Dommel = Traag
Sinds enkele weken hebben ik enorm veel problemen met men dommel.
Mijn abonnement:
+ ADSL netconnect
+ ADSL boost package
+ ADSL2+ speedpack 12.0 mbit max
Zone: 09
Eerste probleem:
4 Weken geleden enorm trage verbinding, ticket ingediend, 1 WEEK later krijg ik pas antwoord. Heb toen men ADSL splitter en telefoon kabel vervangen en ik had terug 'snel' internet.
Tweede probleem:
2 Weken geleden in het weekend. Internet verbinding viel iedere 10 minuten uit. Proberen bellen naar helpdesk, maar geen antwoord, ook niet op betaal nummer. Dan maar een ticket ingediend. Dommel belt 4 dagen later, met de vraag of er nog een probleem is? Ondertussen had ik terug een 'stabiele' verbinding.
Huidig probleem
Ik heb terug een trage verbinding, het zou zelf beter zijn om een inbelmodem aan te sluiten en daarmee surfen, het zou sneller gaan. Gisteren heb ik alvast een ticket ingediend, ben benieuwd wanneer er antwoord op gaat komen. Ik heb al mijn netwerkkabels alvast vervangen, dus daar kan het al niet aan liggen.
Dit is mijn huidige snelheid:
Zijn er nog mensen met dergelijke problemen? Ik heb normaal +- 9 a 10 Mb/sec download, de centrale ligt in mijn straat, dus de afstand kan iig het probleem niet zijn.
Mijn abonnement:
+ ADSL netconnect
+ ADSL boost package
+ ADSL2+ speedpack 12.0 mbit max
Zone: 09
Eerste probleem:
4 Weken geleden enorm trage verbinding, ticket ingediend, 1 WEEK later krijg ik pas antwoord. Heb toen men ADSL splitter en telefoon kabel vervangen en ik had terug 'snel' internet.
Tweede probleem:
2 Weken geleden in het weekend. Internet verbinding viel iedere 10 minuten uit. Proberen bellen naar helpdesk, maar geen antwoord, ook niet op betaal nummer. Dan maar een ticket ingediend. Dommel belt 4 dagen later, met de vraag of er nog een probleem is? Ondertussen had ik terug een 'stabiele' verbinding.
Huidig probleem
Ik heb terug een trage verbinding, het zou zelf beter zijn om een inbelmodem aan te sluiten en daarmee surfen, het zou sneller gaan. Gisteren heb ik alvast een ticket ingediend, ben benieuwd wanneer er antwoord op gaat komen. Ik heb al mijn netwerkkabels alvast vervangen, dus daar kan het al niet aan liggen.
Dit is mijn huidige snelheid:
Zijn er nog mensen met dergelijke problemen? Ik heb normaal +- 9 a 10 Mb/sec download, de centrale ligt in mijn straat, dus de afstand kan iig het probleem niet zijn.
Heb vandaag mijn eerste antwoord gekregen van Dommel:
Dit was mijn oorspronkelijke ticket naar dommel:
Dit is het antwoord van dommel:
Daarnaast heb ik ook eens geïnformeerd hoe ik mijn dommel abonnement kan opzeggen. Ik ben ondertussen 2 jaar klant en was vrij tevreden, maar sinds ik die speedpack en boostpack heb, heb ik niets anders dan problemen. Die speedpack heb ik sinds maart 2009, dus zit ik nog tot maart 2010 vast aan dommel.
Maar aangezien die speedpack niet werkt, is het dan niet mogelijk om mijn abonnement op te zeggen zonder extra kosten ??
Dit was mijn oorspronkelijke ticket naar dommel:
Beste,
Dit is de tweede keer dat ik jullie contacteer voor een snelheids probleem. Mijn vorig service ticket was: [SCHEDOM-xxxxxx-SCHEDOM].
