hey, ik heb een nieuwe pc ,en ik ben daar mijn nieuwe outlook aan het proberen te installeren ,
maar bij mij vraagt hij steeds een wachtwoord en daarna krijg ik een foutmelding (zie foto)
mijn gebruikers naam is toch me e mail adres of niet ???
wat doe ik fout
thx
Tip: Neem een Gmail/hotmail ipv een e-mail adres van je provider.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps Fixed phone = OVH VoIP Entreprise Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21 TV = FTA IPTV + Netflix Network = 100% MikroTik powered Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Outlook 2007 is een piece of cake om te gebruiken. En ik raad het 100x aan over Windows Mail, etc. Maak een betere screenshot dan kunnen we zien wat er mis is met je config.
Ik heb norton van dit jaar vaarwel gezegd maar wel om andere redenen.
En ik moet zeggen dat norton vroeger problemen gaf met mail en internet. Maar dit is al een klein drie jaar niet meer. Ik heb nooit een besmetting* opgelopen sinds ik norton gebruikte.
De reden waarom ik norton heb vaarwel gezegd is dat het soms problemen gaf met activatie. Ik hield perfect bij op welke pc's/laptops ik een bepaalde licentie had gezet maar toch. En dan moest ik bellen of chatten om het geactiveerd te krijgen. Het klinkt als microsoft en ik had er mijne buik van vol.
* 1 maal heb ik eens een malware programma geactiveerd (mijn eigen stomme fout) en norton kon het niet tegenhouden. Hij gaf wel meldingen maar dat was het. Heel die pc was aan het flippen. Het gaat over antivirus xp 2008. Een herinstal was de enige oplossing. Dat is nog niet zolang geleden en dit deed de deur dicht voor mij. Voor zo een duur pakket verwacht je wel wat garantie.
nonkie schreef:Het gaat over antivirus xp 2008. Een herinstal was de enige oplossing. Dat is nog niet zolang geleden en dit deed de deur dicht voor mij. Voor zo een duur pakket verwacht je wel wat garantie.
Nonkie dit is perfect weg te krijgen zonder herinstal hoor.
"Malwarebytes' Anti-Malware" gebruiken en je bent er van verlost.
... ken bovenstaande pakket niet, maar die hele Vundo gebaseerde zooi inclu variaties met Antivirus 2007/2008/2009 is inderdaad vrij eenvoudig en perfect volledig uit een geinfecteerde machine weg te krijgen hoor. Doen ze bij ons dagelijks op routinebasis.
Er zijn infecties die erg moeilijk zijn.
Antivirus is dat niet, tenminste voorlopig niet. Norton (2007 allersinds, 08 weet ik niet) kan deze niet cleanen, dat klopt.
Nod32 doet dat met 1 vinger in de neus. Van de gratis antivirus programma's weet ik dat Avast! op zijn achterpoten gaat staan wanneer Antivirus probeert binnen te komen, de meeste andere virusscanners (betalende en gratis versies) reageren pas na infectie.
@ Ketter, Kaween,
Ik had gezien dat die malware (antivirus xp 2008) systeembestanden, registerinstellingen had beschadigd. Zoals eigenscappen voor beeldschermbeheer daar ontbraken een paar tabs. Als je dat virus verwijderd komt het dan terug op zijn plooi of moet je het terug herstellen met de windows cd rom.
Bedankt voor jullie respons.