Dommel = Traag

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
xXiNiXx
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jul 2009, 18:28

Sinds enkele weken hebben ik enorm veel problemen met men dommel.

Mijn abonnement:
+ ADSL netconnect
+ ADSL boost package
+ ADSL2+ speedpack 12.0 mbit max

Zone: 09

Eerste probleem:
4 Weken geleden enorm trage verbinding, ticket ingediend, 1 WEEK later krijg ik pas antwoord. Heb toen men ADSL splitter en telefoon kabel vervangen en ik had terug 'snel' internet.

Tweede probleem:
2 Weken geleden in het weekend. Internet verbinding viel iedere 10 minuten uit. Proberen bellen naar helpdesk, maar geen antwoord, ook niet op betaal nummer. Dan maar een ticket ingediend. Dommel belt 4 dagen later, met de vraag of er nog een probleem is? Ondertussen had ik terug een 'stabiele' verbinding.

Huidig probleem
Ik heb terug een trage verbinding, het zou zelf beter zijn om een inbelmodem aan te sluiten en daarmee surfen, het zou sneller gaan. Gisteren heb ik alvast een ticket ingediend, ben benieuwd wanneer er antwoord op gaat komen. Ik heb al mijn netwerkkabels alvast vervangen, dus daar kan het al niet aan liggen.

Dit is mijn huidige snelheid:

Afbeelding

Zijn er nog mensen met dergelijke problemen? Ik heb normaal +- 9 a 10 Mb/sec download, de centrale ligt in mijn straat, dus de afstand kan iig het probleem niet zijn.
xXiNiXx
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jul 2009, 18:28

Heb vandaag mijn eerste antwoord gekregen van Dommel:

Dit was mijn oorspronkelijke ticket naar dommel:
Beste,

Dit is de tweede keer dat ik jullie contacteer voor een snelheids probleem. Mijn vorig service ticket was: [SCHEDOM-xxxxxx-SCHEDOM].

Ik heb een dommel netconnect met adsl2+ speedpack 12.0 mbit max. Als ik enkele testen uitvoer op speedtest.net, haal ik MAXIMUM 0.9Mb/sec. Dit is nu al de tweede keer, de vorige keer kon ik het probleem oplossen door een nieuwe ADSL splitter te kopen en een nieuwe telefoon kabel, maar sinds vorig weekend is de snelheid weer tergend traag!

Ik heb ondertussen mijn netwerkkabels vervangen en alles nog eens goed aangesloten, maar de snelheid blijft nog steeds dezelfde. Ik betaal voor een speedpack 12mbit lijn en krijg nog een tragere lijn dan een inbel verbinding. Gelieve hier een oplossing voor te zoeken.

Jullie kunnen mij contacteren via mail of op mijn GSM: 0496/xx.xx.xx, tussen 9:00 en 18:00 ben ik niet thuis, dus kan je NIET bellen op de vaste lijn.
Groeten,

Dit is het antwoord van dommel:
Geachte

Ik heb een lijntest uitgevoerd en u staat wel degelijk gesyncroniseerd op een 9mbit profiel ik vrees dan ook dat er opnieuw een binnenhuisprobleem is. Hier kunnen wij u niet meer verder helpen.
Ik zei toch in mijn ticket dat ik al een nieuwe ADSL splitter, nieuwe telefoonkabel en netwerkabels heb geplaatst? Heb ze dan maar even gebeld en nog eens gezegd dat ik alles al vervangen heb. Ticket staat terug open, wss weer 2 dagen wachten op antwoord...

Daarnaast heb ik ook eens geïnformeerd hoe ik mijn dommel abonnement kan opzeggen. Ik ben ondertussen 2 jaar klant en was vrij tevreden, maar sinds ik die speedpack en boostpack heb, heb ik niets anders dan problemen. Die speedpack heb ik sinds maart 2009, dus zit ik nog tot maart 2010 vast aan dommel.
Maar aangezien die speedpack niet werkt, is het dan niet mogelijk om mijn abonnement op te zeggen zonder extra kosten ??
xXiNiXx
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jul 2009, 18:28

