Ge kunt het niet schoner verwoorden.seppevs schreef:Ik heb op 2 oktober 2008 via mail opgezegd. Kort daarop kreeg ik antwoord dat ik aangetekend moest opzeggen.
Daarop zei ik dat in het contract dat ik heb getekend stond dat het via mail mocht, en dat, aangezien ze op mijn mail antwoorde, blijkt dat ze mijn opzegging goed ontvangen hebben.
3 weken later (dus 1 week voor m'n opzeg) krijg ik opnieuw een mail dat ik aangetekend moet opzeggen. Ik maak hen uiteraard duidelijk dat ik 3 weken daarvoor al had opgezegd via mail, wat in hun contract staat. Ik zeg hen ook nog dat ze mij nooit op de hoogte hebben gebracht van een contractwijziging waarin staat dat er niet meer via mail opgezegd kan worden. En dat dit overeenkomt met contractbreuk en ik dus het recht heb om onmiddelijk op te zeggen ..
Nog een maand later krijg ik plots in m'n mail facturen. Weeral antwoord ik daarop dat ik al lang heb opgezegd en meld ik hen dat ze dringend hun administratie op orde moeten brengen. Alweer krijg ik te horen dat ik aangetekend moet opzeggen.
Voor de laatste keer antwoord ik dat ik al lang heb opgezegd, en dat ik mijn advocaat op de hoogte zal brengen.
Nog 2 weken later krijg ik de volgende mail:Maw: je kan via mail opzeggen, maar ze doen heel heel moeilijk.Geachte,
uw pakketten staan beëindigd en ik zie ook geen openstaande facturen meer staan.
bij deze lijkt mij uw opzegging dan ook afgewerkt.
met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,
dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service
Gewoon niet betalen in ieder geval, want vanaf de moment dat ze zeggen dat je enkel aangetekend kan opzeggen plegen ze contractbreuk. Maar als je al deze last niet wil: aangetekend opzeggen.
ook ik heb eergisteren Dommel opgezegd
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Ik heb Belgacom,Telenet,Dommel en Edpnet al per email opgezegd ,
alle 4 hebben ze de opzegging aanvaard,bevestigd en het contract beeindigd.
Wat bewijst dat het kan en mag.
Hebben ze daar wetten mee overtreden ? ?
Laat ze dan maar komen met een betwisting.
alle 4 hebben ze de opzegging aanvaard,bevestigd en het contract beeindigd.
Wat bewijst dat het kan en mag.
Hebben ze daar wetten mee overtreden ? ?
Laat ze dan maar komen met een betwisting.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
blijkbaar zoeken jullie liever problemen en veel tamtam terwijl het met 1 aangetekend schrijven allemaal zoveel gemakkelijker gaat. Maar ja, wat zou ceurrix anders de godganse dag moeten doen als hij niet langer forums kan spammen met zijn verhalen.
Zich druk maken omdat ze die aangetekende brieven niet afhalen,
niet lezen,niet beantwoorden of ze steken waar de zon nooit komt,zeker ? ?
niet lezen,niet beantwoorden of ze steken waar de zon nooit komt,zeker ? ?
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
als je claimt het allemaal beter te weten, dan zou je zeker weten dat een niet-afgehaald aangetekend schrijven juridische waarde heeft: het bewijst dat jij al het mogelijke hebt gedaan en heeft dezelfde waarde als ze het wel zouden afgehaald en gelezen hebben. De rest zijn veronderstellingen van jou. Einde discussie.
^^ ^^
True !
True !
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
-
- Member
- Berichten: 83
- Lid geworden op: 09 maa 2008, 15:34
- Locatie: Heusden-Zolder, België
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Ik juist ook opzegging via mail gedaan en volgende in mail bijgezet
In bijlage heb ik contract bijgevoegd waar in staat dat je opzegging mag doen via mail na het eerste jaar. Hieronder het gedeelte van de opzegging
13.3. De opzegging van het abonnement door de Klant dient in het eerste
contractjaar ten laatste 3 maanden voor vervaldatum schriftelijk gericht
te worden aan SCHEDOM VOF. Indien de Klant wenst op te zeggen in de
hieropvolgende periode, dient een opzeggingstermijn van 1 maand in
acht te worden genomen. Een opzegging kan via e-mail bekend gemaakt
worden op [email protected], via een ondertekende fax op het nummer
+32 70 224 305 of via reguliere post.