Ik heb een dommel netconnect met adsl2+ speedpack 12.0 mbit max. Als ik enkele testen uitvoer op speedtest.net, haal ik MAXIMUM 0.9Mb/sec. Dit is nu al de tweede keer, de vorige keer kon ik het probleem oplossen door een nieuwe ADSL splitter te kopen en een nieuwe telefoon kabel, maar sinds vorig weekend is de snelheid weer tergend traag!
Ik heb ondertussen mijn netwerkkabels vervangen en alles nog eens goed aangesloten, maar de snelheid blijft nog steeds dezelfde. Ik betaal voor een speedpack 12mbit lijn en krijg nog een tragere lijn dan een inbel verbinding. Gelieve hier een oplossing voor te zoeken.
Jullie kunnen mij contacteren via mail of op mijn GSM: 0496/xx.xx.xx, tussen 9:00 en 18:00 ben ik niet thuis, dus kan je NIET bellen op de vaste lijn.
Groeten,
Dit is het antwoord van dommel:
Ik zei toch in mijn ticket dat ik al een nieuwe ADSL splitter, nieuwe telefoonkabel en netwerkabels heb geplaatst? Heb ze dan maar even gebeld en nog eens gezegd dat ik alles al vervangen heb. Ticket staat terug open, wss weer 2 dagen wachten op antwoord...Geachte
Ik heb een lijntest uitgevoerd en u staat wel degelijk gesyncroniseerd op een 9mbit profiel ik vrees dan ook dat er opnieuw een binnenhuisprobleem is. Hier kunnen wij u niet meer verder helpen.
Daarnaast heb ik ook eens geïnformeerd hoe ik mijn dommel abonnement kan opzeggen. Ik ben ondertussen 2 jaar klant en was vrij tevreden, maar sinds ik die speedpack en boostpack heb, heb ik niets anders dan problemen. Die speedpack heb ik sinds maart 2009, dus zit ik nog tot maart 2010 vast aan dommel.
Maar aangezien die speedpack niet werkt, is het dan niet mogelijk om mijn abonnement op te zeggen zonder extra kosten ??
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Haal de splitter er eens van tussen en test met de modem rechtstreeks aan het eerste aansluitpunt van de telefoon. BTW, post je lijnwaarden eens.xXiNiXx schreef:Net telefoon gekregen, het probleem ligt bij mij ??? Zal nog eens een nieuwe ADSL splitter halen, nieuw kabel en dan kijken!
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Starter Plus
- Berichten: 26
- Lid geworden op: 22 jul 2009, 17:55
Dat is ook precies waar ik nu net over zat te denken: een upgrade is toch geen nieuw contract? (Volgens het jaarrapport 2008 van de ombudsman dat ik gisteren althans ook niet, maar die mijnheer heeft kennelijk geen bevoegdheden).xXiNiXx schreef:
Daarnaast heb ik ook eens geïnformeerd hoe ik mijn dommel abonnement kan opzeggen. Ik ben ondertussen 2 jaar klant en was vrij tevreden, maar sinds ik die speedpack en boostpack heb, heb ik niets anders dan problemen. Die speedpack heb ik sinds maart 2009, dus zit ik nog tot maart 2010 vast aan dommel.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
een upgrade die je bovenop krijgt. Hij heeft nieuwe dienst besteld.Palingworst schreef:Dat is ook precies waar ik nu net over zat te denken: een upgrade is toch geen nieuw contract? (Volgens het jaarrapport 2008 van de ombudsman dat ik gisteren althans ook niet, maar die mijnheer heeft kennelijk geen bevoegdheden).xXiNiXx schreef:
Daarnaast heb ik ook eens geïnformeerd hoe ik mijn dommel abonnement kan opzeggen. Ik ben ondertussen 2 jaar klant en was vrij tevreden, maar sinds ik die speedpack en boostpack heb, heb ik niets anders dan problemen. Die speedpack heb ik sinds maart 2009, dus zit ik nog tot maart 2010 vast aan dommel.