Net telefoon gekregen, het probleem ligt bij mij ??? Zal nog eens een nieuwe ADSL splitter halen, nieuw kabel en dan kijken!
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

xXiNiXx schreef:Net telefoon gekregen, het probleem ligt bij mij ??? Zal nog eens een nieuwe ADSL splitter halen, nieuw kabel en dan kijken!
Haal de splitter er eens van tussen en test met de modem rechtstreeks aan het eerste aansluitpunt van de telefoon. BTW, post je lijnwaarden eens.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Palingworst
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 22 jul 2009, 17:55

xXiNiXx schreef:
Daarnaast heb ik ook eens geïnformeerd hoe ik mijn dommel abonnement kan opzeggen. Ik ben ondertussen 2 jaar klant en was vrij tevreden, maar sinds ik die speedpack en boostpack heb, heb ik niets anders dan problemen. Die speedpack heb ik sinds maart 2009, dus zit ik nog tot maart 2010 vast aan dommel.
Dat is ook precies waar ik nu net over zat te denken: een upgrade is toch geen nieuw contract? (Volgens het jaarrapport 2008 van de ombudsman dat ik gisteren althans ook niet, maar die mijnheer heeft kennelijk geen bevoegdheden).
liger
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2291
Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Palingworst schreef:
xXiNiXx schreef:
Daarnaast heb ik ook eens geïnformeerd hoe ik mijn dommel abonnement kan opzeggen. Ik ben ondertussen 2 jaar klant en was vrij tevreden, maar sinds ik die speedpack en boostpack heb, heb ik niets anders dan problemen. Die speedpack heb ik sinds maart 2009, dus zit ik nog tot maart 2010 vast aan dommel.
Dat is ook precies waar ik nu net over zat te denken: een upgrade is toch geen nieuw contract? (Volgens het jaarrapport 2008 van de ombudsman dat ik gisteren althans ook niet, maar die mijnheer heeft kennelijk geen bevoegdheden).
een upgrade die je bovenop krijgt. Hij heeft nieuwe dienst besteld.

Trouwens ik herinner mij dat iemand had daardoor "ruzie" met edpnet. Edpnet had zijn "product" veranderd door grotere limiet te geven, daardoor zou er een contract-breuk onstaan zijn volgens ombudsman
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

Haal alle PC's laptops etc van het netwerk.

zet wifi uit.
pak 1 pc en sluit deze rechtstreeks aan op de router(modem).

draai hierbij een ubuntu livecd en kijk of de snelheid beter is.

Op deze manier kun je de volgende dingen uitsluiten
- Mensen die meesurfen via wifi
- virussen op uw pc
- ddos attack die je uitvoert
- achtergrond programma's die u upload volgooien.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

En check eens met een andere modem, als dat kan. Die kan ook stuk zijn...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Dave9677
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 aug 2009, 14:17

Denk niet dat het aan de top poster zijn specifieke setup gaat liggen... heb sinds enige tijd identiek hetzelfde probleem:

Afbeelding

:-(
Macdude
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 28 apr 2007, 16:04

Ik heb sinds een paar dagen ook problemen met mijn netconnect. Afgelopen woensdag al wa probleemkes gehad met disconnects. En sinds dit weekend is het ook erger. Het rare is dat het overdag allemaal goed ging maar vanaf 22.00 begon dat weer. Zaterdag en Zondag prima tot 22.00.
Nu vanochtend vind ik het ook niet normaal verlopen het duurt veel te lang voordat pagina's geladen zijn.

Ik heb die speedtest ook eens gedaan met volgend resultaat
Afbeelding

Nu weet ik wel niet welke resultaten ik hier moet halen met een netconnect abo. Die ping is wel veel te hoog, ik heb die test ook al eens gedaan in goeie omstandigheden en dan zat ik rond de 22 of 28 ms

Ik heb naar Dommel gebeld om mijn probleem door te geven en de telefoniste daar had dit weekend ook problemen met haar internet. Ze ging het doorgeven aan de technische dienst. Als die het nagekeken hebben zouden ze mij bellen.
Als er al iets gebeurd is weet ik niet maar ik heb net die speedtest nog eens gedraaid en dit is mijn resultaat nu
Afbeelding

Nu draait het hier weer zoals het zou moeten hopelijk blijft het zo maar ik twijfel eraan.
Afbeelding
Macdude
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 28 apr 2007, 16:04

En nu dit resultaat
Afbeelding

Dit zijn de resultaten die het moeten zijn dus dat is al goed. Ik had de afgelopen 1.5 week ook heel veel last dat mijn internet wegviel en dat alleen maar s'avonds na een uur of 10. Ik hoop dat dat ook meteen van de baan is nu.
Afbeelding
AeroFury
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 10 nov 2006, 22:27

Ook immens trage snelheden hier...