Opzeggingen via e-mail worden enkel aangenomen indien deze ons
bereiken vanop het contact e-mail adres in de database van SCHEDOM
VOF.
Indien de Klant een rechtspersoon is, worden opzeggingen enkel
aanvaard indien deze zijn opgemaakt op briefhoofding van de
rechtspersoon en ondertekend zijn door een persoon die de
rechtspersoon wettelijk mag vertegenwoordigen.
Less is more
^^ ^^ ^^ ^^
Bij Dommel zullen ze weer tevreden zijn.
De consumenten worden veel te ( vul maar in ) gemaakt op het internet
Bij Dommel zullen ze weer tevreden zijn.
De consumenten worden veel te ( vul maar in ) gemaakt op het internet
Laatst gewijzigd door ceurrrix 22 dec 2008, 21:24, in totaal 1 gewijzigd.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
-
- Elite Poster
- Berichten: 1492
- Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
@ceurrrix
Bij welke providers ben je nu eigenlijk ?
Bij welke providers ben je nu eigenlijk ?
Ok.
Momenteel bij Scarlet (nieuw 1dag) en Edpnet ( nieuw 2maand en nu in conflict na 2 jaar zonder 1 noemenswaardig prob)Avenger 2.0 schreef:@ceurrrix
Bij welke providers ben je nu eigenlijk ?
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
2 jaar zonder conflict bij EDPnet, dan heb je dat daar lang volgehouden.
en ik zie dat je volgende conflict met Scarlet na 1 dag al in de maak is, http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 51#p257147
en ik zie dat je volgende conflict met Scarlet na 1 dag al in de maak is, http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 51#p257147
Kijk eens naar de datum,dat is oude koek
Ondertussen is BC daar al met de plak aan 't zwaaien
Ik kreeg toen een teken van hierboven om braaf met Scarlet om te gaan,nu weet ik waarom,
Edpnet is daar spijtig genoeg het slachtoffer van geworden
En Scarlet ,m'n helper die gaat aantonen dat er zaken kunnen,
waarvan door anderen beweerd word dat ze niet mogelijk zijn.
Ondertussen is BC daar al met de plak aan 't zwaaien
Ik kreeg toen een teken van hierboven om braaf met Scarlet om te gaan,nu weet ik waarom,
Edpnet is daar spijtig genoeg het slachtoffer van geworden
En Scarlet ,m'n helper die gaat aantonen dat er zaken kunnen,
waarvan door anderen beweerd word dat ze niet mogelijk zijn.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
-
- Elite Poster
- Berichten: 1565
- Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Ge moogt ook altijd klare taal spreken. Hebben wij er ook nog wat aanceurrrix schreef:Ik kreeg toen een teken van hierboven om braaf met Scarlet om te gaan,nu weet ik waarom,
Edpnet is daar spijtig genoeg het slachtoffer van geworden
En Scarlet ,m'n helper die gaat aantonen dat er zaken kunnen,
waarvan door anderen beweerd word dat ze niet mogelijk zijn.
scarlet geonlimiteerde verbruik. Onlangs nogmaar wel fupUzzi schreef:Ge moogt ook altijd klare taal spreken. Hebben wij er ook nog wat aanceurrrix schreef:Ik kreeg toen een teken van hierboven om braaf met Scarlet om te gaan,nu weet ik waarom,
Edpnet is daar spijtig genoeg het slachtoffer van geworden
En Scarlet ,m'n helper die gaat aantonen dat er zaken kunnen,
waarvan door anderen beweerd word dat ze niet mogelijk zijn.
Ok Uzzifrado schreef:scarlet geonlimiteerde verbruik. Onlangs nogmaar wel fupUzzi schreef:Ge moogt ook altijd klare taal spreken. Hebben wij er ook nog wat aanceurrrix schreef:Ik kreeg toen een teken van hierboven om braaf met Scarlet om te gaan,nu weet ik waarom,
Edpnet is daar spijtig genoeg het slachtoffer van geworden
En Scarlet ,m'n helper die gaat aantonen dat er zaken kunnen,
waarvan door anderen beweerd word dat ze niet mogelijk zijn.
