Krijg Dommel niet meer aan de praat
-
- Starter
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 21 sep 2009, 23:10
Ik heb een gewoon Netconnect abonnement, dat ik niet meer aan de praat krijg vanaf deze ochtend. Deze voormiddag ineens de geest gegeven (wat wel meer voorkomt, vooral na een stroompanne), en meestal morrel ik dan wat met instellingen tot het in orde is. Dit keer lukt het echter niet.
Ik heb een Linksys AG241 modem/router (of switch) combinatie, maar het lukt me niet om alles aan de praat te krijgen. De verbinding zelf (met Dommel) lukt altijd, en op de DHCP Client Table zie ik ook altijd de twee pc’s hier thuis, maar bij Gateway blijft hij ‘Down’ zeggen. Als ik probeer te contacteren doet hij ofwel niets, slaat hij vast, of geeft de webinterface een Page not found (404). Zoals ik het interpreteer: de verbinding met Dommel lukt, de PC's in het netwerk kunnen met de router verbinding, maar daar houdt het op.
Het toeval wil dan nog dat ik als backup een simpele ADSL-modem heb liggen, maar daar lukt het ook niet mee.
Ik heb alle instellingen (PPPoE, PCI, PVC, Mixed, enz) in de router ingevoerd zoals het elders op dit forum staat, maar het lukt gewoon niet. Bovendien geeft de (webinterface van de) router om de haverklap doodeenvoudig een Page Not Found-foutmelding. Zou het toch aan de router liggen? Maar waarom lukt het met die model dan ook niet?
Ik ben erover aan het denken om gewoon de hele boel buiten te kieperen en wireless te gaan, dat heb ik sowieso toch nodig op mijn eigen appartement. Aangezien ik niet denk dat het aan de buitengaande verbinding naar Dommel ligt, misschien dé gemakkelijkste oplossing?
Ik surf nu overigens via een verbinding via mijn GSM, maar dat is uiteraard nogal duur.
Ik heb een Linksys AG241 modem/router (of switch) combinatie, maar het lukt me niet om alles aan de praat te krijgen. De verbinding zelf (met Dommel) lukt altijd, en op de DHCP Client Table zie ik ook altijd de twee pc’s hier thuis, maar bij Gateway blijft hij ‘Down’ zeggen. Als ik probeer te contacteren doet hij ofwel niets, slaat hij vast, of geeft de webinterface een Page not found (404). Zoals ik het interpreteer: de verbinding met Dommel lukt, de PC's in het netwerk kunnen met de router verbinding, maar daar houdt het op.
Het toeval wil dan nog dat ik als backup een simpele ADSL-modem heb liggen, maar daar lukt het ook niet mee.
Ik heb alle instellingen (PPPoE, PCI, PVC, Mixed, enz) in de router ingevoerd zoals het elders op dit forum staat, maar het lukt gewoon niet. Bovendien geeft de (webinterface van de) router om de haverklap doodeenvoudig een Page Not Found-foutmelding. Zou het toch aan de router liggen? Maar waarom lukt het met die model dan ook niet?
Ik ben erover aan het denken om gewoon de hele boel buiten te kieperen en wireless te gaan, dat heb ik sowieso toch nodig op mijn eigen appartement. Aangezien ik niet denk dat het aan de buitengaande verbinding naar Dommel ligt, misschien dé gemakkelijkste oplossing?
Ik surf nu overigens via een verbinding via mijn GSM, maar dat is uiteraard nogal duur.
Heb ik ook eens voorgehad, behalve dat er geen stroompanne of zo was. Verbinding van PC naar modem was in orde, instellingen op de modem waren niet veranderd, maar ineens werkte het niet meer. Had Dommel er niets beters op gevonden dan mij af te sluiten, omdat ik zogezegd m'n rekening (die een maand te vroeg kwam) niet betaald had. Sluiten ze je op'n vrijdagavond rond 21:30 voor af. Zit je'n gans weekend zonder internet en heb je je hele setup ondersteboven gehaald en je broer z'n avond verdaan door langs te komen met'n laptop om te zien of't aan m'n PC ligt.