Afbeelding
Gebruikersavatar
kakature
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 11 sep 2006, 19:12
Locatie: Menen

Hier ook al een kleine week traag.

Afbeelding

En dit is van een vriend die hier 100 meter verder woont:

Afbeelding
...
Gebruikersavatar
alfadude
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 770
Lid geworden op: 22 nov 2002, 15:16
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 7 keer

Hier is het ook voor het eerst sinds lange tijd traag.
Volgens mij zijn er een hoop downloaders ineens wakker geworden of is er ergens een interconnectie uitgevallen.
Ook is er 20% packet-loss.
Iets is er overbelast, dat is zeker.
Hopelijk is het snel opgelost.
Errare humanum est. Perseverare diabolicum
AeroFury
Plus Member
Plus Member
Berichten: 125
Lid geworden op: 10 nov 2006, 22:27

Precies of ik op smallband zit, aaaargh. :bang:
Luke
Plus Member
Plus Member
Berichten: 123
Lid geworden op: 29 dec 2006, 14:14
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 3 keer

Hier is het ook onmogelijk om nog nomaal te surfen (kanten van Lier) (haalde erjuist nog geen 100kbit/s plus de nodige packetloss)
Men is nu al een tijdje bezig met mijn mail issue, ook al 5 maand bezig, dit geraakt ook niet opgelost, lees: doet men niets aan.

Iemand een tip voor een ISP op dit moment?



Pinging www.l.google.com [66.102.9.103] with 32 bytes of data:

Request timed out.
Reply from 66.102.9.103: bytes=32 time=42ms TTL=54
Reply from 66.102.9.103: bytes=32 time=45ms TTL=54
Reply from 66.102.9.103: bytes=32 time=45ms TTL=54
Reply from 66.102.9.103: bytes=32 time=56ms TTL=54
Request timed out.
Reply from 66.102.9.103: bytes=32 time=42ms TTL=54
Request timed out.
Reply from 66.102.9.103: bytes=32 time=44ms TTL=54
byter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 335
Lid geworden op: 02 dec 2003, 14:50
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

Afbeelding

Vandaag dus redelijk traag...geen problemen voordien gehad.
smoke2000
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

ik haal amper 60 kb/s opeens , toch blij om te weten dat het niet aan mijn setup ligt en al een paar mensen het opeens voorhebben vandaag.
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Hier ook last.

Snelheid varieert tussen 20-200kb
freazy
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 14 aug 2005, 12:39

Idd hier ook (zone 056) enorm traag sinds vanochtend.
Ik grijg dit resultaat van speedtest Afbeelding
BeTuned
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 29 jul 2008, 12:24
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

Sinds deze ochtend doet mijn internet moeilijk (Zone 089), nooit eerder problemen gehad.

Afbeelding

Mogelijk een DDos aanval? Ping is ook redelijk hoog.
Byteraver
Starter
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 mei 2009, 23:08

Afbeelding

Hetzelfde hier regio 050
smoke2000
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

regio 015 hier , vergeten te zeggen..

Afbeelding
Laatst gewijzigd door smoke2000 23 aug 2009, 14:28, in totaal 1 gewijzigd.
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Regio 03 en internet is hier 20x trager dan normaal. Zo te zien heeft dommel een probleem.
Hyperz
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 aug 2009, 14:01

Regio 051:

Afbeelding

Daarnet was't nog een stuk slechter. Haalde niet eens 0.8 Mbit.
jimghw
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 17 apr 2004, 11:31
Bedankt: 12 keer

Hier geen problemen, homeconnect zone 011

Afbeelding
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Ah lol, en ik maar denken dat het aan mij ligt. :-o