(en 'k vervolledig frado 'ffen )
= Met om te beginnen 250 GB en 20mbps aan minder dan 20 €urokes/maand te leveren.
Wat aanvaardbaar mag worden genoemd ,maar begin 2008 nog onvoorstelbaar was ! ? ! ?
Ben wel voorzichtig optimistisch,want op 11/1/2009 bij het begin van m'n nieuwe facturatieperiode ,
zou ik maar kunnen vaststellen of ze hun Speed-beloftes waarmaken.
Ik hoop echter voor die datum alles al bewaarheid te zien door de ervaringen van anderen die er zitten aan te komen.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Nadat ik mijn opzeg per e-mail deed kreeg ik ook een mail terug dat dit aangetekend moest. Na geantwoord te hebben dat een opzeg per mail correct is volgens hun contract alsook volgens info op hun eigen website hebben ze toch nog een proforma factuur gemaakt voor de volgende maand. Wegens enkele dagen niet thuis heb ik gewacht om te reageren tot vandaag maar blijkbaar is het niet meer nodig. Ook bij mij staat mijn abbo "terminated". De proforma staat nog bij de facturen maar die zal dan ook wel verdwijnen. De domiciliering was al gestopt.
Ik denk dat Dommel eindelijk ingezien heeft dat het geen zin had om verder aan te dringen op aangetekende opzeg bij mensen die een "ouder" contract hadden.
Ik was alvast bereid om hun verdere acties af te wachten
Ik denk dat Dommel eindelijk ingezien heeft dat het geen zin had om verder aan te dringen op aangetekende opzeg bij mensen die een "ouder" contract hadden.
Ik was alvast bereid om hun verdere acties af te wachten
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
op de website van dommel onder het item helpdesk
hoe zeg ik mijn dommel account op?
als u uw account bij ons wenst op te zeggen, kan u ons dit schriftelijk laten weten ten laatste 30 dagen voor vervaldatum. als u niet tijdig feedback van ons krijgt, betekent dit dat uw aanvraag niet goed terecht is gekomen. als u dus zeker wil zijn, raden we u aan een aangetekend schrijven te richten aan schedom nv, steenweg 19, 3590 diepenbeek.
als u een adsl en/of telefonie account bij ons heeft, geldt dit slechts na de eerste periode van 1 jaar.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Op de website van dommel onder "voorbeeldcontract": http://www.dommel.com/nl/contracten/contract.pdfmanu schreef:op de website van dommel onder het item helpdesk
En zo staat dat ook in mijn ondertekende contract wat volgens mij nog steeds voor gaat op de website (of zoals je zelf steeds herhaald: het is best dat het op papier staat".13.3. De opzegging van het abonnement door de Klant dient in het eerste
contractjaar ten laatste 3 maanden voor vervaldatum schriftelijk gericht
te worden aan SCHEDOM VOF. Indien de Klant wenst op te zeggen in de
hieropvolgende periode, dient een opzeggingstermijn van 1 maand in
acht te worden genomen. Een opzegging kan via e-mail bekend gemaakt
worden op [email protected], via een ondertekende fax op het nummer
+32 70 224 305 of via reguliere post.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Best omgekeerdTeebee schreef:Domiciliëring stopzetten en dan een mail sturen, dat ben ik ook van plan want in mijn contract staat ook nog dat het per mail gaat.
Mail sturen (maand opzeg = nog een maand betalen) en nadat deze betaling voldaan is domi stopzetten. Hou er rekening mee dat de bank de laatste domiciliering ook kan terughalen. Ik had dit een 3*-tal dagen na de laatste betaling gedaan en de volgende dag was mijn laatste betaling teruggestort. Ik heb deze dan manueel nogmaals moeten uitvoeren.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
Mensen,mensen toch, niet allemaal tegelijk weg willen aub ,hé
Heb wat meelij met hen die niet goed weten of beseffen wat ze doen,
zou de paus zeggen.
Heb wat meelij met hen die niet goed weten of beseffen wat ze doen,
zou de paus zeggen.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
- AnD
- Elite Poster
- Berichten: 3824
- Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
- Locatie: Hasselt
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Ik heb net eens gekeken op de crm pagina van dommel en er stond toch "beëindigd" bij de status, dus dat ziet er goed uit.In m'n aangetekende brief had ik gezet dat het op 24 december 2008 moest stoppen.