-
- Starter
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 21 sep 2009, 23:10
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het hieraan ligt (alhoewel: geen IP krijgen van Dommel zou een symptoom kunnen zijn), maar ik ga morgen voor de zekerheid toch eens bellen...Klant schreef:Heb ik ook eens voorgehad, behalve dat er geen stroompanne of zo was. Verbinding van PC naar modem was in orde, instellingen op de modem waren niet veranderd, maar ineens werkte het niet meer. Had Dommel er niets beters op gevonden dan mij af te sluiten, omdat ik zogezegd m'n rekening (die een maand te vroeg kwam) niet betaald had. Sluiten ze je op'n vrijdagavond rond 21:30 voor af. Zit je'n gans weekend zonder internet en heb je je hele setup ondersteboven gehaald en je broer z'n avond verdaan door langs te komen met'n laptop om te zien of't aan m'n PC ligt.
-
- Starter
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 21 sep 2009, 23:10
dmi schreef:als ge verbinding hebt met internet via de gsm, kunt ge de crm van dommel raadplegen en kijken of de link up is of niet eh ... kunt ge daar gelijk uw gegevens en betalingen en status bekijken
Wist ik al, daar zag ik dus geen problemen...
-
- Starter
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 21 sep 2009, 23:10
Ook met een nieuwe router (en nieuwe kabels) geen oplossing. Het lijkt alsof de DSL-verbinding werkt, de PC's verbinding kunnen maken met de router, maar dat de gateway niet werkt.tomswaelen schreef:dmi schreef:als ge verbinding hebt met internet via de gsm, kunt ge de crm van dommel raadplegen en kijken of de link up is of niet eh ... kunt ge daar gelijk uw gegevens en betalingen en status bekijken
Wist ik al, daar zag ik dus geen problemen...
Of zou het toch aan Dommel liggen? Iemand vertelde me dat Belgacom in het weekend met zijn ADSL-lijnen heeft liggen spelen...
Hoi,
Ik heb sinds maandagavond hetzelfde probleem, nog steeds DSL signaal maar plots geen Internet (Gateway="Down"). Ik zit ook op het Belgacom ADSL2+ netwerk (12Mbit), vermoedelijk ligt daar het probleem. Heb trouwens altijd perfecte snelheden gehaald.
Ik heb gisteravond ticket geopend bij Dommel, best hetzelfde doen denk ik zo.
Hopelijk is alles snel terug in orde, ik post wel een update op dit forum.
mvg,
Gert
Ik heb sinds maandagavond hetzelfde probleem, nog steeds DSL signaal maar plots geen Internet (Gateway="Down"). Ik zit ook op het Belgacom ADSL2+ netwerk (12Mbit), vermoedelijk ligt daar het probleem. Heb trouwens altijd perfecte snelheden gehaald.
Ik heb gisteravond ticket geopend bij Dommel, best hetzelfde doen denk ik zo.
Hopelijk is alles snel terug in orde, ik post wel een update op dit forum.
mvg,
Gert
Het laatste jaar twee maal, telkens rond 18.00u maar tegen 19.00u opgelost. Nu echter toch al zo'n 24 uur. Nog geen reply van Dommeldecat schreef:Hebben jullie dat meestal 's avonds / rond middernacht?
Vermoed dat ik hetzelfde probleem heb.
http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=57&t=24080
ontvangen.
Ik denk dat er idd iets mis is met een of meerdere centrales. Ik woon in het Antwerpse.
-
- Starter
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 21 sep 2009, 23:10
Ik woon in de Kempen... Nu, ik overweeg sowieso toch al om over te stappen naar Telenet (in combinatie met TV en eventueel telefoon). Dat bespaart ons 32 EUR per maand.vanhage schreef:Het laatste jaar twee maal, telkens rond 18.00u maar tegen 19.00u opgelost. Nu echter toch al zo'n 24 uur. Nog geen reply van Dommeldecat schreef:Hebben jullie dat meestal 's avonds / rond middernacht?
Vermoed dat ik hetzelfde probleem heb.
http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=57&t=24080
ontvangen.
Ik denk dat er idd iets mis is met een of meerdere centrales. Ik woon in het Antwerpse.
Ik ben best wel tevreden van Dommel, was vroeger Telenet klant, maar overgestapt omwille vd limieten. Het laatste jaar snelle & stabiele verbinding.tomswaelen schreef:Ik woon in de Kempen... Nu, ik overweeg sowieso toch al om over te stappen naar Telenet (in combinatie met TV en eventueel telefoon). Dat bespaart ons 32 EUR per maand.vanhage schreef:Het laatste jaar twee maal, telkens rond 18.00u maar tegen 19.00u opgelost. Nu echter toch al zo'n 24 uur. Nog geen reply van Dommeldecat schreef:Hebben jullie dat meestal 's avonds / rond middernacht?
Vermoed dat ik hetzelfde probleem heb.
http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=57&t=24080
ontvangen.
