Mijn abonnement:
+ ADSL netconnect
+ ADSL boost package
+ ADSL2+ speedpack 12.0 mbit max
Zone: 09
Eerste probleem:
4 Weken geleden enorm trage verbinding, ticket ingediend, 1 WEEK later krijg ik pas antwoord. Heb toen men ADSL splitter en telefoon kabel vervangen en ik had terug 'snel' internet.
Tweede probleem:
2 Weken geleden in het weekend. Internet verbinding viel iedere 10 minuten uit. Proberen bellen naar helpdesk, maar geen antwoord, ook niet op betaal nummer. Dan maar een ticket ingediend. Dommel belt 4 dagen later, met de vraag of er nog een probleem is? Ondertussen had ik terug een 'stabiele' verbinding.
Huidig probleem
Ik heb terug een trage verbinding, het zou zelf beter zijn om een inbelmodem aan te sluiten en daarmee surfen, het zou sneller gaan. Gisteren heb ik alvast een ticket ingediend, ben benieuwd wanneer er antwoord op gaat komen. Ik heb al mijn netwerkkabels alvast vervangen, dus daar kan het al niet aan liggen.
Dit is mijn huidige snelheid:
![Afbeelding](http://www.speedtest.net/result/512142299.png)
Zijn er nog mensen met dergelijke problemen? Ik heb normaal +- 9 a 10 Mb/sec download, de centrale ligt in mijn straat, dus de afstand kan iig het probleem niet zijn.