Ik was al aan het zien of mijn profiel op de dslam nog goed stond, zelfs reset enzo hielpen niks. :oops:

Als ik het zo zie zit belgacom met een probleem, mensen met netconnect zitten op een bgc dslam, cityconnect (en homeconnect?) zitten op dslams van dommel zelf.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
dendemen2004
Plus Member
Plus Member
Berichten: 167
Lid geworden op: 17 maa 2007, 11:54
Locatie: 3910 / Neerpelt
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Hier is het ook allemaal super traag ( tussen de 20KB/s - 100KB/s ) , maar ik ben ervan overtuigt dat het probleem bij Belgacom ligt.. Ik heb net een paar speedtests uitgevoerd bij een vriend die Belgacom heeft en daar komt ook alles lager uit dan normaal ( Rond de 350KB/s | Normaal = 450KB/s ). Op het werk ( ook Belgacom ) is het ook allemaal langzamer dan normaal ( Rond de 350KB/s | Normaal = 490KB/s ). Dus ik denk dat er ergens een overbelasting van iets is.. En dommel heeft dan een nog langzamere snelheid dan Belgacom , zodat de klanten van Belgacom er niet zo veel last van hebben. Hopen dat het een beetje snel is opgelost, want het is wel vervelend.

Het is pas de eerste keer in 4 jaar klant bij Dommel dat ik dit meemaak, dus dan valt het eigenlijk nog mee.

Grz.
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Ik moest ineens aan scarlet denken. :(
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Hyperz
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 aug 2009, 14:01

Ik heb deze snelheden al vaker meegemaakt eigenlijk. Denk ook dat het een overbelasting is want ik heb het enkel op piek momenten (zondagen en op werkdagen tussen 06u30 - 07u30 wanneer de meeste kantoren hun PC's aanzetten).
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Eigenlijk zou dat geen enkele invloed mogen hebben. Iedereen heeft zijn eigen lijn tot in de centrale (of rop) en van daar gaat het over op een glasvezelnetwerk. Dus als er op een groot gebied mensen last hebben van een lage snelheid denk ik dat het probleem dieper moet zitten dan "een hoop mensen die hun pc aanzetten".

Het is ondertussen al namiddag, dus nachtsurfen is al voorbij.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
fulcrum9
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 20 aug 2009, 20:34

Zelfde probleem hier in regio 056. Ik sync op 0,5 mbit ipv 1 mbit. Tis nu al een maand zo...hehe
SN Down Margin staat op het minimum, namelijk 6,5.
BeTuned
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 29 jul 2008, 12:24
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

Trojan schreef:Ah lol, en ik maar denken dat het aan mij ligt. :-o

Ik was al aan het zien of mijn profiel op de dslam nog goed stond, zelfs reset enzo hielpen niks. :oops:

Als ik het zo zie zit belgacom met een probleem, mensen met netconnect zitten op een bgc dslam, cityconnect (en homeconnect?) zitten op dslams van dommel zelf.
Ik heb Homeconnect, telefonie werkt zonder problemen, enkel het internet doet het wat lastig.
Hyperz
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 aug 2009, 14:01

Trojan schreef:Eigenlijk zou dat geen enkele invloed mogen hebben. Iedereen heeft zijn eigen lijn tot in de centrale (of rop) en van daar gaat het over op een glasvezelnetwerk. Dus als er op een groot gebied mensen last hebben van een lage snelheid denk ik dat het probleem dieper moet zitten dan "een hoop mensen die hun pc aanzetten".

Het is ondertussen al namiddag, dus nachtsurfen is al voorbij.
Wss zul je wel gelijk hebben. Hoe dan ook, ik hoop dat Dommel/BGC hier toch eens deftig gaat naar gaan kijken i.p.v. de oorzaak telkens bij de klant te leggen.