Naar welke provider verkassen jullie allemaal ?
Ik heb ook al gedacht aan omswitchen. Het hele gedoe met cityconnect stond me niet aan : deze sneller oplossing werd goedkoper dan Netconnect, maar cityconnect is niet voor iedereen beschikbaar; bovendien hebben ze netconnect doen duurder gemaakt.
De omgekeerde wereld lijkt me.
Maar aangezien andere providers geen Usenet toegang hebben en een andere provider + Usenet duurder of +/- gelijk is aan Netconnect heb ik het tot vandaag altijd bij Dommel gehouden.
Maar op zoek naar een beter/goedkoper alternatief....
Ik heb ook al gedacht aan omswitchen. Het hele gedoe met cityconnect stond me niet aan : deze sneller oplossing werd goedkoper dan Netconnect, maar cityconnect is niet voor iedereen beschikbaar; bovendien hebben ze netconnect doen duurder gemaakt.
De omgekeerde wereld lijkt me.
Maar aangezien andere providers geen Usenet toegang hebben en een andere provider + Usenet duurder of +/- gelijk is aan Netconnect heb ik het tot vandaag altijd bij Dommel gehouden.
Maar op zoek naar een beter/goedkoper alternatief....
-
- Elite Poster
- Berichten: 1881
- Lid geworden op: 23 apr 2008, 20:36
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 187 keer
Scarlet adsl20 : 19,95 per maand, raw copper 5 euro, 20/1 mbps, FUP > 200 GB
Met de huidige promotie één van de beste deals op de markt
Aparte nieuwsserver kost zo te zien rond de 6 euro per maand
Met de huidige promotie één van de beste deals op de markt
Aparte nieuwsserver kost zo te zien rond de 6 euro per maand
Ik heb sinds eind november ook Cityconnect enne... consant disconnects. Sommige dagen gaat alles goeed, andere dagen 5-10x per dag disconnects. Ik vind er geen systematiek in, het lijkt zeer willekeurig.
Verschillende tickets ingediend (werden na enkele dagen beantwoord), en ook paar keer naar de helpdesk gebeld. Ze hebben dan telkens "iets veranderd", zonder veel uitleg, maar de problemen blijven. Met m'n lijn moet alles in orde zijn aangezien ik daarvoor 2 jaar bij EDPNET geen problemen heb gehad.
Blijkbaar werkt Dommel hun services voor sommigen perfect.. maar voor mij niet.. en ik ben eigenlijk het kneuterige, amateuristische gedoe beu.
Mijn vraag is nu, kan ik dat nu zo opzeggen? Of moet ik dan nog een volledig jaar doorbetalen?
Iemand daar ervaring mee?
Verschillende tickets ingediend (werden na enkele dagen beantwoord), en ook paar keer naar de helpdesk gebeld. Ze hebben dan telkens "iets veranderd", zonder veel uitleg, maar de problemen blijven. Met m'n lijn moet alles in orde zijn aangezien ik daarvoor 2 jaar bij EDPNET geen problemen heb gehad.
Blijkbaar werkt Dommel hun services voor sommigen perfect.. maar voor mij niet.. en ik ben eigenlijk het kneuterige, amateuristische gedoe beu.
Mijn vraag is nu, kan ik dat nu zo opzeggen? Of moet ik dan nog een volledig jaar doorbetalen?
Iemand daar ervaring mee?
Ik heb alleen nog maar gelezen dat er problemen mee zijn om die nummer los te krijgen.
Maar laat ons wat optimistisch zijn en aannemen dat het na nieuwjaar wel wordt opgelost,
zoals ( samen met ) al de rest trouwens,
als de trouwe klanten maar eens een beetje geduld willen hebben,een jaartje is zo gepasseerd.
Maar laat ons wat optimistisch zijn en aannemen dat het na nieuwjaar wel wordt opgelost,
zoals ( samen met ) al de rest trouwens,
als de trouwe klanten maar eens een beetje geduld willen hebben,een jaartje is zo gepasseerd.