Trouwens ik herinner mij dat iemand had daardoor "ruzie" met edpnet. Edpnet had zijn "product" veranderd door grotere limiet te geven, daardoor zou er een contract-breuk onstaan zijn volgens ombudsman
-
- Elite Poster
- Berichten: 783
- Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
Haal alle PC's laptops etc van het netwerk.
zet wifi uit.
pak 1 pc en sluit deze rechtstreeks aan op de router(modem).
draai hierbij een ubuntu livecd en kijk of de snelheid beter is.
Op deze manier kun je de volgende dingen uitsluiten
- Mensen die meesurfen via wifi
- virussen op uw pc
- ddos attack die je uitvoert
- achtergrond programma's die u upload volgooien.
zet wifi uit.
pak 1 pc en sluit deze rechtstreeks aan op de router(modem).
draai hierbij een ubuntu livecd en kijk of de snelheid beter is.
Op deze manier kun je de volgende dingen uitsluiten
- Mensen die meesurfen via wifi
- virussen op uw pc
- ddos attack die je uitvoert
- achtergrond programma's die u upload volgooien.
Ik heb sinds een paar dagen ook problemen met mijn netconnect. Afgelopen woensdag al wa probleemkes gehad met disconnects. En sinds dit weekend is het ook erger. Het rare is dat het overdag allemaal goed ging maar vanaf 22.00 begon dat weer. Zaterdag en Zondag prima tot 22.00.
Nu vanochtend vind ik het ook niet normaal verlopen het duurt veel te lang voordat pagina's geladen zijn.
Ik heb die speedtest ook eens gedaan met volgend resultaat
Nu weet ik wel niet welke resultaten ik hier moet halen met een netconnect abo. Die ping is wel veel te hoog, ik heb die test ook al eens gedaan in goeie omstandigheden en dan zat ik rond de 22 of 28 ms
Ik heb naar Dommel gebeld om mijn probleem door te geven en de telefoniste daar had dit weekend ook problemen met haar internet. Ze ging het doorgeven aan de technische dienst. Als die het nagekeken hebben zouden ze mij bellen.
Als er al iets gebeurd is weet ik niet maar ik heb net die speedtest nog eens gedraaid en dit is mijn resultaat nu
Nu draait het hier weer zoals het zou moeten hopelijk blijft het zo maar ik twijfel eraan.
Nu vanochtend vind ik het ook niet normaal verlopen het duurt veel te lang voordat pagina's geladen zijn.
Ik heb die speedtest ook eens gedaan met volgend resultaat
Nu weet ik wel niet welke resultaten ik hier moet halen met een netconnect abo. Die ping is wel veel te hoog, ik heb die test ook al eens gedaan in goeie omstandigheden en dan zat ik rond de 22 of 28 ms
Ik heb naar Dommel gebeld om mijn probleem door te geven en de telefoniste daar had dit weekend ook problemen met haar internet. Ze ging het doorgeven aan de technische dienst. Als die het nagekeken hebben zouden ze mij bellen.
Als er al iets gebeurd is weet ik niet maar ik heb net die speedtest nog eens gedraaid en dit is mijn resultaat nu
Nu draait het hier weer zoals het zou moeten hopelijk blijft het zo maar ik twijfel eraan.
En nu dit resultaat
Dit zijn de resultaten die het moeten zijn dus dat is al goed. Ik had de afgelopen 1.5 week ook heel veel last dat mijn internet wegviel en dat alleen maar s'avonds na een uur of 10. Ik hoop dat dat ook meteen van de baan is nu.
Dit zijn de resultaten die het moeten zijn dus dat is al goed. Ik had de afgelopen 1.5 week ook heel veel last dat mijn internet wegviel en dat alleen maar s'avonds na een uur of 10. Ik hoop dat dat ook meteen van de baan is nu.
- alfadude
- Elite Poster
- Berichten: 770
- Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 7 keer
Hier is het ook voor het eerst sinds lange tijd traag.
Volgens mij zijn er een hoop downloaders ineens wakker geworden of is er ergens een interconnectie uitgevallen.
Ook is er 20% packet-loss.
Iets is er overbelast, dat is zeker.
Hopelijk is het snel opgelost.
