Ik heb mijne vriend margaaas zijn abonnementje bij Dommel op 12/2/2009 via email opgezegd en vandaag hun akkoord gekregen
Ticket schreef:
dommel.com services system
View Ticket: 323376 Reply to Ticket
Status: CLOSED
Date Opened: Thursday, 12 February 2009, 2:32 p.m.
Closed Date: Monday, 16 February 2009, 9:49 a.m.
Username: -
Name/Email: **********
Subject: [MB User] Order Question
Message:
Hiermede zeg ik mijn internet abonnement CONTRACT: yes (id = *******) met ingang van vandaag 12/02/2009 op
Follow ups:
1 - Services Reply - Thursday, 12 February 2009, 4:24 p.m.
Geachte,
Hartelijk dank voor uw email.
Gelieve uw opzegging voor adsl produkten aangetekend te versturen aan
schedom nv
steenweg 19/01
3590 diepenbeek.
Een opzegging per email kan en zal niet langer aanvaard worden vanwege enkele misbruiken in het verleden, dank u voor uw begrip hierin.
Uw opzeg zal dan zo snel mogelijk worden uitgevoerd nadat we uw brief hebben ontvangen. Er wordt rekening gehouden met de datum die 'op de aangetekende brief zelf' aangegeven staat.
Mocht u hierbij verdere vragen hebben, dan raden we u aan om telefonisch contact op te nemen met onze helpdesk. Dit kan tijdens kantooruren op het nummer 070 224 305. Alvast bedankt!
2 - User Reply - Saturday, 14 February 2009, 11:42 a.m.
Geachte,
Bedankt voor de bevestiging van ontvangst van de opzeg
van mijn internet abonnement.
Daar er in het door mij ondertekend en door u bevestigd
contract staat vermeld,dat ik per email kan opzeggen,
en ik mij aan de in het contract vermelde voorwaarden hou,
en van u hetzelfde verwacht,beschouw ik de opzeg gedaan
volgens de in ons contract vermelde voorwaarden.
Hoogachtend
*******
3 - User Reply - Monday, 16 February 2009, 2:49 a.m.
Geachte,
Bedankt voor de bevestiging van ontvangst van de opzeg
van mijn internet abonnement.
Daar er in het door mij ondertekend en door u bevestigd
contract staat vermeld,dat ik per email kan opzeggen,
en ik mij aan de in het contract vermelde voorwaarden hou,
en van u hetzelfde verwacht,beschouw ik de opzeg gedaan
volgens de in ons contract vermelde voorwaarden.
Hoogachtend
**********
4 - Services Reply - Monday, 16 February 2009, 9:49 a.m.
Geachte,
Hartelijk dank voor uw email.
Uw opzeg werd ondertussen genoteerd. We hopen u in de toekomst echter wel opnieuw als klant te mogen verwelkomen en danken u voor het vertrouwen dat u ondertussen in onze firma heeft gesteld!
't gaat vlot tegenwoordig ,en vermits zijn laatste facturatieperiode loopt van 12/2 tot 11/3 en betaald is kon het niet beter uitkomen
Zijn nieuw abonnement is ook al bevestigd ![Angel :angel:](./images/smilies/icon_angel.gif)