Laatst gewijzigd door ceurrrix 12 jan 2009, 11:59, in totaal 1 gewijzigd.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Mijn abonnement wordt na bijna 2,5 maand zonder adsl na verhuis met onmiddelijke ingang vrijdag 16 januari afgesloten, vandaag aangetekende in gebrekenstelling verstuurd. Ze krijgen nog een weekje om een uurtje werk uit te voeren. Ik heb er ondertussen genoeg geduld gehad en lang genoeg gewacht. En eis ook mijn 50euro terug van de verhuisfactuur. Mogen ze al blij zijn dat ik niet verder gegaan ben dan de ombudsdienst.
Groetjes
DaJump
Groetjes
DaJump
Ik heb vorige maand mijn Netconnect opgezegd. Op 5 december 2008 was ik 1 jaar klant bij Dommel, dus ik heb eind november een aangetekende zendig gestuurd met mijn opzeg en nog 1 maand betaald (tot januari 2009). Begin januari zou mijn netconnect dus moeten opgezegd/afgesloten zijn. Helaas krijg ik nu nog steeds facturen opgestuurd dat ik moet betalen, herinneringen dat ik nog niet betaald heb en dat mijn account zou gedelete worden.
Vandaag 12 januari werkt mijn dommel account nog altijd wat ik als hun probleem beschouw, zij moeten hun klanten maar opvolgen.
Ik heb niets meer betaald sinds december, sta ik hier nu recht in mijn schoenen?
Vandaag 12 januari werkt mijn dommel account nog altijd wat ik als hun probleem beschouw, zij moeten hun klanten maar opvolgen.
Ik heb niets meer betaald sinds december, sta ik hier nu recht in mijn schoenen?
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Het beste wat je kan doen is de dienst niet meer gebruiken. Doe je dat wel dan kan er sprake zjn van slechte wil langs jouw kant. Je bent wss naar TN gegaan? Zo niet dan zou je op je ADSLlijn met de logingegevens van je nieuwe ISP moeten online gaan.Spooik schreef:Ik heb vorige maand mijn Netconnect opgezegd. Op 5 december 2008 was ik 1 jaar klant bij Dommel, dus ik heb eind november een aangetekende zendig gestuurd met mijn opzeg en nog 1 maand betaald (tot januari 2009). Begin januari zou mijn netconnect dus moeten opgezegd/afgesloten zijn. Helaas krijg ik nu nog steeds facturen opgestuurd dat ik moet betalen, herinneringen dat ik nog niet betaald heb en dat mijn account zou gedelete worden.
Vandaag 12 januari werkt mijn dommel account nog altijd wat ik als hun probleem beschouw, zij moeten hun klanten maar opvolgen.
Ik heb niets meer betaald sinds december, sta ik hier nu recht in mijn schoenen?
Als je betaald hebt tot 5 januari kunnen ze je niets maken. Ik heb ook nog een "reminder" gekregen voor een proforma die aangemaakt is voor de maand na het einde van mijn contract. Op het CRM panel staat "terminated" maar hun beruchte automatische facturatiesysteem blijft facturen aanmaken.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
Mjah, het is mij al eens overkomen dat ik te laat betaald had en dat ik na een paar dagen zonder inet kwam te vallen totdat mijn factuur betaald was. Met het opzeggen en het niet meer betalen van mijn facturen had ik een stopzetting verwacht binnen een aantal dagen. We zijn nu al ruim een week verder zonder afsluiting. Niet dat ik dat erg vind, zij moeten hun boel maar regelen.Het beste wat je kan doen is de dienst niet meer gebruiken. Doe je dat wel dan kan er sprake zjn van slechte wil langs jouw kant.
Helemaal niet, ik heb in mijn nieuwe woonst Homeconnect , met het Netconnect abonnement kan ik in mijn huidige woonst binnenkort niet veel meer doen.Je bent wss naar TN gegaan?
-
- Starter
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 27 nov 2008, 11:59
afijn...
dus na aangetekend opzeggen krijg je nog een tweetal proforma facturen opgestuurd en nog vier reminders per mail..... en dan pas laten ze je gerust.....
nu nog m'n waarborg van m'n fritzbox terugkrijgen en dan ben ik er volledig vanaf !
dus na aangetekend opzeggen krijg je nog een tweetal proforma facturen opgestuurd en nog vier reminders per mail..... en dan pas laten ze je gerust.....
nu nog m'n waarborg van m'n fritzbox terugkrijgen en dan ben ik er volledig vanaf !