Volgens mij zijn er een hoop downloaders ineens wakker geworden of is er ergens een interconnectie uitgevallen.
Ook is er 20% packet-loss.
Iets is er overbelast, dat is zeker.
Hopelijk is het snel opgelost.
Errare humanum est. Perseverare diabolicum
-
- Plus Member
- Berichten: 123
- Lid geworden op: 29 dec 2006, 14:14
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 3 keer
Hier is het ook onmogelijk om nog nomaal te surfen (kanten van Lier) (haalde erjuist nog geen 100kbit/s plus de nodige packetloss)
Men is nu al een tijdje bezig met mijn mail issue, ook al 5 maand bezig, dit geraakt ook niet opgelost, lees: doet men niets aan.
Iemand een tip voor een ISP op dit moment?
Pinging www.l.google.com [66.102.9.103] with 32 bytes of data:
Request timed out.
Reply from 66.102.9.103: bytes=32 time=42ms TTL=54
Reply from 66.102.9.103: bytes=32 time=45ms TTL=54
Reply from 66.102.9.103: bytes=32 time=45ms TTL=54
Reply from 66.102.9.103: bytes=32 time=56ms TTL=54
Request timed out.
Reply from 66.102.9.103: bytes=32 time=42ms TTL=54
Request timed out.
Reply from 66.102.9.103: bytes=32 time=44ms TTL=54
Men is nu al een tijdje bezig met mijn mail issue, ook al 5 maand bezig, dit geraakt ook niet opgelost, lees: doet men niets aan.
Iemand een tip voor een ISP op dit moment?
Pinging www.l.google.com [66.102.9.103] with 32 bytes of data:
Request timed out.
Reply from 66.102.9.103: bytes=32 time=42ms TTL=54
Reply from 66.102.9.103: bytes=32 time=45ms TTL=54
Reply from 66.102.9.103: bytes=32 time=45ms TTL=54
Reply from 66.102.9.103: bytes=32 time=56ms TTL=54
Request timed out.
Reply from 66.102.9.103: bytes=32 time=42ms TTL=54
Request timed out.
Reply from 66.102.9.103: bytes=32 time=44ms TTL=54
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Ah lol, en ik maar denken dat het aan mij ligt.
Ik was al aan het zien of mijn profiel op de dslam nog goed stond, zelfs reset enzo hielpen niks.
Als ik het zo zie zit belgacom met een probleem, mensen met netconnect zitten op een bgc dslam, cityconnect (en homeconnect?) zitten op dslams van dommel zelf.
Ik was al aan het zien of mijn profiel op de dslam nog goed stond, zelfs reset enzo hielpen niks.
Als ik het zo zie zit belgacom met een probleem, mensen met netconnect zitten op een bgc dslam, cityconnect (en homeconnect?) zitten op dslams van dommel zelf.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Plus Member
- Berichten: 167
- Lid geworden op: 17 maa 2007, 11:54
- Locatie: 3910 / Neerpelt
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Hier is het ook allemaal super traag ( tussen de 20KB/s - 100KB/s ) , maar ik ben ervan overtuigt dat het probleem bij Belgacom ligt.. Ik heb net een paar speedtests uitgevoerd bij een vriend die Belgacom heeft en daar komt ook alles lager uit dan normaal ( Rond de 350KB/s | Normaal = 450KB/s ). Op het werk ( ook Belgacom ) is het ook allemaal langzamer dan normaal ( Rond de 350KB/s | Normaal = 490KB/s ). Dus ik denk dat er ergens een overbelasting van iets is.. En dommel heeft dan een nog langzamere snelheid dan Belgacom , zodat de klanten van Belgacom er niet zo veel last van hebben. Hopen dat het een beetje snel is opgelost, want het is wel vervelend.
Het is pas de eerste keer in 4 jaar klant bij Dommel dat ik dit meemaak, dus dan valt het eigenlijk nog mee.
Grz.
Het is pas de eerste keer in 4 jaar klant bij Dommel dat ik dit meemaak, dus dan valt het eigenlijk nog mee.