Ik denk dat er idd iets mis is met een of meerdere centrales. Ik woon in het Antwerpse.
Net nog effe gebeld en zou waarschijnlijk gedurende de loop van de dag in orde komen. Moet eerlijk zeggen dat de bereikbaarheid vd helpdesk stukken beter is dan vroeger.
-
- Starter
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 21 sep 2009, 23:10
Nou, we zijn ondertussen 's avonds en nog steeds niets opgelost...vanhage schreef:tomswaelen schreef:Ik ben best wel tevreden van Dommel, was vroeger Telenet klant, maar overgestapt omwille vd limieten. Het laatste jaar snelle & stabiele verbinding.vanhage schreef:
Ik woon in de Kempen... Nu, ik overweeg sowieso toch al om over te stappen naar Telenet (in combinatie met TV en eventueel telefoon). Dat bespaart ons 32 EUR per maand.
Net nog effe gebeld en zou waarschijnlijk gedurende de loop van de dag in orde komen. Moet eerlijk zeggen dat de bereikbaarheid vd helpdesk stukken beter is dan vroeger.
Ik heb al 2x gebeld met hetzelfde probleem. Is sinds maandag dat ik geen internetconnectie maak hoewel ik wel een DSL signaal heb. Woon ook in het Antwerpse (Maria-ter-Heide). Ze gaven één of andere vage uitleg over inloggen op het Belgacom netwerk en dat het allemaa snel opgelost zou zijn. Niet dus!
Ik heb ook sinds maandag deze problemen, regio Sint-Niklaas.
Is er wel een alternatief voor dommel? ik verbruik minimaal rond de 900 gig per maand
ik heb netconnect en boost pakket voor 35 + 6 = 41 Euro.
en ik haal natuurlijk het grootste deel van newsgroepen is in de prijs inbegrepen.
Voor de rest redelijk tevreden van dommel. ondanks de slechte of gewoon geen ondersteuning, probleem ligt altijd bij iemand anders volgens hun.
Is er wel een alternatief voor dommel? ik verbruik minimaal rond de 900 gig per maand
ik heb netconnect en boost pakket voor 35 + 6 = 41 Euro.
en ik haal natuurlijk het grootste deel van newsgroepen is in de prijs inbegrepen.
Voor de rest redelijk tevreden van dommel. ondanks de slechte of gewoon geen ondersteuning, probleem ligt altijd bij iemand anders volgens hun.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1403
- Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
En hoeveel illegale gig zijn dat dan? Als je dit leest zou je zo zeggen lang leve de data limietenronyboy schreef: Is er wel een alternatief voor dommel? ik verbruik minimaal rond de 900 gig per maand
ik heb netconnect en boost pakket voor 35 + 6 = 41 Euro.
en ik haal natuurlijk het grootste deel van newsgroepen is in de prijs inbegrepen.
ik ben reeds een jaar klant bij dommel tot nu toe nog geen problemen gehad
tot maandag avond geen internet meer
de volgende dag een ticket aangevraagd maar ik heb tot nu nog niets van hun gehoord
en nog steeds geen internet, ik ben van de regio hasselt
ik ga rond 17uur nog eens kontakt opnemen bij dommel
tot maandag avond geen internet meer
de volgende dag een ticket aangevraagd maar ik heb tot nu nog niets van hun gehoord
en nog steeds geen internet, ik ben van de regio hasselt
ik ga rond 17uur nog eens kontakt opnemen bij dommel
'k zou bij Dommel blijven als ik van jou was . Andere ISP's hebben ofwel een ferme limiet (Belgacom: "voor intensief Internet gebruik" 60GB! -> en dan zijn er die klagen over Telenet!) ofwel een Fair User Policy zoals Tele2.ronyboy schreef:Ik heb ook sinds maandag deze problemen, regio Sint-Niklaas.
Is er wel een alternatief voor dommel? ik verbruik minimaal rond de 900 gig per maand
ik heb netconnect en boost pakket voor 35 + 6 = 41 Euro.
en ik haal natuurlijk het grootste deel van newsgroepen is in de prijs inbegrepen.
Voor de rest redelijk tevreden van dommel. ondanks de slechte of gewoon geen ondersteuning, probleem ligt altijd bij iemand anders volgens hun.
Ik vrees dat je zo'n FUP zou schenden met 900 Gb (ik oordeel niet hé ). Ik denk dat je maximum dan zo'n 300 à 400GB zou mogen verbruiken.
