Xanion schreef:Ik vindt hun formule zeer interessant, daar ze voor een goede prijs een prima Internet snelheid + onbeperkte telefonie leveren. Dataverkeer limiet die ze leveren is ruim voldoende voor mij.
vond ik ook! (vergeet de gratis Caller-Id, antwoordapparaat, oproep 2de nummer,....te vermelden)
Xanion schreef:Ik heb geprobeerd met de voipbuster klonen te werken en de helft van de tijd is de kwaliteit daar om te huilen. Ik wil er zeker van zijn dat ik 24/7 een goede telefoonverbinding heb. (en natuurlijk een goede ADSL verbinding
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
)
hetzelfde hier....kwaliteit voipbuster en consoorten en WMC telecom (belgisch) bedroevend.....
veel délay, verbinding die in 70% van de gevallen uitviel, de mensen die U niet verstonden aan de andere kant van de lijn. (mijn vrouw werd er gek van, ik ook trouwens)
zowel TN als Belgacom klanten verstaan mij goed, ik ook trouwens....bijna geen verschil als met pstn
3starsnet vond ik véél te duur, kan je evengoed happy time nemen met 1636(vartec) CPS voor overdag.
ik zit sinds 01/11/08 bij BT.
Heeft een week of 2-3 geduurd vooraleer alles op punt stond (CLIP en CLIR), telenet kon mij niet bereiken (maar dat lag aan TN, die hun crdc database niet regelmatig updated)
Mijn vrouw is tevreden, wegval hebben we nog niet gehad! een verademing met de gratis voip-clients
heb nu 2de gsm voor de 60 gratis SMS'en (30 min. naar fix kan je ook kiezen, maar daar ik simyo aan 0.05 € bel zie ik het nut niet in)
Ik krijg nog 2 € korting als TN klant (op de 45 €)
als je dan rekent.....45 -6 € SMS (0.10 €/sms gerekend)= 39 € - 2,5 € CLIP = 36,5 € + de extra gratis diensten
overzichtelijke factuur, intranet (waar je alles kan checken, nog voor kleine verbetering vatbaar)
tja, iedere operator is er wel iets mee.....heb wel geen onderbreking gehad van internet! ook tijdig mijn aanvraag bij BT gedaan, en tijdig bij edpnet....
vragen op mails, worden binnen de 24-48 u. beantwoord.
mocht je interesse hebben...zou ik dit jaar intekenen, daar je 2 maand gratis krijgt
de voip router is sinds kort betalend
@lordutopia....ben ik nu terug -in uw ogen- een reseller als ik mensen adviseer?
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)