Grz.
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Eigenlijk zou dat geen enkele invloed mogen hebben. Iedereen heeft zijn eigen lijn tot in de centrale (of rop) en van daar gaat het over op een glasvezelnetwerk. Dus als er op een groot gebied mensen last hebben van een lage snelheid denk ik dat het probleem dieper moet zitten dan "een hoop mensen die hun pc aanzetten".
Het is ondertussen al namiddag, dus nachtsurfen is al voorbij.
Het is ondertussen al namiddag, dus nachtsurfen is al voorbij.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Ik heb Homeconnect, telefonie werkt zonder problemen, enkel het internet doet het wat lastig.Trojan schreef:Ah lol, en ik maar denken dat het aan mij ligt.
Ik was al aan het zien of mijn profiel op de dslam nog goed stond, zelfs reset enzo hielpen niks.
Als ik het zo zie zit belgacom met een probleem, mensen met netconnect zitten op een bgc dslam, cityconnect (en homeconnect?) zitten op dslams van dommel zelf.
Wss zul je wel gelijk hebben. Hoe dan ook, ik hoop dat Dommel/BGC hier toch eens deftig gaat naar gaan kijken i.p.v. de oorzaak telkens bij de klant te leggen.Trojan schreef:Eigenlijk zou dat geen enkele invloed mogen hebben. Iedereen heeft zijn eigen lijn tot in de centrale (of rop) en van daar gaat het over op een glasvezelnetwerk. Dus als er op een groot gebied mensen last hebben van een lage snelheid denk ik dat het probleem dieper moet zitten dan "een hoop mensen die hun pc aanzetten".
Het is ondertussen al namiddag, dus nachtsurfen is al voorbij.
Edit:
Doet me 'n beetje denken aan Telenet zo, telkens als er een probleem was: "Maar meneer, volgens onze modemtest werk uw modem OK"
Laatst gewijzigd door Hyperz 23 aug 2009, 15:21, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Plus Member
- Berichten: 195
- Lid geworden op: 15 jun 2005, 18:35
hier is het ook echt traag en heb homeconnect.
ik schommel ergens tussen de 60 en 90kb/sec wqar ik normaal gezien 480kb/sec haal.
ik was ook al de router aan het doorspitten op mogelijke fouten en/of andere personen op mijn netwerk...
hopelijk is het snel opgelost...
anders ben ik heel tevreden over dommel, nog nooit zoiets meegemaakt
ik schommel ergens tussen de 60 en 90kb/sec wqar ik normaal gezien 480kb/sec haal.
ik was ook al de router aan het doorspitten op mogelijke fouten en/of andere personen op mijn netwerk...
hopelijk is het snel opgelost...
anders ben ik heel tevreden over dommel, nog nooit zoiets meegemaakt
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Hoe kunnen ze nu het probleem bij de klanten leggen, het is duidelijk dat dit niet regio gebonden is, dus ze kunnen moeilijk zeggen dat we een nieuwe modem moeten kopen of moeten wachten met onze pc op te zetten.Hyperz schreef:Wss zul je wel gelijk hebben. Hoe dan ook, ik hoop dat Dommel/BGC hier toch eens deftig gaat naar gaan kijken i.p.v. de oorzaak telkens bij de klant te leggen.Trojan schreef:Eigenlijk zou dat geen enkele invloed mogen hebben. Iedereen heeft zijn eigen lijn tot in de centrale (of rop) en van daar gaat het over op een glasvezelnetwerk. Dus als er op een groot gebied mensen last hebben van een lage snelheid denk ik dat het probleem dieper moet zitten dan "een hoop mensen die hun pc aanzetten".
Het is ondertussen al namiddag, dus nachtsurfen is al voorbij.