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Leven en laten leven, hé.Klant schreef:Wat heb jij allemaal te downloaden, dat het elke maand rond de 900Gb is? Op een gegeven moment zit je toch door alle films/TV-shows/anime/muziek/games/aps/etc. door, zeker tegen dat tempo?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Plus Member
- Berichten: 167
- Lid geworden op: 17 maa 2007, 11:54
- Locatie: 3910 / Neerpelt
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Al zou het 900gig illigaal zijn moet hij dat toch zelf wetenMuziekbos schreef:En hoeveel illegale gig zijn dat dan? Als je dit leest zou je zo zeggen lang leve de data limietenronyboy schreef: Is er wel een alternatief voor dommel? ik verbruik minimaal rond de 900 gig per maand
ik heb netconnect en boost pakket voor 35 + 6 = 41 Euro.
en ik haal natuurlijk het grootste deel van newsgroepen is in de prijs inbegrepen.
Ik bedoelde het niet negatief, hoor. 'k Kan me gewoon niet inbeelden dat je elke maand steevast rond de 900Gb downloadt. Da's zoals elke maan een sectie van de videotheek of bibliotheek of zo door te nemen. Na een tijd heb je alles gezien/gelezen. Wat hij precies downloadt, zijn mijn zaken niet, en het interesseert me ook niet. 'k Ben gewoon nieuwsgierig naar hoe je steevast rond de 900Gb/maand kan zitten.Goztow schreef:Leven en laten leven, hé.Klant schreef:Wat heb jij allemaal te downloaden, dat het elke maand rond de 900Gb is? Op een gegeven moment zit je toch door alle films/TV-shows/anime/muziek/games/aps/etc. door, zeker tegen dat tempo?
-
- Pro Member
- Berichten: 268
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 22:18
- Locatie: Zolder
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 1 keer
@ Ts: woon jij toevallig in Zolder? Hier valt Dommel sinds zondag ook regelmatig voor langere periodes weg. En niet alleen Dommel, ook Belgacom. Ik krijg dagelijks telefoons van familie, het lijkt echt een probleem te zijn met ADSL int algemeen hier in Zolder.
-
- Starter
- Berichten: 8
- Lid geworden op: 21 sep 2009, 23:10
Nee, in Dessel (Kempen). Het is hier nog altijd niet in orde overigens.Burny schreef:@ Ts: woon jij toevallig in Zolder? Hier valt Dommel sinds zondag ook regelmatig voor langere periodes weg. En niet alleen Dommel, ook Belgacom. Ik krijg dagelijks telefoons van familie, het lijkt echt een probleem te zijn met ADSL int algemeen hier in Zolder.
ik heb daar straks 17h telefonisch kontact gehad met dommel (wel 15min aan de tel moeten wachten eer dat ik iemand aan de lijn kreeg)
hij beloofde mij dat hij een grotere prioriteit ging geven aan mijn probleem en dat het misschien morgen vrijdag zou opgelost zijn
tot mijn verbazing had ik om 19h terug internet , alhoewel ik soms vermoed dat de snelheid iets trager is
ik heb een vermoeden dat zij bezig zijn met de omschakeling van cityconnect :: adsl2+ , want ik heb gezien dat ik hier
ook aansluitbaar op ben ,streek rond hasselt
vandaar misschien die uitval
hij beloofde mij dat hij een grotere prioriteit ging geven aan mijn probleem en dat het misschien morgen vrijdag zou opgelost zijn
tot mijn verbazing had ik om 19h terug internet , alhoewel ik soms vermoed dat de snelheid iets trager is
ik heb een vermoeden dat zij bezig zijn met de omschakeling van cityconnect :: adsl2+ , want ik heb gezien dat ik hier
ook aansluitbaar op ben ,streek rond hasselt
vandaar misschien die uitval
hmmm
heel de week al heb ik ook regelmatig problemen betreffende Netconnect adsl2+. Bij disconnects wordt ik niet meer direct terug verbonden (wat voorheen toch zo was) maar ervaar ik downtime van 3-6u ofzo. Zone 03 Waasland. Heel vervelend.
heel de week al heb ik ook regelmatig problemen betreffende Netconnect adsl2+. Bij disconnects wordt ik niet meer direct terug verbonden (wat voorheen toch zo was) maar ervaar ik downtime van 3-6u ofzo. Zone 03 Waasland. Heel vervelend.
Update: nog steeds geen Internet, mijn ticket staat nu wel op prioriteit 1.
