet wachten tot die technieker mij contacteerd dan kan ik pas volgende maandag iets verwachten.

Ik begrijp trouwens niet dat er bij Dommel niemand beschikbaar is als de mensen thuis zijn ('s avonds of op zaterdag), zoals bij andere helpdesken. Waarom moet ik alles vanop mijn werk regelen? Ik heb een drukke baan en dit komt mij allemaal heel ongelegen, vooral nu ook mijn VPN niet meer werkt.
vanhage
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 jan 2008, 08:51

Ik denk dat er op dit moment tientallen mensen zijn die sinds maandagavond zonder Internet zitten.

Het ziet er echt niet goed uit :-(

'k ben het beu. Wat ik niet begrijp is dat er totaal geen communicatie is over deze problemen. Misschien moeten we maar eens de pers inlichten, een header zoals "Dommel reeds een week plat" zou misschien wat mensen wakker schudden :evil:
rogelsanchez
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 sep 2009, 08:29

vanhage schreef:Ik denk dat er op dit moment tientallen mensen zijn die sinds maandagavond zonder Internet zitten.

Het ziet er echt niet goed uit :-(

'k ben het beu. Wat ik niet begrijp is dat er totaal geen communicatie is over deze problemen. Misschien moeten we maar eens de pers inlichten, een header zoals "Dommel reeds een week plat" zou misschien wat mensen wakker schudden :evil:


Volgens de Dommel helpdesk ben ik de enige, maar als ik dit forum lees dan denk ik dat zij mij iets proberen wijs te maken, en daar heb ik een grondige hekel aan. Ik ga het hier in elk geval niet bij laten. Ten eerste ga ik geen faktuur betalen voor diensten die ik niet gekregen heb (ik heb de Dommel boekhouding al verwittigd), en ten tweede ga ik actief rondkijken naar een andere mogelijke provider. gelukkig ben ik weg bij telenet en kan ik nu overal naartoe.
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

rogelsanchez schreef:Ten eerste ga ik geen faktuur betalen voor diensten die ik niet gekregen heb (ik heb de Dommel boekhouding al verwittigd), ....


Denk eraan ... factuur niet betaald bij Dommel is automatisch afgesloten. Dat hebben ze in het verleden al meer dan genoeg bewezen.
ronyboy
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 sep 2009, 14:44

rogelsanchez schreef:
Ten eerste ga ik geen faktuur betalen voor diensten die ik niet gekregen heb (ik heb de Dommel boekhouding al verwittigd), ....

Denk eraan ... factuur niet betaald bij Dommel is automatisch afgesloten. Dat hebben ze in het verleden al meer dan genoeg bewezen.


Das waar dat is het enigste dat wel blijft werken met dommel en fakturen opsturen om zo snel mogelijk te betalen.

Rony
vanhage
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 jan 2008, 08:51

Update:

Blijkbaar is er deze week vanalles mis gelopen in sommige Belgacom centrales. Deze problemen zouden vandaag en morgen stilaan opgelost moeten zijn. Het zou kunnen dat een een hele poos duurt vooraleer de modem connectie kan maken (lees: tot zo'n 6 uurtjes). Vooral LinkSys modems blijken dit probleem te hebben. Eens een connectie zou er zich geen probleem meer voordoen.

Dus best uw modem opzetten en wachten tot het in orde komt. Check wel of ie op "Keep Alive" staat, mijne staat nog op "Connect on Demand", dat ga ik straks veranderen.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”