Edit:
Doet me 'n beetje denken aan Telenet zo, telkens als er een probleem was: "Maar meneer, volgens onze modemtest werk uw modem OK"
Dis is voor mij trouwens ook de eerste keer dat ik dit meemaak, zeker op een zondag.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2377
- Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
- Locatie: 2800 Mechelen
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Ik zie hier nu een heel topic vol met boehoehoe traag dit traag dat maar niemand maar dna ook geen enkele die hier lijnwaarden van zijn modem post , niemand ....
Hoe kan je dan al uberhaupt weten waar wat eventueel mis is ?
Remember ook dat het niet aan dommel is in het geval van netconnect adsl (2+) , je internet is gewoon van belgacom maar dan via dommel
Als er dus iets mis is aan uw internet moet belgacom het oplossen en daar wringt altijd het schoentje want het dreigen van : "als het probleem bij u in huis is gaat ge alles zelf mogen betalen" houd veel mensen onterrecht af van een interventie te vragen
Zowieso kan je pc of een pc in jou huis gewoon vol spy/malware staan en zo je connectie abusen
Dus vanaf nu graag lijnwaarden erbij voor je komt zagen van traag traag traag
Hier ist nu ook pokketraag , maar ik weet waarom (8 lines usenet + een 15 tal torrents aan het draaien) , moest ik nu een speedtest doen gaat die ook de 0.5 Mbit niet halen ...
Hoe kan je dan al uberhaupt weten waar wat eventueel mis is ?
Remember ook dat het niet aan dommel is in het geval van netconnect adsl (2+) , je internet is gewoon van belgacom maar dan via dommel
Als er dus iets mis is aan uw internet moet belgacom het oplossen en daar wringt altijd het schoentje want het dreigen van : "als het probleem bij u in huis is gaat ge alles zelf mogen betalen" houd veel mensen onterrecht af van een interventie te vragen
Zowieso kan je pc of een pc in jou huis gewoon vol spy/malware staan en zo je connectie abusen
Dus vanaf nu graag lijnwaarden erbij voor je komt zagen van traag traag traag
Hier ist nu ook pokketraag , maar ik weet waarom (8 lines usenet + een 15 tal torrents aan het draaien) , moest ik nu een speedtest doen gaat die ook de 0.5 Mbit niet halen ...
The eternal and true pessimist
- Trojan
- Elite Poster
- Berichten: 3229
- Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
- Locatie: Kontich
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Ik zie dat op de dslam, en daar is alles A-OK!a3ke schreef:Hoe kan je dan al uberhaupt weten waar wat eventueel mis is ?
Het probleem zit volgens mij niet op de dslam, maar het netwerk erachter, dus lijnwaardes van uw modem gaan geen bal zeggen. Je gaat not steeds syncen op uw normaal profiel.
Laatst gewijzigd door Trojan 23 aug 2009, 16:13, in totaal 2 gewijzigd.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- Teebee
- Elite Poster
- Berichten: 1558
- Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
- Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 40 keer
Geen idee waar ik waardes kan vinden bij mijn linksys WAG54G2
Vind alleen connectiewaardes:
Status: Up
Downstream Rate: 4640 kbps
Upstream Rate: 512 kbps
Cisco Logo
PVC Connection
Encapsulation: RFC 2516 PPPoE
Multiplexing: LLC
QoS: UBR
PCR:
SCR:
Autodetect: Enable
VPI: 8
VCI: 35
Enable: 1
PVC Status: Up
Vind alleen connectiewaardes:
Status: Up
Downstream Rate: 4640 kbps
Upstream Rate: 512 kbps
Cisco Logo
PVC Connection
Encapsulation: RFC 2516 PPPoE
Multiplexing: LLC
QoS: UBR
PCR:
SCR:
Autodetect: Enable
VPI: 8
VCI: 35
Enable: 1
PVC Status: Up
-
- Plus Member
- Berichten: 155
- Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
we moeten in ieder geval niet het probleem bij ons zelf gaan zoeken. Het is niet toevallig dat dit topic opeens 15 replies krijgt van verschillende mensen in verschillende zones, allemaal op 23 augustus , vandaag. We kunnen alleen maar wachten en hopen dat belgacom of dommel het gemerkt heeft en het probeert te fixen.