't zal duidelijk niet vanzelf in orde komen, hopelijk vandaag terug Internet want anders ik heb een donkerbruin vermoeden dat er dit weekend niet echt schot in de zaak zal komen.
't zal duidelijk niet vanzelf in orde komen, hopelijk vandaag terug Internet want anders ik heb een donkerbruin vermoeden dat er dit weekend niet echt schot in de zaak zal komen.
-
- Starter
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 25 sep 2009, 08:29
Ik hen sinds ongeveer 1 jaar een Homeconnect aansluiting (overgestapt van Telenet)
Dinsdag 22/09 waren mijn telefoon (2 lijnen) en internet (2 computers) volledig dood. Dat gebeurt zo om de maand bij Dommel, maar tot nu toe kon ik dat probleem telkens oplossen door mijn modem te herstarten. Vervelend dus, maar niet dodelijk. Dinsdag heb ik dat bijgevolg ook geprobeerd, maar na 10x opstarten nog steeds niets.
Woensdag morgen 23/09 nog steeds niets, dus heb ik rond 7:30 een ticket gelogd bij de helpdesk (via mijn computer op het werk). Vermits er blijkbaar niets gebeurde heb ik enkele malen getelefoneerd en telkens kreeg ik te horen dat de techniekers bezig waren met mijn probleem en dat er mij zeker iemand zou telefoneren op mij GSM. Men kon mij alleen niet zeggen waneer dit zou gebeuren.
Gisteren 24/09 werd ik in de namiddag inderdaad getelefoneerd. De technieker stelde mij enkele vragen (o.a. of ik iets aan de modem had veranderd) en gaf mij toen een 5 stappen plan om de modem te resetten en alles opnieuw te activeren. Volgens hem zou dit zeker het probleem oplossen.
Gisteren avond 24/09 hebben ik zorgvuldig alle stappen uitgevoerd. Alles werkte perfect tot de Dommel software de modem zou detecteren: daar bleef alles hangen. Geen paniek, alles nogmaals geprobeerd, maaar met hetzelfde resultaat: wel verbinding met de modem, maar niet met Dommel.
Ik ga nu opnieuw met de helpdesk contact opnemen, maar ik heb hier een slecht gevoel bij. Als ik even lang moet wachten tot die technieker mij contacteerd dan kan ik pas volgende maandag iets verwachten.
Ik begrijp trouwens niet dat er bij Dommel niemand beschikbaar is als de mensen thuis zijn ('s avonds of op zaterdag), zoals bij andere helpdesken. Waarom moet ik alles vanop mijn werk regelen? Ik heb een drukke baan en dit komt mij allemaal heel ongelegen, vooral nu ook mijn VPN niet meer werkt.
Dinsdag 22/09 waren mijn telefoon (2 lijnen) en internet (2 computers) volledig dood. Dat gebeurt zo om de maand bij Dommel, maar tot nu toe kon ik dat probleem telkens oplossen door mijn modem te herstarten. Vervelend dus, maar niet dodelijk. Dinsdag heb ik dat bijgevolg ook geprobeerd, maar na 10x opstarten nog steeds niets.
Woensdag morgen 23/09 nog steeds niets, dus heb ik rond 7:30 een ticket gelogd bij de helpdesk (via mijn computer op het werk). Vermits er blijkbaar niets gebeurde heb ik enkele malen getelefoneerd en telkens kreeg ik te horen dat de techniekers bezig waren met mijn probleem en dat er mij zeker iemand zou telefoneren op mij GSM. Men kon mij alleen niet zeggen waneer dit zou gebeuren.
Gisteren 24/09 werd ik in de namiddag inderdaad getelefoneerd. De technieker stelde mij enkele vragen (o.a. of ik iets aan de modem had veranderd) en gaf mij toen een 5 stappen plan om de modem te resetten en alles opnieuw te activeren. Volgens hem zou dit zeker het probleem oplossen.
Gisteren avond 24/09 hebben ik zorgvuldig alle stappen uitgevoerd. Alles werkte perfect tot de Dommel software de modem zou detecteren: daar bleef alles hangen. Geen paniek, alles nogmaals geprobeerd, maaar met hetzelfde resultaat: wel verbinding met de modem, maar niet met Dommel.
Ik ga nu opnieuw met de helpdesk contact opnemen, maar ik heb hier een slecht gevoel bij. Als ik even lang moet wachten tot die technieker mij contacteerd dan kan ik pas volgende maandag iets verwachten.