Edit:

Doet me 'n beetje denken aan Telenet zo, telkens als er een probleem was: "Maar meneer, volgens onze modemtest werk uw modem OK" :evil:
Laatst gewijzigd door Hyperz 23 aug 2009, 15:21, in totaal 1 gewijzigd.
barbapapa5800
Plus Member
Plus Member
Berichten: 195
Lid geworden op: 15 jun 2005, 18:35

hier is het ook echt traag en heb homeconnect.
ik schommel ergens tussen de 60 en 90kb/sec wqar ik normaal gezien 480kb/sec haal.
ik was ook al de router aan het doorspitten op mogelijke fouten en/of andere personen op mijn netwerk...
hopelijk is het snel opgelost...
anders ben ik heel tevreden over dommel, nog nooit zoiets meegemaakt
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Hyperz schreef:
Trojan schreef:Eigenlijk zou dat geen enkele invloed mogen hebben. Iedereen heeft zijn eigen lijn tot in de centrale (of rop) en van daar gaat het over op een glasvezelnetwerk. Dus als er op een groot gebied mensen last hebben van een lage snelheid denk ik dat het probleem dieper moet zitten dan "een hoop mensen die hun pc aanzetten".

Het is ondertussen al namiddag, dus nachtsurfen is al voorbij.
Wss zul je wel gelijk hebben. Hoe dan ook, ik hoop dat Dommel/BGC hier toch eens deftig gaat naar gaan kijken i.p.v. de oorzaak telkens bij de klant te leggen.

Edit:

Doet me 'n beetje denken aan Telenet zo, telkens als er een probleem was: "Maar meneer, volgens onze modemtest werk uw modem OK" :evil:
Hoe kunnen ze nu het probleem bij de klanten leggen, het is duidelijk dat dit niet regio gebonden is, dus ze kunnen moeilijk zeggen dat we een nieuwe modem moeten kopen of moeten wachten met onze pc op te zetten.

Dis is voor mij trouwens ook de eerste keer dat ik dit meemaak, zeker op een zondag.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
a3ke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2377
Lid geworden op: 07 nov 2007, 21:52
Locatie: 2800 Mechelen
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Ik zie hier nu een heel topic vol met boehoehoe traag dit traag dat maar niemand maar dna ook geen enkele die hier lijnwaarden van zijn modem post , niemand ....

Hoe kan je dan al uberhaupt weten waar wat eventueel mis is ?

Remember ook dat het niet aan dommel is in het geval van netconnect adsl (2+) , je internet is gewoon van belgacom maar dan via dommel

Als er dus iets mis is aan uw internet moet belgacom het oplossen en daar wringt altijd het schoentje want het dreigen van : "als het probleem bij u in huis is gaat ge alles zelf mogen betalen" houd veel mensen onterrecht af van een interventie te vragen

Zowieso kan je pc of een pc in jou huis gewoon vol spy/malware staan en zo je connectie abusen

Dus vanaf nu graag lijnwaarden erbij voor je komt zagen van traag traag traag

Hier ist nu ook pokketraag , maar ik weet waarom (8 lines usenet + een 15 tal torrents aan het draaien) , moest ik nu een speedtest doen gaat die ook de 0.5 Mbit niet halen ...
The eternal and true pessimist :D
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

a3ke schreef:Hoe kan je dan al uberhaupt weten waar wat eventueel mis is ?
Ik zie dat op de dslam, en daar is alles A-OK!

Het probleem zit volgens mij niet op de dslam, maar het netwerk erachter, dus lijnwaardes van uw modem gaan geen bal zeggen. Je gaat not steeds syncen op uw normaal profiel.
Laatst gewijzigd door Trojan 23 aug 2009, 16:13, in totaal 2 gewijzigd.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Geen idee waar ik waardes kan vinden bij mijn linksys WAG54G2

Vind alleen connectiewaardes:

Status: Up
Downstream Rate: 4640 kbps
Upstream Rate: 512 kbps
Cisco Logo

PVC Connection

Encapsulation: RFC 2516 PPPoE
Multiplexing: LLC
QoS: UBR
PCR:
SCR:
Autodetect: Enable
VPI: 8
VCI: 35
Enable: 1
PVC Status: Up
smoke2000
Plus Member
Plus Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 07 dec 2007, 13:47
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

we moeten in ieder geval niet het probleem bij ons zelf gaan zoeken. Het is niet toevallig dat dit topic opeens 15 replies krijgt van verschillende mensen in verschillende zones, allemaal op 23 augustus , vandaag. We kunnen alleen maar wachten en hopen dat belgacom of dommel het gemerkt heeft en het probeert te fixen.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”