on4bam schreef:saffie schreef:Voor mij lijkt het, als je op zo'n manier moet handelen, dan heb je ofwel het geld echt nodig (slechte beslissingen genomen in het verleden), ofwel ben je gewoon slecht
Die indruk heb ik ook al langer. Dommel heeft dringend geld nodig. Kleine bedragen worden niet verrekend (creditnotas), gratis maand is niet de eerste maar de 3e maand van een nieuw homeconnect abbo, loon niet volledig betalen, besparen op helpdeskpersoneel (hoewel dit naar het schijnt nu beter is), wachten met aansluiten maar ondertussen toch facturen innen enz... Zo leggen ze wel een buffer aan van inkomsten waarvan ze maar later zelf moeten betalen. Zo ook de 12Mb snelheidsverhoging...
Naar buiten wordt de schijn wel opgehouden maar ergens zit er een luchtje aan, dit is niet de werkwijze van een gezond bedrijf.
Mag ik dan concluderen dat Dommel de richting uitgaat van een faillissement? Tegen eind 2009? Of een overname door ....? Dan wordt het Belgacom (met dochter Scarlet) monopolie op de ADSL markt verder versterkt.