Ik begrijp trouwens niet dat er bij Dommel niemand beschikbaar is als de mensen thuis zijn ('s avonds of op zaterdag), zoals bij andere helpdesken. Waarom moet ik alles vanop mijn werk regelen? Ik heb een drukke baan en dit komt mij allemaal heel ongelegen, vooral nu ook mijn VPN niet meer werkt.
Ik denk dat er op dit moment tientallen mensen zijn die sinds maandagavond zonder Internet zitten.
Het ziet er echt niet goed uit
'k ben het beu. Wat ik niet begrijp is dat er totaal geen communicatie is over deze problemen. Misschien moeten we maar eens de pers inlichten, een header zoals "Dommel reeds een week plat" zou misschien wat mensen wakker schudden
Het ziet er echt niet goed uit
'k ben het beu. Wat ik niet begrijp is dat er totaal geen communicatie is over deze problemen. Misschien moeten we maar eens de pers inlichten, een header zoals "Dommel reeds een week plat" zou misschien wat mensen wakker schudden
-
- Starter
- Berichten: 9
- Lid geworden op: 25 sep 2009, 08:29
Volgens de Dommel helpdesk ben ik de enige, maar als ik dit forum lees dan denk ik dat zij mij iets proberen wijs te maken, en daar heb ik een grondige hekel aan. Ik ga het hier in elk geval niet bij laten. Ten eerste ga ik geen faktuur betalen voor diensten die ik niet gekregen heb (ik heb de Dommel boekhouding al verwittigd), en ten tweede ga ik actief rondkijken naar een andere mogelijke provider. gelukkig ben ik weg bij telenet en kan ik nu overal naartoe.vanhage schreef:Ik denk dat er op dit moment tientallen mensen zijn die sinds maandagavond zonder Internet zitten.
Het ziet er echt niet goed uit
'k ben het beu. Wat ik niet begrijp is dat er totaal geen communicatie is over deze problemen. Misschien moeten we maar eens de pers inlichten, een header zoals "Dommel reeds een week plat" zou misschien wat mensen wakker schudden
-
- Elite Poster
- Berichten: 1565
- Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Denk eraan ... factuur niet betaald bij Dommel is automatisch afgesloten. Dat hebben ze in het verleden al meer dan genoeg bewezen.rogelsanchez schreef:Ten eerste ga ik geen faktuur betalen voor diensten die ik niet gekregen heb (ik heb de Dommel boekhouding al verwittigd), ....
rogelsanchez schreef:
Ten eerste ga ik geen faktuur betalen voor diensten die ik niet gekregen heb (ik heb de Dommel boekhouding al verwittigd), ....
Denk eraan ... factuur niet betaald bij Dommel is automatisch afgesloten. Dat hebben ze in het verleden al meer dan genoeg bewezen.
Das waar dat is het enigste dat wel blijft werken met dommel en fakturen opsturen om zo snel mogelijk te betalen.
Rony
Ten eerste ga ik geen faktuur betalen voor diensten die ik niet gekregen heb (ik heb de Dommel boekhouding al verwittigd), ....
Denk eraan ... factuur niet betaald bij Dommel is automatisch afgesloten. Dat hebben ze in het verleden al meer dan genoeg bewezen.
Das waar dat is het enigste dat wel blijft werken met dommel en fakturen opsturen om zo snel mogelijk te betalen.
Rony
Update:
Blijkbaar is er deze week vanalles mis gelopen in sommige Belgacom centrales. Deze problemen zouden vandaag en morgen stilaan opgelost moeten zijn. Het zou kunnen dat een een hele poos duurt vooraleer de modem connectie kan maken (lees: tot zo'n 6 uurtjes). Vooral LinkSys modems blijken dit probleem te hebben. Eens een connectie zou er zich geen probleem meer voordoen.
Dus best uw modem opzetten en wachten tot het in orde komt. Check wel of ie op "Keep Alive" staat, mijne staat nog op "Connect on Demand", dat ga ik straks veranderen.
Blijkbaar is er deze week vanalles mis gelopen in sommige Belgacom centrales. Deze problemen zouden vandaag en morgen stilaan opgelost moeten zijn. Het zou kunnen dat een een hele poos duurt vooraleer de modem connectie kan maken (lees: tot zo'n 6 uurtjes). Vooral LinkSys modems blijken dit probleem te hebben. Eens een connectie zou er zich geen probleem meer voordoen.
Dus best uw modem opzetten en wachten tot het in orde komt. Check wel of ie op "Keep Alive" staat, mijne staat nog op "Connect on Demand", dat ga ik straks veranderen.