Ik heb mijne vriend margaaas zijn abonnementje bij Dommel op 12/2/2009 via email opgezegd en vandaag hun akkoord gekregen
Zijn nieuw abonnement is ook al bevestigd
't gaat vlot tegenwoordig ,en vermits zijn laatste facturatieperiode loopt van 12/2 tot 11/3 en betaald is kon het niet beter uitkomenTicket schreef: dommel.com services system
View Ticket: 323376 Reply to Ticket
Status: CLOSED
Date Opened: Thursday, 12 February 2009, 2:32 p.m.
Closed Date: Monday, 16 February 2009, 9:49 a.m.
Username: -
Name/Email: **********
Subject: [MB User] Order Question
Message:
Hiermede zeg ik mijn internet abonnement CONTRACT: yes (id = *******) met ingang van vandaag 12/02/2009 op
Follow ups:
1 - Services Reply - Thursday, 12 February 2009, 4:24 p.m.
Geachte,
Hartelijk dank voor uw email.
Gelieve uw opzegging voor adsl produkten aangetekend te versturen aan
schedom nv
steenweg 19/01
3590 diepenbeek.
Een opzegging per email kan en zal niet langer aanvaard worden vanwege enkele misbruiken in het verleden, dank u voor uw begrip hierin.
Uw opzeg zal dan zo snel mogelijk worden uitgevoerd nadat we uw brief hebben ontvangen. Er wordt rekening gehouden met de datum die 'op de aangetekende brief zelf' aangegeven staat.
Mocht u hierbij verdere vragen hebben, dan raden we u aan om telefonisch contact op te nemen met onze helpdesk. Dit kan tijdens kantooruren op het nummer 070 224 305. Alvast bedankt!
2 - User Reply - Saturday, 14 February 2009, 11:42 a.m.
Geachte,
Bedankt voor de bevestiging van ontvangst van de opzeg
van mijn internet abonnement.
Daar er in het door mij ondertekend en door u bevestigd
contract staat vermeld,dat ik per email kan opzeggen,
en ik mij aan de in het contract vermelde voorwaarden hou,
en van u hetzelfde verwacht,beschouw ik de opzeg gedaan
volgens de in ons contract vermelde voorwaarden.
Hoogachtend
*******
3 - User Reply - Monday, 16 February 2009, 2:49 a.m.
Geachte,
Bedankt voor de bevestiging van ontvangst van de opzeg
van mijn internet abonnement.
Daar er in het door mij ondertekend en door u bevestigd
contract staat vermeld,dat ik per email kan opzeggen,
en ik mij aan de in het contract vermelde voorwaarden hou,
en van u hetzelfde verwacht,beschouw ik de opzeg gedaan
volgens de in ons contract vermelde voorwaarden.
Hoogachtend
**********
4 - Services Reply - Monday, 16 February 2009, 9:49 a.m.
Geachte,
Hartelijk dank voor uw email.
Uw opzeg werd ondertussen genoteerd. We hopen u in de toekomst echter wel opnieuw als klant te mogen verwelkomen en danken u voor het vertrouwen dat u ondertussen in onze firma heeft gesteld!
Zijn nieuw abonnement is ook al bevestigd
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Museum of Talking Boards + Word Lingo =
Aangetekend moet niet.
Heb mijn opgestuurd via de post in gewoon brief + email via ticket systeem ( grappig is, daarop hebben ze wel gereageerd, maar op dozijn tickets die open stonden, daarop niet ).
Anyway. Ik zit nu lekker bij Belgacom met een Pro Compact. En ding is idd unlimited ( met geen verborgen FUP ). En ja, hier krijg je de echte snelheid 20Mbits/1.5Mbits, wat ik niet kan zeggen van Dommel. Tsss ...
Heb mijn opgestuurd via de post in gewoon brief + email via ticket systeem ( grappig is, daarop hebben ze wel gereageerd, maar op dozijn tickets die open stonden, daarop niet ).
Anyway. Ik zit nu lekker bij Belgacom met een Pro Compact. En ding is idd unlimited ( met geen verborgen FUP ). En ja, hier krijg je de echte snelheid 20Mbits/1.5Mbits, wat ik niet kan zeggen van Dommel. Tsss ...